placebo?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is geen medicijn. Maar toch bedankt
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:33:23Kijk hier om 19.00 uur naar de persconferentie over het coronacrisisoverleg https://t.co/oUIoRjYLl9 reageer retweet
Dat wil je inderdaad niet in je longen hebben dan nee.quote:
Alsof Ajax opeens beter verdedigt als het stadion niet vol zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Let maar op. Dit scenario gaat uitkomen.
Die zijn dat al gewend natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Moraal van het verhaal: Alle wedstrijden zonder publiek. Feyenoord zonder twaalfde man. De grote winnaar wordt Ajax waarschijnlijk.
Ik hoop dat ik Brabant nog in magquote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:33:23Kijk hier om 19.00 uur naar de persconferentie over het coronacrisisoverleg https://t.co/oUIoRjYLl9 reageer retweet
graag deze onzin in SC bespreken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Moraal van het verhaal: Alle wedstrijden zonder publiek. Feyenoord zonder twaalfde man. De grote winnaar wordt Ajax waarschijnlijk.
Mochten ze Brabant afsluiten hoop ik wel dat het beter en serieuzer is dan in Noord-Italië:quote:Op maandag 9 maart 2020 18:31 schreef alpeko het volgende:
Binnen de RIVM wordt er al wel serieus over dat scenario gesproken. Heb daar geen officiële bron voor uiteraard.
Nee, vooral ruim baan voor de ''WE GAAN DOOD HAMSTER GENOEG EN MISSCHIEN OVERLEEF JE HET NET'' opmerkingen.quote:
En nog steeds zijn en blijven er mensen die blijven roepen dat 'het maar een griepje is'.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:33 schreef Maver24 het volgende:
Serie A tot 3 april gestopt, definieve besluit
https://twitter.com/Independent/status/1237065858779922432?s=19
Ik zou die vluchtelingen toch aanraden in Turkije te blijven, gezien die cijfers. Momenteel wil je helemaal niet naar Europaquote:Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vluchtelingen. Turkije heeft de grenzen open gezet.
Hoe zie je dat voor je? Hoe groot is ons leger.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef zipcon het volgende:
[..]
Mochten ze Brabant afsluiten hoop ik wel dat het beter en serieuzer is dan in Noord-Italië:
- Luchthavens en stations afsluiten
- Wegen versperd
- Niemand komt nog buiten, niet om te werken, geen school, niets.
- Bars en restaurants gaan niet open, ze zijn dicht.
Wat zegt Erdo dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serie A stilgelegd, crisisoverleg in Nederland.... Iedereen luistert naar Erdo. Eindelijk actie.
En dan op z'n Chinees mensen die je boodschappen komen brengenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef zipcon het volgende:
[..]
Mochten ze Brabant afsluiten hoop ik wel dat het beter en serieuzer is dan in Noord-Italië:
- Luchthavens en stations afsluiten
- Wegen versperd
- Niemand komt nog buiten, niet om te werken, geen school, niets.
- Bars en restaurants gaan niet open, ze zijn dicht.
Turkije is viesmad op Europa en vindt dat we te weinig doen. Maar gelukkig hebben ze in Turkije nog geen besmettingen.quote:
Straks vlucht iedereen vanuit Europa naar Turkijequote:Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zou die vluchtelingen toch aanraden in Turkije te blijven, gezien die cijfers. Momenteel wil je helemaal niet naar Europa
Ben jij de baas? Ik zet neer wat ik wil. Dit kan een rechtstreeks gevolg van de corona crisis zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |