Op station Amsterdam ArenA en in de metro daar naartoe was het erg rustig in de ochtend en avondspits. Normaal is het sardientjes in een blik.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:19 schreef Fer het volgende:
Reed net door Amsterdam Oud West, normaal stervensdruk rond spitsuur. De fietspaden en tramhaltes waren bijna uitgestorven.
Blijft dan toch iedereen thuis?
Thanks!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)nd-corona-heeft.html
WTF MOET DE EUROPEAN CENTRAL BANK MET WAPENS??quote:Op maandag 9 maart 2020 17:25 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Heey heey, kalmeer eens effe. Paniek hebben heeft geen zin.
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WAAR IS HET VIRUS DAN, IK ZIE TOCH HELEMAAL NIKS? KUN JIJ HET AANWIJZEN DAN WAAR JE HET ZIET, NEE NOU DAN. IEDEREEN IS GEK GEWORDEN OF NIET HENK HAHA.
Er is toch geen speciale maatregel voor de randstad afgekondigd. Of voelen jullie je overgeslagen ofzoquote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Op station Amsterdam ArenA en in de metro daar naartoe was het erg rustig in de ochtend en avondspits. Normaal is het sardientjes in een blik.
Is je moeder een collega van me?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Exypnakias het volgende:
Hoor net dat fysiek contact met collega's niet meer mag. Welk fysiek contact heb jij met collega's?
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Werken voor mn coronageld en van mn zakken uitblijven
Dààg
Ik heb afgesproken hier niet over te pratenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Exypnakias het volgende:
Hoor net dat fysiek contact met collega's niet meer mag. Welk fysiek contact heb jij met collega's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |