quote:Op zondag 8 maart 2020 20:09 schreef Pino112 het volgende:
Beter vervangt Bart Marcel gewoon altijd. Nollesgod.
Wel fijn dat hij terug moet naar de qualifiers voor de ET's 3 en 4.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Kleeten is echt zon hopeloze drol van een darter. Ga gewoon weg.
Hij heeft dit seizoen veel te verliezen in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
Vanmiddag vlak voor de eerste kwartfinale was er een interview met Kleeten. Big thing voor hem om zich weer terug te vechten in de top 16 van de wereld. En dan denk ik: hij heeft een leuke PC Finals en GSoD gehad, dat was het.
Als hij deze halve finale wint, brengt hij Whitlock stiekem in grote problemen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen veel te verliezen in ieder geval.
Whitlock gaat sowieso hard zakken dit jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij deze halve finale wint, brengt hij Whitlock stiekem in grote problemen.
Daar is de top 16 bar Dobey/Lewis te constant voor denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Whitlock gaat sowieso hard zakken dit jaar.
Terwijl Dimitri bij een goed jaar de top 16 in kan dringen.
Ik zet zo Real Madrid aan in het altijd sfeervolle Villamarin. Geloof niet in een stuntje maar goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:49 schreef Szura het volgende:
Sfeer is overigens nog doodser dan bij Juve-Inter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |