Heb haar gezegd dat zij het tempo mag bepalen en dat zij maar moet zeggen wanneer ze naar de bios wil enz enz.
Nu ben ik gisteren op een feestje geweest en heb ik het met een paar vriendinnen erover gehad hoe of wat, zij zeggen dat ik het beste niet TE flexibel moet wezen! Wat opzich ook wel logisch is aangezien ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Wie kan mij helpen!?
Maar je kan er wel *anders* mee omgaan i.p.v. je helemaal felxibel op te stellen. En hoe anders, tja.... dat kan jij beter bepalen dan ik.
Ze vind me heel liev en valt daar ook op maar ze heeft pas net zo veel achter de rug, daarom heb ik ook aangeboden om het op haar tempo te doen.
Het is alleen een beetje moeilijk om voor mij te bepalen waar ik de streep moet trekken aangezien ik gigantisch verliefd ben.
Wel ben ik het er idd mee eens dat het van 2 kanten moet komen.
quote:Ja, en dat vraag ik me dus af. Meisjes houden jongens vaak af met dit soort smoezen als ze niet overtuigd zijn van hun gevoelens voor ze. Dat hoeft in dit geval niet zo te zijn, maar als jij zo verliefd bent zou ik ook wel heel zeker willen zijn van haar gevoelens. Als je daar zeker van bent kun je idd alles best verder op een rustig tempo doen, als ze dat nodig heeft.
Op woensdag 15 januari 2003 11:24 schreef Marsmellow het volgende:
Onzeker is ze zowiezo, dit komt ook door wat er met haar gebeurd is.Ze vind me heel liev en valt daar ook op maar ze heeft pas net zo veel achter de rug, daarom heb ik ook aangeboden om het op haar tempo te doen.
Het is alleen een beetje moeilijk om voor mij te bepalen waar ik de streep moet trekken aangezien ik gigantisch verliefd ben.
Wel ben ik het er idd mee eens dat het van 2 kanten moet komen.
quote:Aan het lijntje houden, noemen we dat hier
Op woensdag 15 januari 2003 11:28 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, en dat vraag ik me dus af. Meisjes houden jongens vaak af met dit soort smoezen als ze niet overtuigd zijn van hun gevoelens voor ze. Dat hoeft in dit geval niet zo te zijn, maar als jij zo verliefd bent zou ik ook wel heel zeker willen zijn van haar gevoelens. Als je daar zeker van bent kun je idd alles best verder op een rustig tempo doen, als ze dat nodig heeft.
quote:ik zou er voorlopig van uitgaan dat zij ook wat voor jou voelt, en dan kijken hoe ver je komt. ze heeft waarschijnlijk gewoon vertrouwen nodig in jou, dus ik zou der toch wel een beetje leiden, dat helpt ook een boel. zij kan het tempo wel willen bepalen, maar als ze heel bang is om gedumpt te worden zal ze ook wel bang zijn om iets met jou te beginnen. maak haar duidelijk dat jij wel te vertrouwen bent en vraag haar gewoon wat ze wil. duidelijkheid is wel beter denk ik.
Op woensdag 15 januari 2003 11:28 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, en dat vraag ik me dus af. Meisjes houden jongens vaak af met dit soort smoezen als ze niet overtuigd zijn van hun gevoelens voor ze. Dat hoeft in dit geval niet zo te zijn, maar als jij zo verliefd bent zou ik ook wel heel zeker willen zijn van haar gevoelens. Als je daar zeker van bent kun je idd alles best verder op een rustig tempo doen, als ze dat nodig heeft.
quote:ja, en als je zo denkt komt er dus helemaal nooit niks van. als je verliefd bent moet je inet zo wantrouwend doen, maar het er ook op wagen op een gegeven moment. dan kan het zijn dat het misloopt, maar daar kan het ook veel beter van worden, zoals in dit geval mischien. juist omdat je wat opener bent tegen haar weet ze beter wat ze voor zich heeft.
Op woensdag 15 januari 2003 11:30 schreef EggsTC het volgende:[..]
Aan het lijntje houden, noemen we dat hier
Ik denk zelf dat het bij haar nog moet groeien en dat ze idd erg bang is dat het uitgaat, wat ze zelf ook aangaf bij haar vorige vriend waar ze een "halfjaar" later nog last van had!
quote:Tja, ik heb toch mijn twijfels over dat""groeien" en bang zijn. Mijn ervaring is: je vindt iemand leuk of niet.Dat weet je heus wel in je achterhoofd.
Op woensdag 15 januari 2003 11:36 schreef Marsmellow het volgende:
Ik weet niet zeker of het gevoel wederzijds is, vind het zelf nogal moeilijk te bepalen. Wel heb ik een stukje chatlog waarin ik erna gevraagd heb enzo. Als jullie het willen lezen zal ik het wel even posten.Ik denk zelf dat het bij haar nog moet groeien en dat ze idd erg bang is dat het uitgaat, wat ze zelf ook aangaf bij haar vorige vriend waar ze een "halfjaar" later nog last van had!
Maar goed, iedereen is anders dus ik kan niet over haar gevoel oordelen. Zij wel, en daarom zou ik er eens duidelijk met haar over praten. Niet om alles opeens te rushen, maar wel om duidelijkheid te hebben. Als de potentie er blijkt te zijn kun je vervolgens alle tijd nemen om haar aan een relatie te laten wennen die zij nodig heeft. Dat is hoe ik het zie iig
Uit het gesprek viel bij mij op deze toon:
Ze kwam met de naam online dat ze nooit meer verkering wilde omdat dat toch altijd weer uitgaat, toen begon ik daar op in te spelen van wrom enzo.
Toen op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik eindelijk uitsluitsel had omdat ik nu wist dat het van haar kant niet zou komen, en dat het toch altijd nog van 2 kanten moet komen.
Reactie hierop was dat ze graag naar de bios met me wou en dat ik me niks van die naam moest aantrekken, dus vraag ik weer van: "wat is het nou!?" en meteen erachteraan: "gooi het er nou maar uit dan ben je ervan af!"
Toen kwam het dus dat ze het niet leuk zou vinden als zij niet leuk zou zijn voor me en dat ze dingen moest waarmaken dat ze eigenlijk niet kan.
Btje onoverzichtelijk maar je snapt het wel hoop ik
Als ze de moeite waard is zou ik er voor gaan en haar laten merken dat je graag bij haar wilt zijn en er ook voor haar bent. Maar kijk uit dat je niet gekwetst wordt
Het belangrijkst is dat je met haar praat, niet gaan trekken of pushen.
Het komt er vanzelf wel uit wanneer ze er klaar voor is en je genoeg vertrouwd.
Geef haar het gevoel dat ze veilig is bij jou, ik denk dat ze dat zoekt.
En wanneer je haar dat gevoel kan geven ben je heel goed bezig.
Het zou heel mooi zijn als hier iets uit voort zou bloeien, het gaat alleen lang duren denk ik.
Denk dat ik toch beter had kunnen afspreken wanneer en hoe of wat naar de bios.
Haar de tijd gunnen is het beste advies wat ik kan bieden....
En wanneer jullie samen klikken is dat het mooiste wat er is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |