twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:42:40GURNEY WINS!!A big win for Daryl Gurney as he beats Rob Cross 10-6 and books his place in the Quarter-Finals! #UKOpen https://t.co/7LWVgw3PU2 reageer retweet
Ja, voor. Maar ik kan mij niet echt een winst partij herinneren na, waar het om draait.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet altijd, althans voor het voorval was het vaak 50-50.
Is er al geloot?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Erg jammer dat Jelle tegen MvG moet. Geen zin in dat gedoe. Team Jelle overigens hier.
Correct, alhoewel Jelle wel 2,5 jaar last van die blessure heeft gehad zoals hij vertelde zojuist bij Skygoden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, voor. Maar ik kan mij niet echt een winst partij herinneren na, waar het om draait.
Op het WK had hij ook de kans.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct, alhoewel Jelle wel 2,5 jaar last van die blessure heeft gehad zoals hij vertelde zojuist bij Skygoden.
Jan van Halst zat nog net niet 90 minuten te hijgen op Luuk de Jong vanmiddag.quote:
Price, vGerwen, Gurney en Joegs denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:49 schreef Szura het volgende:
VDB - Price
MvG - Cross
Gurney - Klaasen
Hughes - Clayton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |