Uh, nou, die zorgen over Brabant klonken niet als "TOTAAL geen zorgen maken" hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 17:05 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee duh, maar het RIVM vind ik wel deskundig, maar zij zijn heel voorzichtig met het nemen van maatregels. Zij communiceren naar buiten uit dat we ons totaal geen zorgen hoeven te maken en dat alles onder controle is, terwijl het in Italië klaarblijkelijk niet zo is.
2000 per dag.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:15 schreef SunZomer het volgende:
Is er überhaupt bekend hoeveel testen er per dag worden uitgevoerd in NL en waaraan men moet voldoen om in aanmerking te komen voor een test? Dat geeft een betrouwbaarder beeld bij het aantal positieve/negatieve testen.
twitter:brabantsdagblad twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:17:35Oudere bewoner De Guldenakker Goirle overleden aan Corona-virus https://t.co/G67YXRtiq8 reageer retweet
Op de A4 A'dam > Delft was het ook vrij rustig. Slechts 45 minuutjes. Weet niet hoe het normaal op maandag is tussen 15 en 16, maar op dinsdag is dat echt een stuk langer.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:19 schreef Fer het volgende:
Reed net door Amsterdam Oud West, normaal stervensdruk rond spitsuur. De fietspaden en tramhaltes waren bijna uitgestorven.
Blijft dan toch iedereen thuis?
reed er ook net een uur geleden. viel me niet echt op dat t rustiger was.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:19 schreef Fer het volgende:
Reed net door Amsterdam Oud West, normaal stervensdruk rond spitsuur. De fietspaden en tramhaltes waren bijna uitgestorven.
Blijft dan toch iedereen thuis?
Het kan en het mag maar je kunt het risico op besmetting (meenemen) niet uitsluiten, dus verstandig is het niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
True, maar je kan nog prima op vakantie naar veel landen hoor.
Ook geen file bij Milaan. En dat in de spits.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de A4 A'dam > Delft was het ook vrij rustig. Slechts 45 minuutjes. Weet niet hoe het normaal op maandag is tussen 15 en 16, maar op dinsdag is dat echt een stuk langer.
Tussen de oren..mensen zijn door aan het slaanquote:Op maandag 9 maart 2020 17:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
reed er ook net een uur geleden. viel me niet echt op dat t rustiger was.
Het is de laatste weken sowieso rustiger, volgens mij zijn veel mensen ook gewoon op wintersport hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de A4 A'dam > Delft was het ook vrij rustig. Slechts 45 minuutjes. Weet niet hoe het normaal op maandag is tussen 15 en 16, maar op dinsdag is dat echt een stuk langer.
Veelal naar Noord-Italië heb ik gehoord.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is de laatste weken sowieso rustiger, volgens mij zijn veel mensen ook gewoon op wintersport hoor.
WAAR IS HET VIRUS DAN, IK ZIE TOCH HELEMAAL NIKS? KUN JIJ HET AANWIJZEN DAN WAAR JE HET ZIET, NEE NOU DAN. IEDEREEN IS GEK GEWORDEN OF NIET HENK HAHA.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tussen de oren..mensen zijn door aan het slaan
Ze hadden al enkele dagen 2 patienten in kritieke toestand (op de BNO site staat ze nog steeds op 0 dead, 2 critical).quote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:dpa_intl twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:40:20#BREAKING German local authorities announce the country's first two deaths in connection with the coronavirus https://t.co/Lh5SeqOkAP reageer retweet
twitter:faznet twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:40:03Zwei #Coronavirus-Todesfälle in Deutschland: https://t.co/ASCkEiFtgM reageer retweet
Werken voor mn coronageld en van mn zakken uitblijvenquote:Op maandag 9 maart 2020 07:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een palletsorterer kan moeilijk thuiswerken, coronageld moet wel op tafel komen @:jancees
WAPENS????? WTF?????quote:Op maandag 9 maart 2020 17:12 schreef the_actraiser het volgende:
VIRUS EN BBP: ITALIË IS AL IN RECESSIE. ECB BEREIDT WAPENS VOOR OM TE REAGEREN (BINNEN EEN PAAR DAGEN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |