abonnement Unibet Coolblue
pi_191931871
De Wereldgezondheidsorganisatie waarschuwt dat door het groeiende aantal coronavirus-gevallen een pandemie dichterbij komt. WHO-topman Tedros Adhanom Ghebreyesus:
„Nu het virus voet aan de grond heeft gekregen in zo veel landen, is de dreiging van een pandemie zeer reëel geworden”, „Maar het zou de eerste pandemie in de geschiedenis zijn die beheersbaar is. We zijn niet overgeleverd aan de genade van het virus.”

Bron:https://www.telegraaf.nl/(...)ie-steeds-dichterbij
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_191931959
Tja, we zullen het wel zien. Je moet het niet onderschatten maar dit komen we ook wel weer te boven.

Het is voor mij vooral een wake up call dat mocht er een keer echt een gevaarlijk virus komen we op de Nederlandse overheid niet hoeven te rekenen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191931972
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Tja, we zullen het wel zien. Je moet het niet onderschatten maar dit komen we ook wel weer te boven.

Het is voor mij vooral een wake up call dat mocht er een keer echt een gevaarlijk virus komen we op de Nederlandse overheid niet hoeven te rekenen.
Nee precies. Als straks de hype voorbij is ga ik vast mondkapjes inslaan voor het volgende virus.
pi_191932010
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee precies. Als straks de hype voorbij is ga ik vast mondkapjes inslaan voor het volgende virus.
Ja zat ik ook aan te denken. Samen met een lading blikvoer zodat mocht dit tijdens mijn leven nog een keer voorkomen met een echt gevaarlijk virus ik gewoon mijn deur 3 maanden gesloten kan houden als het moet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191932170
En wat maakt die kwalificatie van de who precies uit? Wat heeft dit stickertje voor zin?
pi_191932180
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja zat ik ook aan te denken. Samen met een lading blikvoer zodat mocht dit tijdens mijn leven nog een keer voorkomen met een echt gevaarlijk virus ik gewoon mijn deur 3 maanden gesloten kan houden als het moet.
Vergeet je het toiletpapier niet captain?
pi_191932232
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Vergeet je het toiletpapier niet captain?
Uiteraard hou ik daar rekening mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191933454
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee precies. Als straks de hype voorbij is ga ik vast mondkapjes inslaan voor het volgende virus.
Voor de verkoop? Ik dacht dat mondkapjes vrij nutteloos zijn?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 10 maart 2020 @ 04:44:29 #9
186611 Haags
pi_191933685
Hebben Nederlanders al meer geld gestort?
Zonder wrijving geen glans
pi_191933987
In Nederland denken ze alleen aan de centjes, daar heb je wat aan als iedereen dood is bij een echt virus.
Gewoon Brabant lockdown.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191938814
Eigenlijk is deze pandemie ernstiger: Kinderen worden nauwelijks ziek, maar verspreiden het wel. Daardoor zal het aantal nieuwe besmettingen nog fors stijgen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')