Van mij wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Mag ik al de komende twee weken thuisblijven?
Is je been er al afgevallen?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ben je aan het kuchen en werk je in Braboland? Yes!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Mooi!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de kokhalsopwekkende pillen werken.
Ja en ja....quote:Op zondag 8 maart 2020 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je aan het kuchen en werk je in Braboland? Yes!
Sure!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja en ja....
Bel jij mijn baas even?
Nice!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de kokhalsopwekkende pillen werken.
Prima! Ik bel wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik stuur je ook het nummer van werk.
"Bitterbal komt niet"quote:
begrijpelijk de paniekquote:Op zondag 8 maart 2020 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Bitterbal komt niet"
En dan paniek, want geen bitterballen.
Ja hoorquote:
En als ze vraagt wie je bent?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor
Gewoon melden dat je mogelijk corona hebt en dat ze je conform wet- en regelgeving moet vergoeden voor ziekte
Ik ben net van mijn kuchje afquote:Op zondag 8 maart 2020 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je aan het kuchen en werk je in Braboland? Yes!
Griekenland 2.0, kunnen we straks met miljardensteun in leven houdenquote:
bizar ditquote:Op zondag 8 maart 2020 18:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Griekenland 2.0, kunnen we straks met miljardensteun in leven houden
ik heb tenminste koen te pakkenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik heb net ook Chinees gehaald, dus dan maakt jouw bezoek ook niks meer uit:+.
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders hoest ik wel een keer door zijn brievenbus.
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders hoest ik wel een keer door zijn brievenbus.
Ik weet niet waar hij woont en hij kent mijn brievenbusquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij woont en hij kent mijn brievenbus
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:52 schreef Fogel het volgende:
Denk dat ik een Nabucco voorstelling mee ga pakken in Riga. Is alweer veelste lang geleden dat ik in een opera was.
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij woont en hij kent mijn brievenbus
Weet je welke van de 2 het is dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik loop die hele wijk wel door, vinden zal ik je
Fappenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef Koen66 het volgende:
Nu ben ik
Straks als ik wil gaan slapen geheid niet
Zondagavond struggles
Zo'n leuke stad dat, Düsseldorfquote:Op zondag 8 maart 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Düsseldorf Hbf. Lekker gegeten bij een brewpub in de stad. Over 20 minuten komt de ICE naar Arnhem. Inmiddels is reizen naar Nederland gevaarlijker dan reizen naar Italië vorige week
Heb je daar thuisbezorgd?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Thuisbezorgd is laat..
Had er net zo goed zelf om kunnen lopen#lui
graag pas na 3 aprilquote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n leuke stad dat, Düsseldorf![]()
En sterkte
Plus, nee nee, Italië is echt soort van gierend virusgat momenteel, dat is voor Nederland nog twee weken weg
Indien mijn naam Corona was geweest ja.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Lokaal koreaans restaurant gaat preventief 1 week dicht wegens corona
Joh, zeg dan dat je gewoon met vakantie gaatEr is hier absoluut geen corona in de buurt...
misschien personeel die terug komt uit azie?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Joh, zeg dan dat je gewoon met vakantie gaatEr is hier absoluut geen corona in de buurt...
Misschien hebben ze wel familie in Korea die wel last heeft en daarheen gaan. Dan gaan ze in principe dicht vanwege dat virusquote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Jan Kaaser dan dat restaurant kan 't niet wordenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien personeel die terug komt uit azie?
nja ze proberen mee te werken. Kost een geld hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jan Kaaser dan dat restaurant kan 't niet worden
Ik vraag me altijd af wat de 'extra' is in Coronaquote:
Extra Coronaquote:Op zondag 8 maart 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat de 'extra' is in Corona
*kijk naar eten*quote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
Teennagels geknipt net en eelt weggehaald, wat is toch toch heerlijk altijd
Eindigden de straten op 'veld'? Dan is het in de wijk Seghwaertquote:Op zondag 8 maart 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bestaat er ook een vogelbuurt in zoetermeer? Want da was ik daar
ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eindigden de straten op 'veld'? Dan is het in de wijk Seghwaert
Oeh goede airline welquote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. qatar biedt nu kosteloos omboeken aan of een voucher. Dus heb daar op gegokt
ja heb een keer met emirates moeten annuleren. ticket was 600 dacht ik toen en hebben ook 400 nog terug betaaldquote:
Vind het er niet slecht uit zien. Veel groen ookquote:Op zondag 8 maart 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje van alles wat, koop en huur en lage flats
Klopt, prima wijk welquote:Op zondag 8 maart 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het er niet slecht uit zien. Veel groen ook
In de garage bij de lijm/verf/kit waar ze horen. Tegen de tijd dat ik ga spuitzakken ben ik te laat met mn babydoekjesquote:
Tok Tok of oink oink?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
maar heb die schnitzel nu bij jumbo gehaald ipv ah. die va ah is toch lekkerder
Vind de vleesproducten van de jumbo over 't algemeen niet heel hoogstaand.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Oh dat is netjes!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. qatar biedt nu kosteloos omboeken aan of een voucher. Dus heb daar op gegokt
Wel die vanuit één stuk vlees toch? Die plakschnitzels vind ik zo matig, en veel te zout ookquote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja tochquote:
Handig voor allesquote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de garage bij de lijm/verf/kit waar ze horen. Tegen de tijd dat ik ga spuitzakken ben ik te laat met mn babydoekjes
durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel die vanuit één stuk vlees toch? Die plakschnitzels vind ik zo matig, en veel te zout ook
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Ik kom een keer varken eten bij @:bitterbal
Ik moest Googlenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je al een keer secreto gegeten?
Ik alleen bij schilderen/lijmen/kittenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Handig voor alles
Neem ze ook altijd mee voor wildplassen op vakantie
Dat klinkt niet heel prettigquote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen.
Dit smaakte naar leer
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je al een keer secreto gegeten?
HP sauce erbij is ook zo onwijs lekkerquote:
Plakvleesquote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen.
Dit smaakte naar leer
Zulke gehaktballen of hamburgers zijn zo zonde van het vleesquote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plakvlees
viel me bij die ballen ook al op.. Dat de slager van de jumbo het vlees te ver (en te warm) doordraait.. Krijg je paté achtige praktijken, maar doordat ze te warm worden gaat t vet schiften.
Zo zijn de kötbullar ook, maar die worden koud doorgedraaid. Gaat t vet niet van schiften.
Losse burgers ftwquote:Op zondag 8 maart 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke gehaktballen of hamburgers zijn zo zonde van het vlees![]()
Ik wil weer eens zelf gehakt maken, en dan hamburgers even heel vlug van samenpakken en dan grillen![]()
![]()
ik heb 1 keer voorgemaakte gehaktballen gehaald bij de ah. al ware die al voor gegrild ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plakvlees
viel me bij die ballen ook al op.. Dat de slager van de jumbo het vlees te ver (en te warm) doordraait.. Krijg je paté achtige praktijken, maar doordat ze te warm worden gaat t vet schiften.
Zo zijn de kötbullar ook, maar die worden koud doorgedraaid. Gaat t vet niet van schiften.
een gehaktbal?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
hier is het vrij duur. wij hebben het op de kaart voor 17,50. Alleen het stukje vlees
Gadver!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
Ik had eens een tosti met nagelkaas![]()
![]()
ah.quote:
moete ze wat aan doenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah.
ja er zit er ook maar 1 op een varken. en volgens mij is de snit ook wel vrij uniek voor iberico
Ja, en dan is het waarschijnlijk gewoon een stuk bovenbil van plofvarkens bij jouw werkgeverquote:Op zondag 8 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
hier is het vrij duur. wij hebben het op de kaart voor 17,50. Alleen het stukje vlees
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
past in 't rijtje pannenkoek corned beef
nee denk wel echt secretoquote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, en dan is het waarschijnlijk gewoon een stuk bovenbil van plofvarkens bij jouw werkgever
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk wel echt secreto![]()
met de kip zijn we idd wel de mist in gegaan. ik verkoophet ook niet meer.
ja mentaal houd je dat gaande in het levenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook wel een kenmerkende smaak dat. Lekker hoor![]()
Straks even met Koos over Portugal hebben. Vastleggen die handel![]()
Ik 'moet' altijd een paar vakanties in vooruitzicht hebben
Word ik blij van
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mentaal houd je dat gaande in het leven
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
we hebben nog 3 weken de kans dat molo onbewust bij mij komt eten
hoe weet je dat zo zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wie weet!
Heb over twee weken wel eerste etentje en pubquiz in Den Haag staan met nieuwe werk
Zeker weten niet bij jouw toko iig
Filipijns ontbijt.quote:
Welke tent werk je dan? wie weet kom ik in de tussentijd ook wel even bewust etenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
we hebben nog 3 weken de kans dat molo onbewust bij mij komt eten
jij zegt dat je bewust wilt komen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en waarom is dat geen nachtmerrie voor mij?
Doe mij dan maar coronaquote:Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijns ontbijt.
Overgare rijst, gebakken plakken smac/corned beef, en eventueel nog een veel te gaar gebakken ei er bij.
Als ik een villa zou hebben, dan zou ik echt losgaan met mijn treinbaan denk ik... ruimte zat danquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en waarom is dat geen nachtmerrie voor mij?
mij ook.quote:
Aapjesquote:Op zondag 8 maart 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij ook.
En schranzen dat die gasten doen dan.. met een lepel in de ene hand en een vork in de andere. Want dan kunnen ze sneller harken.
Wie?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
2 jaar geleden zat ik op de Flemish Cap, naar George Clooney te zwaaien
Wat een muf hoofd heeft die man eigenlijkquote:
Yupquote:Op zondag 8 maart 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een muf hoofd heeft die man eigenlijk
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 8 maart 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup
Goeie film wel hoor.. Flemish Cap..
Gas en Zuurstof, zeetje eroverheen.. Vlammetje blijft gewoon gaan
Nja.. Laten we t zo zeggen: die film is niet zo waarheidsgetrouwquote:Op zondag 8 maart 2020 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik een villa zou hebben, dan zou ik echt losgaan met mijn treinbaan denk ik... ruimte zat dan![]()
.
Totdat junior de ruimte gaat claimenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de halve zolderverdieping.
Wat gaat het worden?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:22 schreef Fogel het volgende:
Zo, twee brouwsels zijn voorlopig klaar. Nu mag de natuur zijn werk doen.
Wit en tripel.quote:
* Molo petst even lekker in gezicht van IJsdraakjequote:
Is dat nog een lastig iets om te maken eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo petst even lekker in gezicht van IJsdraakje
[ afbeelding ]
Van mij hoeft 't niet hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
Moet ik weer naar m'n oud klasgenoot kijken vanavond?
boer zoekt vrouw
Gewoon doenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
Moet ik weer naar m'n oud klasgenoot kijken vanavond?
boer zoekt vrouw
je gaat zelf maar met koos soppenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
Je mag ook hier komen stofzuigen en de badkamer soppen
Neuh.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat nog een lastig iets om te maken eigenlijk?
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan hij de andere helft krijgen, die door vrouwlief wordt gebruikt als hobbyruimte.
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon naar kantoor
Of ik moet vannacht nog een hoestje ontwikkelen
Ja, ik vind het ook tegenvallen. Als je een hoestje heb, moet je thuiswerken. Volgens mij was dat al zoquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook tegenvallen. Als je een hoestje heb, moet je thuiswerken. Volgens mij was dat al zo![]()
Domper dit
Ze pakken je gewoon je vakantie afquote:Op zondag 8 maart 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook tegenvallen. Als je een hoestje heb, moet je thuiswerken. Volgens mij was dat al zo![]()
Domper dit
Kun jij even door mijn brievenbus komen hoesten?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kan je niet ergens een trammetje ofzo pakken? Of airco in en uit?
Zomaar verwachten dat ik naar kantoor kom. Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze pakken je gewoon je vakantie af
Dit is gif en halen ze uit een klier bij een kikker. Vervolgens maken ze een brandwond op hun huid en stoppen dat gif er inquote:Giftige stoffen komen vrij uit je lichaam.
Loslaten van stress die je van te voren in het retreat meeneemt.
Het kan je energie een boost geven (niet altijd).
Je lichaam wordt gereinigd.
Je staat meer open voor de Ayahuasca ceremonie. Niet alleen vanwege de Kambo. Ook vanwege het emotionele werk dat Kelvin doet.
Je voelt het verschil direct na je Kambo-sessie
Er is een betere verbinding met de groep.
Je zult je veiliger voelen als je je Ayahuasca ceremonie ingaat.
beter gewoon direct op je gezicht toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij even door mijn brievenbus komen hoesten?
Dat klinkt fantastisch.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie al eerder gehoord van de Kambo therapie?
[..]
Dit is gif en halen ze uit een klier bij een kikker. Vervolgens maken ze een brandwond op hun huid en stoppen dat gif er inGaan ze over hun nek en voila je bent gereinigd.
![]()
https://www.mariajohanna.com/kambo-sessies-nederland/
Zou verboden moeten zijn
Ja, dat mag ook welquote:Op zondag 8 maart 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter gewoon direct op je gezicht toch?
Mwah, als je aan de Kambo doodgaat ben je wel van je ziektes af.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Waar kan Kambo bij helpen?
hersenziekten, zoals Alzheimer, Parkinson
Migraine & hoofdpijn
Problemen met de bloedsomloop
Allergieën
Maag/darm klachten
Huidziekten
Vruchtbaarheidsproblemen
Stress
AIDS
Kanker
Hoge bloeddruk
Diabetes
Depressie
Verslaving
Chronische ziekten
Candida
Hepatitis, herpes
en meer…
walgelijke oplichters
Wow en geheid toch allerlei wanhopige types die erin trappenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Migraine & hoofdpijn
Allergieën
Maag/darm klachten
Huidziekten
Vruchtbaarheidsproblemen
Stress
AIDS
Kanker
Hoge bloeddruk
Diabetes
Depressie
Verslaving
Chronische ziekten
Candida
Hepatitis, herpes
en meer…
walgelijke oplichters
ze doen dat dus ook daar in thailand. Geloofde het niet toen ik er eerst van hoorde maar dus ook hier.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow en geheid toch allerlei wanhopige types die erin trappen
Belachelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Migraine & hoofdpijn
Allergieën
Maag/darm klachten
Huidziekten
Vruchtbaarheidsproblemen
Stress
AIDS
Kanker
Hoge bloeddruk
Diabetes
Depressie
Verslaving
Chronische ziekten
Candida
Hepatitis, herpes
en meer…
walgelijke oplichters
jeps.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
100 doden in 24 uur in LombardijeNou nou
En tijgerpenis niet te vergetenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belachelijk.
Iedereen weer dat dat alleen kan met gemalen neushoorn poeder.
Zo eet ik om mijn ballen sterk, glanzend en strak te houden iedere ochtend wat Siberische tijger.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belachelijk.
Iedereen weer dat dat alleen kan met gemalen neushoorn poeder.
Als dat zo makkelijk was dan was je vinger in je keel steken het medicijn voor allesquote:Op zondag 8 maart 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
het is ook zon makkelijke conclusie. Als je over je nek gaat dat je dan alles er uit hebt gekotst inc kankercellen
Werkt het ook tegen Corona?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
het is ook zon makkelijke conclusie. Als je over je nek gaat dat je dan alles er uit hebt gekotst inc kankercellen
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was dan was je vinger in je keel steken het medicijn voor alles
nee gaat wel specifiek om dat speciale kikkergifquote:Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was dan was je vinger in je keel steken het medicijn voor alles
Zo oneerlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps.
Maar jij mag morgen weer gewoon naar kantoor
Alleen A tochquote:Op zondag 8 maart 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
de 1 miljoen euro vraag jongens. Weten jullie het
[ afbeelding ]
A?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Antwoord E: All of the abovequote:Op zondag 8 maart 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had bij D een ander nummer in mijn hoofd:quote:Op zondag 8 maart 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd wat de rest denkt.
Denk dat ze het nu aan het googlen zijn
Het is wel een gemene vraagquote:Op zondag 8 maart 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Zonder te googelen A, dit weet echt iedereen.
jaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik twijfel, zit er wel "no" in die van Beyonce.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had bij D een ander nummer in mijn hoofd:
Maar het gaat dus om een Duits songfestival nummer
oh dan heb ik het zelf ook foutquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had bij D een ander nummer in mijn hoofd:
Maar het gaat dus om een Duits songfestival nummer
Hahahahaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie al eerder gehoord van de Kambo therapie?
[..]
Dit is gif en halen ze uit een klier bij een kikker. Vervolgens maken ze een brandwond op hun huid en stoppen dat gif er inGaan ze over hun nek en voila je bent gereinigd.
![]()
https://www.mariajohanna.com/kambo-sessies-nederland/
Zou verboden moeten zijn
Oplossingsgerichte therapie welquote:Op zondag 8 maart 2020 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, als je aan de Kambo doodgaat ben je wel van je ziektes af.
Ik zap die shit zsm weg altijd.quote:
de 10e kan het gebeurenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk heeft ook geen miljoen gewonnen
Corona testen in de productie omgevingquote:
Op koorts na krijg ik deze verschijnselen ook van die klotepilletjesquote:Coronavirus. De meeste mensen met die ziekte hebben luchtwegklachten (hoesten of kortademigheid) en hoge koorts. Daarnaast kunnen spierpijn, verwardheid, hoofdpijn en keelpijn optreden.
Ik als oppernerd win altijd alle spelletjes.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer loopt die af?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
Mag ik nog even lyrisch zijn over mijn nieuwe werk?
Zo tof![]()
En stiekem retezenuwachtig omdat ik toch als onzekere muts denk dat ik mijn proeftijd niet door kom
Nee jouw hart is voldoendequote:Op zondag 8 maart 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jouw hart is voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons op werk hangt een memo van de arbodienst, dat je beter thuis kon blijven als je koorts had, moesten, of kortademig was. Nu had ik wat last van mijn astma, maar mijn baas trapte er vrijdag helaas niet in dat ik dan dus naar huis moest vanwege kortademigheidquote:Op zondag 8 maart 2020 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op koorts na krijg ik deze verschijnselen ook van die klotepilletjes
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jouw hart is voldoende
Kikkertje gelikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons op werk hangt een memo van de arbodienst, dat je beter thuis kon blijven als je koorts had, moesten, of kortademig was. Nu had ik wat last van mijn astma, maar mijn baas trapte er vrijdag helaas niet in dat ik dan dus naar huis moest vanwege kortademigheid.
Triviant-achtige spellen ben ik goed inquote:Op zondag 8 maart 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik als oppernerd win altijd alle spelletjes.
Veel bedrijven willen nog niet voor de fanfare uitlopen merk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons op werk hangt een memo van de arbodienst, dat je beter thuis kon blijven als je koorts had, moesten, of kortademig was. Nu had ik wat last van mijn astma, maar mijn baas trapte er vrijdag helaas niet in dat ik dan dus naar huis moest vanwege kortademigheid.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 maart 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Triviant-achtige spellen ben ik goed in
Nee van die pillen krijg ik op sommige momenten de emotionele gesteldheid van een ongestelde borderliner.quote:
Omdat je binnenshuis rookt.quote:
Wow da's kutquote:Op zondag 8 maart 2020 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van die pillen krijg ik op sommige momenten de emotionele gesteldheid van een ongestelde borderliner.
Nee die ontbreekt nou juist.quote:
Alleen de emotionele gesteldheid of ook rode vlekken in je onderbroek?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van die pillen krijg ik op sommige momenten de emotionele gesteldheid van een ongestelde borderliner.
Nee, maar die fanfare is toch al geweest met carnaval... met als gevolg dat half Brabant te bezopen was om te weten met wie ze contact hebben gehad, waardoor de GGD nu wat besmettingshistorie kwijt isquote:Op zondag 8 maart 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel bedrijven willen nog niet voor de fanfare uitlopen merk ik.
Heb je wel Keppra meegekregen en geen Corona?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op koorts na krijg ik deze verschijnselen ook van die klotepilletjes
Ja ze kunnen de vaders van de baby's die over acht maanden geboren worden al niet terugvinden laat staan wie er allemaal met wie speeksel heeft uitgewisseldquote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar die fanfare is toch al geweest met carnaval... met als gevolg dat half Brabant te bezopen was om te weten met wie ze contact hebben gehad, waardoor de GGD nu wat besmettingshistorie kwijt is![]()
.
Waarschijnlijk gewoon allebei, 2 halen 1 betalenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel Keppra meegekregen en geen Corona?
Carnavalquote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar die fanfare is toch al geweest met carnaval... met als gevolg dat half Brabant te bezopen was om te weten met wie ze contact hebben gehad, waardoor de GGD nu wat besmettingshistorie kwijt is![]()
.
Jouw posts zijn poëziequote:Op zondag 8 maart 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze kunnen de vaders van de baby's die over acht maanden geboren worden al niet terugvinden laat staan wie er allemaal met wie speeksel heeft uitgewisseld
Dat was ik niet, dat is de coronaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Ga je redden Molo
ltdvks je hebt mijn fok kapot gemaakt met je gezwijmel
Moet nu weer aan deze denkenquote:
Kapotmakenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
https://mnlx.nl/2020/03/0(...)lZ8xfamu9P0SXNaRiTgM
Make him famous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |