Dan heb je in dat geval een verhoogd risico. Er zijn tabellen ergens waar die percentages instaan van hoeveel kans je dan loopt. In jouw geval zit dat dan iets onder de 5%. Dus heb je minstens 95% dat je bij de Corona Survivors zit straksquote:Op zondag 8 maart 2020 20:21 schreef KI1234 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje. Ik ben al 20 jaar astma en COPD patiënt (ben nu 40 als het uitmaakt). Betekent besmet raken met covid-19 voor mij dat ik het sowieso niet meer zal kunnen navertellen? Of bestaat er toch ook een sprankje hoop voor mij? En zo ja, waar?
-bezorgde lezer
Dat kan natuurlijk ook nog, maar hoe dan ook, ze grijpen in ieder geval redelijk snel in.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
meteen ingrijpen, of hebben ze nauwelijks getest en denken ze dat er veel meer zijn?
En dat voor eind april.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gaan brandhaarden van besmettingen op slot. Scholen dicht. Grote evenementen worden afgelast. Voetbal zonder publiek of geen voetbal. De ziekenhuizen overvol.
Net als in Italië, maar dan hier.
Krijgen mensen dan geld voor het kaartje terug?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar zonder publiek.
Net als in Bahrein.
Ik vraag me oprecht af of Dance Valley dit jaar nog wel doorgaat?quote:
Dat zeg ik. We zitten nog ver af van het kantelpunt. Ook logisch aangezien het pas net aan de gang is hier.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Uitleg over groei van een topchannel:
interessant!quote:
Helder! Dit gaat alleen wel over het virus, niet over de positieve testen. Die hebben een limiet per dag.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Uitleg over groei van een topchannel:
Ik denk het wel. De helft van die mensen zijn dan al overleden, dus de financiele schade valt mee.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Krijgen mensen dan geld voor het kaartje terug?
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De helft van die mensen zijn dan al overleden, dus de financiele schade valt mee.
Niet als die jongeren niet dood willen gaan en 6 weken in het ziekenhuis moeten liggen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De helft van die mensen zijn dan al overleden, dus de financiele schade valt mee.
90% van de overleden mensen hadden al onderliggende afwijkingen anders hadden ze geen kaartje gekocht.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
900 p.p per dag zoietsquote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef _I het volgende:
[..]
Niet als die jongeren niet dood willen gaan en 6 weken in het ziekenhuis moeten liggen.
Zal dat kosten per persoon?
en 10% had waarschijnlijk toch niet gekomen ivm de griepquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
90% van de overleden mensen hadden al onderliggende afwijkingen anders hadden ze geen kaartje gekocht.
Dus dan maakt het niet uit volgens velen.
Wat zouden ze met hun organen doen zijn die überhaupt nog wat waard op Chinese markt?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
90% van de overleden mensen hadden al onderliggende afwijkingen anders hadden ze geen kaartje gekocht.
Dus dan maakt het niet uit volgens velen.
@KingRoland herken jij dit?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Sfancta het volgende:
Hier in de kerk wordt de hostie al niet meer op de tong uitgegeven...
De longen gebruiken ze dan bij transplantaties in Hong Kong of in Tibetquote:Op zondag 8 maart 2020 20:47 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat zouden ze met hun organen doen zijn die überhaupt nog wat waard op Chinese markt?
Meest interessante in dat filmpje is dat stukje rond 8:20 waar ze uitleggen hoeveel invloed E*p heeft op het aantal besmettingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeg ik. We zitten nog ver af van het kantelpunt. Ook logisch aangezien het pas net aan de gang is hier.
Met betrekking tot o.a. de diamond princess cruisegangers was de amerikaanse aanpak net als die van veel andere landen veel zorgvuldiger inderdaad. Ook de communicatie vanuit cdc en white house was vele malen beter dan hier vanuit het RIVM en overheid. Dat het ook daar niet toereikend was en ze de moed hebben opgegeven doet daar helemaal niets aan af.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Volgens @:van_lamehuizen deed de VS enorm voorzichtig en was hun een aanpak een voorbeeld wat Nederland moest volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |