abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:30:56 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb over CotS en Lien gedroomd, bedenk ik me nu! :D

Lien en ik zochten een nieuwe huisgenoot (op kamers) en er kwamen allemaal heel grijze, saaie mensen langs. Na een hele stoet was daar opeens een heel leuk, gekleurd persoon en dat was CotS. Volgens mij kwam IJsdraakje ook langs, maar horror vonden we eng. :{w :D
*O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191955573
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Als afleiding, bijv. voor het slapengaan, bekijk ik filmpjes van naaimachines.
Ik heb best een mooie en ook heen goedkope, maar je kunt dus ook makkelijk 5x zo duur.

Ik voelen een beetje zoals iemand die auto’s leuk vindt in een garage met Rolls Royces of Lexussen. 8-)
:D

Gek rustgevend kunnen zulk soort filmpjes ook zijn.

Welke zou je zelf wel willen hebben?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191955615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb over CotS en Lien gedroomd, bedenk ik me nu! :D

Lien en ik zochten een nieuwe huisgenoot (op kamers) en er kwamen allemaal heel grijze, saaie mensen langs. Na een hele stoet was daar opeens een heel leuk, gekleurd persoon en dat was CotS. Volgens mij kwam IJsdraakje ook langs, maar horror vonden we eng. :{w :D
O+ O+ O+Ik voel me vereerd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191955624
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Als afleiding, bijv. voor het slapengaan, bekijk ik filmpjes van naaimachines.
Ik heb best een mooie en ook heen goedkope, maar je kunt dus ook makkelijk 5x zo duur.

Ik voelen een beetje zoals iemand die auto’s leuk vindt in een garage met Rolls Royces of Lexussen. 8-)
Heel herkenbaar, al kijk ik filmpjes van mensen die knutselen :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191955656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is verschoven naar juni. :Y Dus gisteren als de bliksem een hotel geregeld voor de nieuwe datum. :+

Beter. :Y

@Patapon, wees sterk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:36:52 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Gek rustgevend kunnen zulk soort filmpjes ook zijn.

Welke zou je zelf wel willen hebben?
Ik denk eigenlijk meestal dat die ik heb, prima is. De duurdere en grotere zijn vaak vooral geschikt voor quilten.

Maar sommige functies en bepaald bedieningsgemak van Bernina’s vind ik erg aanlokkelijk.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:45:44 #132
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191955794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb over CotS en Lien gedroomd, bedenk ik me nu! :D

Lien en ik zochten een nieuwe huisgenoot (op kamers) en er kwamen allemaal heel grijze, saaie mensen langs. Na een hele stoet was daar opeens een heel leuk, gekleurd persoon en dat was CotS. Volgens mij kwam IJsdraakje ook langs, maar horror vonden we eng. :{w :D
:D _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 11:11:50 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191956248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D _O- _O-
En ik had niks gezegd hier in de horrordiscussie, maar inderdaad niet zo’n fan.

Hoewel ik wel veel Stephen King heb gelezen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 maart 2020 @ 12:23:56 #134
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191957319
Grappig hoe dat zich vertaalt naar dromen. :D

Druk dagje zo, ik kom amper aan werk-ontwijkend-gedrag toe. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191957797
Ik heb in mijn kindertijd altijd dagboeken bijgehouden, paar jaar gestopt en toen weer begonnen. Met de hulpverlening heb ik afgesproken om ze mee te laten kijken in mijn dagboek. Ik zat te denken aan een schaduwdagboek, met als reden om die "volwassen" te maken. Het is nu nogal een bonte bedoeling met handletteren, tekenen, korte stukjes (hoogtepunt, dieptepunt, leerpunt, overwinning en dankbaar voor. Stukje over mijn knutsels van die dag, het weer, slaap en stemming. Oh en een quote van de dag). Ik vind het ergens toch wel gęnant om die bonte bedoeling te showen :@ _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:10:57 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191958167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb in mijn kindertijd altijd dagboeken bijgehouden, paar jaar gestopt en toen weer begonnen. Met de hulpverlening heb ik afgesproken om ze mee te laten kijken in mijn dagboek. Ik zat te denken aan een schaduwdagboek, met als reden om die "volwassen" te maken. Het is nu nogal een bonte bedoeling met handletteren, tekenen, korte stukjes (hoogtepunt, dieptepunt, leerpunt, overwinning en dankbaar voor. Stukje over mijn knutsels van die dag, het weer, slaap en stemming. Oh en een quote van de dag). Ik vind het ergens toch wel gęnant om die bonte bedoeling te showen :@ _O-
Nee joh, niks om je voor te schamen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:25:45 #137
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191958415
Niks gęnant aan hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:34:54 #138
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191958558
Juist goed, zo kunnen ze zien hoe je werkelijk bent.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:35:58 #139
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191958571
Besloten om eerder te stoppen met werken vandaag. Haal ik maandagochtend wel in.

Dus vanaf 3 uur mag ik met mijn nieuwe spulletjes spelen. *O*
  woensdag 11 maart 2020 @ 14:18:48 #140
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191959398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef Patapon het volgende:
Besloten om eerder te stoppen met werken vandaag. Haal ik maandagochtend wel in.

Dus vanaf 3 uur mag ik met mijn nieuwe spulletjes spelen. *O*
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191960032
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee joh, niks om je voor te schamen.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Niks gęnant aan hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:34 schreef Patapon het volgende:
Juist goed, zo kunnen ze zien hoe je werkelijk bent.
Dank jullie :* en dat klopt wel... Het is echt typisch mij om het zo te doen. De hulpverlener van vandaag vond het een leuk dagboek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef Patapon het volgende:
Besloten om eerder te stoppen met werken vandaag. Haal ik maandagochtend wel in.

Dus vanaf 3 uur mag ik met mijn nieuwe spulletjes spelen. *O*
Leuk! veel plezier :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191961508
https://medium.com/@tomas(...)ill-die-f4d3d9cd99ca

Interessant artikel. Ziet er alleen niet hoopvol voor NL uit als je ziet hoeveel Brabanders toch gewoon ging werken.
pi_191964604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:19 schreef Sarabi het volgende:
https://medium.com/@:toma(...)ill-die-f4d3d9cd99ca

Interessant artikel. Ziet er alleen niet hoopvol voor NL uit als je ziet hoeveel Brabanders toch gewoon ging werken.
Dankjewel voor het delen.

Ik heb denk ik net een vriendin beledigd door te zeggen dat ik niet het risico wil lopen haar te besmetten (mocht ik het virus hebben opgelopen). Ze wilde morgen een cadeautje brengen voor onze peuter. Denk dat ze het flink overdreven vond. -O- Ze heeft wel kwetsbare ouders. Een vriend begreep het gelukkig meteen (ook ouders die kwetsbaar zijn en die hij regelmatig ziet). Zo lastig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191964669
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dankjewel voor het delen.

Ik heb denk ik net een vriendin beledigd door te zeggen dat ik niet het risico wil lopen haar te besmetten (mocht ik het virus hebben opgelopen). Ze wilde morgen een cadeautje brengen voor onze peuter. Denk dat ze het flink overdreven vond. -O- Ze heeft wel kwetsbare ouders. Een vriend begreep het gelukkig meteen (ook ouders die kwetsbaar zijn en die hij regelmatig ziet). Zo lastig.
Ik merk dat ik echt wel een beetje pissig begin te worden om die mensen die het niet serieus nemen.
Het gaat niet om jezelf maar over het grotere plaatje.
  woensdag 11 maart 2020 @ 19:10:42 #145
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191964912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik merk dat ik echt wel een beetje pissig begin te worden om die mensen die het niet serieus nemen.
Het gaat niet om jezelf maar over het grotere plaatje.
Eens wel, helemaal als je inderdaad regelmatig in contact komt met een kwetsbaarder persoon. Mensen snappen gewoon echt niet waarķm dit nu zo'n gevaarlijk ding is. }:|

En ja, als mijn festival niet was afgelast, was ik gewoon heengegaan, maar dan had ik ook even zoveel mogelijk contact vermeden achteraf. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191964988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik merk dat ik echt wel een beetje pissig begin te worden om die mensen die het niet serieus nemen.
Het gaat niet om jezelf maar over het grotere plaatje.
Ja, ik ook.

Bedrijf van mijn man is ook werkelijk met alles veel sneller dan de overheid hier: alle reizen mochten al niet meer en nu net nogmaals benadrukt dat mensen helemaal niet meer naar afspraken mogen, zelfs niet zonder klachten. Wereldwijd. Thuis werken, allemaal (wat gelukkig in die branche kan, maargoed, dat zorgt wel weer voor vertraging in de verspreiding, hopelijk).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191965007
Maargoed, nu zit ik met een vriendin die niet meer reageert. Wat moet ik daar nu weer mee. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191965067
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef Sumppi het volgende:
Maargoed, nu zit ik met een vriendin die niet meer reageert. Wat moet ik daar nu weer mee. -O-
Vervelend -O-
Ze zal misschien nog wel bijdraaien de komende dagen als er meer duidelijk wordt.
pi_191965131
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vervelend -O-
Ze zal misschien nog wel bijdraaien de komende dagen als er meer duidelijk wordt.
Ja, dat ik bijna hoop dat het flink oploopt en ik kan zeggen: zie je! (Nee hoor, alleen is het wel even door mijn hoofd geschoten net). :{

Wat de maatregelen gaan doen zien we pas over een dag of 12? Wat stond er nou in het artikel?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191965178
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef Sumppi het volgende:
Maargoed, nu zit ik met een vriendin die niet meer reageert. Wat moet ik daar nu weer mee. -O-
Eventjes af laten koelen en dan het er gewoon over hebben? Al is dat een lastige omdat direct oplossen fijner is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')