post eens wat memmen goorlapquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wright act. Breek je enkels eens clowntje.
Toen ik zag dat Kyle Anderson had verloren in de eerste ronde was ik nooit sneller naar yannicks Twitterpagina gereisdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik ben woest dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig een 3-0 voorsprong heeft weggegeven tegen Humphries in ronde 3 van dit UK Open. Ik had Kyle Anderson graag minimaal de kwartfinale van dit UK Open zien halen maar jammer genoeg gaat dat niet gebeuren #rtl7dartsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Kyle Anderson had verloren in de eerste ronde was ik nooit sneller naar yannicks Twitterpagina gereisd
Darts voor de fijnproever.quote:
Het is een leuke pot hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Darts voor de fijnproever.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een leuke pot hoor.
Maar Wright is zo goed op het moment, die wint dit gewoon.
Ja het niveau is best aardig, alleen het tempo is niet zo hoog, daardoor voor de fijnproeverquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een leuke pot hoor.
Maar Wright is zo goed op het moment, die wint dit gewoon.
Zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja het niveau is best aardig, alleen het tempo is niet zo hoog, daardoor voor de fijnproever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |