Dobey twijfel ik over. Die heeft het afgelopen jaar vooral geld gepakt via majors. Nu staat ie er niet zo goed voor en zou het goed kunnen dat ie de Matchplay en de Grand Prix misloopt.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar is de top 16 bar Dobey/Lewis te constant voor denk ik.
Daar doelde ik ook op met 'bar' bij Dobey. Vrijdag wordt iig weer een boeiende dag op de ETQ's. Een Bunting moet ook aan de bak.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dobey twijfel ik over. Die heeft het afgelopen jaar vooral geld gepakt via majors. Nu staat ie er niet zo goed voor en zou het goed kunnen dat ie de Matchplay en de Grand Prix misloopt.
Momenteel staat Dimitri overigens 19e op de plaatsingslijst van het WK. 21K achterstand op nr16 Suljovic.
Ah dacht dat je ‘bar’ bedoelde als in de scheidingslijn tussen top 16 en eronder, waar Lewis en Dobey omheen hangen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op met 'bar' bij Dobey.
Juve helaas wel beterquote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met afschuwelijke knotje van Ronaldo
Anderson? Dat lijkt me niet eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah dacht dat je ‘bar’ bedoelde als in de scheidingslijn tussen top 16 en eronder, waar Lewis en Dobey omheen hangen.
Mogelijk zakken Anderson en Suljovic ook nog uit de pre-WK top 16. De rest blijft wel staan denk ik.
Het lijkt mij ook niet omdat ie zijn startgeld sowieso wel oppikt bij de Matchplay en Grand Prix, maar vergeet niet dat ie geen ET’s gooit. Als Anderson dit seizoen een beetje moeizaam is op de majors (dat zijn slechts de Grand Prix, de Matchplay, de PC Finals en mogelijk de Grand Slam voor hem) zie ik het nog wel gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anderson? Dat lijkt me niet eigenlijk.
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 08-03-2020 om 21:15:45NINE-DARTER!!!!Michael van Gerwen lands perfection AGAIN at the Ladbrokes UK Open! That was never in doubt, was it! https://t.co/q1f6C0yekO reageer retweet
Ik gok van niet, want dit zijn zijn oude pijlen met een kleine aanpassingquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
Zou MvG al gewend zijn aan z'n nieuwe pijlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |