Ik ben woest dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig een 3-0 voorsprong heeft weggegeven tegen Humphries in ronde 3 van dit UK Open. Ik had Kyle Anderson graag minimaal de kwartfinale van dit UK Open zien halen maar jammer genoeg gaat dat niet gebeuren #rtl7dartsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Kyle Anderson had verloren in de eerste ronde was ik nooit sneller naar yannicks Twitterpagina gereisd
Darts voor de fijnproever.quote:
Het is een leuke pot hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Darts voor de fijnproever.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een leuke pot hoor.
Maar Wright is zo goed op het moment, die wint dit gewoon.
Ja het niveau is best aardig, alleen het tempo is niet zo hoog, daardoor voor de fijnproeverquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een leuke pot hoor.
Maar Wright is zo goed op het moment, die wint dit gewoon.
Zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja het niveau is best aardig, alleen het tempo is niet zo hoog, daardoor voor de fijnproever
Zjak ligt nu ook te masturberen op de finishes van Gurneyquote:
MvG anders ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gurney heeft down syndroom met die gekke kin
Oh nu opeens niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh, maggewoongebeure
Klaasengod anders Mvggodquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen
Price
Cross
Gurney
Clayton
Van den Bergh
Hughes
Klaasen
Zeg het maar, jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |