Als ik haar iets vraag erover krijg ik NOOIT een duidelijk antwoord, meestal iets van. Mjah.
Ik heb nu al ene miljard keer gehoord dat ik op haar ex lijk en ik snap er momenteel niks meer van.
Kep zat andere vrouwen gehad, daar had je er sommige bij zitten die net zo doen, en andere die gewoon super duidelijk overal over zijn. aaridig en open, en je ook precies vertellen hoe het zit.
Dit meisje hierboven weigert ook dingen uit te leggen, heel erg irritant. ik zou haar eigenlijk gene aandacht meer moeten geven en haar gewoon uit me kop meoten zetten zoals ik al jaren doe en wat me prima beviel. Alleen ze kan zo gruwelijk schattig kijken
WAT MOET IK DOEN!
:edit:
Owja, ik heb een paar van haar vriendinnen gehad, en ze weet dat ik nogal veel vrouwen heb en heb gehad. De ene keer als ze daar iets over hoord is ze super kwaad en de andere keer zegt ze dat het haar niks intresseerd wat ik met andere vrouwen doe. ik heb haar dus al verteld dat ik niet eeuwig ga zitten wachten en em zo maar blijf vermaken tot zij is wat duidelijker wordt. en wat zegt ze daar natuurlijk weer op .. Mjah... en verder niks.
[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 15-01-2003 10:35]
quote:ONTOPIC graag
Op woensdag 15 januari 2003 10:33 schreef Ripley het volgende:
Topictitel aangepast, hij was wel erg onduidelijk en te lang. Als je bezwaar hebt hoor ik het wel
Ik zou gewoon zeggen dat ze er niet om heen moet draaien... Cut the bullshit
quote:Vage titels trekken veel mensen, dat weet je... maar deze kan er ook mee door
Op woensdag 15 januari 2003 10:33 schreef Ripley het volgende:
Topictitel aangepast, hij was wel erg onduidelijk en te lang. Als je bezwaar hebt hoor ik het wel
quote:[ \offtopic] die deksel op haar hoofd of op de rioolput? [\oftopic]
Op woensdag 15 januari 2003 10:31 schreef GWD het volgende:
Soms is ze gruwelijk lief, de andere keer zou ik haar wel in een rioolput willen proppen en het deksel erop pleuren.
[ontopic] Vaagheid heb je dus helemaal niets aan. Wel eens aan gedacht om haar hiermee te confronteren? Je mag van mij gewoon zeggen dat ze op zijn zachtst gezegd dat ze vaag doet.
Als je duidelijkheid wil, mag je die eisen. Natuurlijk bestaat de kans dat je dan een blauwetje loopt, maar je weet in elk geval waar je aan toe bent.
En als je op haar ex lijkt, ben je volgens mij ten dode opgeschreven
quote:Hebbik ook gedaan, ik zeg ik vind jouw leuk, zij zegt ow. .. wat wil je dat ik hier nu op zeg. dus ik zeg weer, nog niks, kijk maar wat je met de informatie doet ik ben benieuwd.
Op woensdag 15 januari 2003 10:36 schreef EggsTC het volgende:[..]
ONTOPIC graag
![]()
![]()
![]()
Ik zou gewoon zeggen dat ze er niet om heen moet draaien... Cut the bullshit
quote:niet qua uiterlijk enz. maar ze zegt dus dat ik een paare dingen echt compleet hetzelfde doe
Op woensdag 15 januari 2003 10:37 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
[ \offtopic] die deksel op haar hoofd of op de rioolput? [\oftopic]
[ontopic] Vaagheid heb je dus helemaal niets aan. Wel eens aan gedacht om haar hiermee te confronteren? Je mag van mij gewoon zeggen dat ze op zijn zachtst gezegd dat ze vaag doet.
Als je duidelijkheid wil, mag je die eisen. Natuurlijk bestaat de kans dat je dan een blauwetje loopt, maar je weet in elk geval waar je aan toe bent.
En als je op haar ex lijkt, ben je volgens mij ten dode opgeschreven
en duidelijk eisen heb ik al 100x gedaan, alleen dan heeft mevrouw geen zin (lees lef) om het duidelijk uit te leggen.
Hmmzzzz, tijdens mijn schrijven heb jij zelf alweer een paar keer gepost.......
quote:Vraag haar om lef!!! Eis duidelijkheid!!! Stel een ultimatum!!! Als je er zelf gek van word, moet je dat vooral doen
Op woensdag 15 januari 2003 10:40 schreef GWD het volgende:[..]
en duidelijk eisen heb ik al 100x gedaan, alleen dan heeft mevrouw geen zin (lees lef) om het duidelijk uit te leggen.
quote:Kan inderdaad zo zijn dat ze onzeker is over hoe serieus ik het meen of wat ze nou precies zelf voor gevoelens heeft. En misschien is het ook wel zo dat ze niet weer zoiets wilt als met haar ex enz. Kzal haar vanavond eens vragen wat ze nou precies wil, en als ze dan weer Mjah oid zegt dan wordt het denk ik maar eens tijd om verder te gaan zoeken
Op woensdag 15 januari 2003 10:42 schreef Brigett het volgende:
Hahahahaha, wat lief. Ik snap je wel hoor, vrouwen kunnen inderdaad super moelijk zijn voor mannen. Al snappen vrouwen elkaar vaak wel (of kunnen begrip voor ekaar opbrengen)
Iniedergeval, is het moeilijk om je advies te geven. Wat mij wel duidelijk lijkt, is dat dit meisje zelf totaal niet weet wat ze wilt en daarom jou ook geen duidelijkheid kan/wil geven. Misschien vind ze je wel erg leuk maar lijk je idd teveel op haar ex. En heeft ze daar vervelende ervaringen mee of kan ze uist die nog niet helemaal vergeten (kan een rede zijn)
Wat de rede ook is, als je al en paar keer om duidelijkheid hebt gevraagd en je krijgt deze niet, moet je jezelf zekerheid verschaffen. Kies je er voor om af te wachten en te genieten van de momenten dat jullie het leuk hebben, of trek je dat niet en zet je er een punt achter...
Ook daar kan je misschien eerlijk in zijn tegen haar, vertel je gevoel en wat zij jou voor gevoel geeft (onzekerheid) en dat je dat niet trekt,...
Nou ja,.......volg je gevoel zeg ik altijd maar,.....dat doe ik meestal ook. Meestal is dat wel de goede keuze....
Iniedergeval,....succes...;)Hmmzzzz, tijdens mijn schrijven heb jij zelf alweer een paar keer gepost.......
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 15-01-2003 10:55]
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 15-01-2003 10:55]
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 15-01-2003 10:56]
GWD,....ik wens je succes vanavond en soms is het aantrekkelijk om moeite te doen voor een vage vrouw maar er zijn grenzen!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 15-01-2003 10:56]
quote:Nou zeg, een beetje moeite mag er wel gedaan worden hoor.
Op woensdag 15 januari 2003 10:52 schreef BoRRuHG het volgende:
Tijd- en energieverspilling. Er zijn meer vrouwen als kerken. Doet ze vaag? Dan is het simpel: NEXT!
quote:Misschien was het handiger geweest als je op dat moment tegen haar gezegt had dat je van haar wilde horen of ze je wel of niet leuk vond, ipv haar de mogelijkheid te geven vaag te blijven, door te zeggen dat je niets als antwoord van haar terug verwacht.
Op woensdag 15 januari 2003 10:38 schreef GWD het volgende:[..]
Hebbik ook gedaan, ik zeg ik vind jouw leuk, zij zegt ow. .. wat wil je dat ik hier nu op zeg. dus ik zeg weer, nog niks, kijk maar wat je met de informatie doet ik ben benieuwd.
Ik zou er ook moeilijk tegen kunnen als iemand zo vaag doet, wees duidelijk da's toch niet zo veel gevraagt....
Je weet dat iig allebei waar je staat, nu weet zij het en jij weet eigenlijk nog niets, en ze kan lekker verder spelletjes spelen
quote:Een beetje moeite? Hij is al n half jaar bezig! Kom op zeg! Op n gegeven moment moet je gewoon knopen doorhakken en IMO is dat punt ondertussen wel bereikt...
Op woensdag 15 januari 2003 10:56 schreef Brigett het volgende:[..]
Nou zeg, een beetje moeite mag er wel gedaan worden hoor.
Als het zo makkelijk NEXT bij jou is, zal je gevoel voor diegene knap weinig voorstellen..
Als ik een meisje uit je omgeving was en ik had gehoord over je gedrag voor mij, zou ik ook niet direct staan te trappelen ook al vond ik je leuk. Doe eens moeite voor iemand, doe eens echt moeite een vrouw te begrijpen en op haar gemak te stellen. Jij legt steeds de fout bij de vrouw (Alle vrouwen zijn vaag, volgens jou). Maar wordt het niet eens tijd om te kijken of vrouwen niet vaag worden van jouw eigen gedrag?
quote:Ouch... misschien is dat nog wel waar ook.
Op woensdag 15 januari 2003 10:59 schreef Ripley het volgende:
Het is meer een kunst om gelukkig te worden met 1 iemand dan om allerlei verschillende mensen te scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |