ja als die besmettingen dus in italie zo doorgaan en verwacht is dat we hier dat ook krijgen en andere buurlanden moeten ze welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Las vanmorgen dat de EU rekening houdt met ‘verregaande’ maatregelen de komende tijd.
Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken in Nederland. In Twente kun je nog wel een paar dorpen afsluiten, maar hier zit alles aan elkaar vastgeplakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als die besmettingen dus in italie zo doorgaan en verwacht is dat we hier dat ook krijgen en andere buurlanden moeten ze wel
ja geen idee. Is het ooit eerder gebeurd?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken in Nederland. In Twente kun je nog wel een paar dorpen afsluiten, maar hier zit alles aan elkaar vastgeplakt.
mag nog niet. 5 voor 8 is het klaar ;pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet je telefoon nou maar gewoon uit.
Zolang we studentenvereningen hebben als Vindicat kun je afsluiten wat je wil, die idioten gaan het wel zelf halen dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken in Nederland. In Twente kun je nog wel een paar dorpen afsluiten, maar hier zit alles aan elkaar vastgeplakt.
Nee, voor zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. Is het ooit eerder gebeurd?
Ja de duitsers maar in virusgevallen :p
ja maar mar die bedrijven die dat niet kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet niet.
Ik verwacht dat mijn werkgever er toe over zal gaan om iedereen te laten thuiswerken als we Italiaanse toestanden krijgen.
1919-1920,1817–1824,1346-1351, 1982-heden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. Is het ooit eerder gebeurd?
Ja de duitsers maar in virusgevallen :p
Wat jammer dat ik je nummer niet heb. Ik zou je echt even laten schrikken om zes voor achtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag nog niet. 5 voor 8 is het klaar ;p
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik je nummer niet heb. Ik zou je echt even laten schrikken om zes voor acht
Wat was er toenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1919-1920,1817–1824,1346-1351, 1982-heden.
Ja, stelletje idioten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zolang we studentenvereningen hebben als Vindicat kun je afsluiten wat je wil, die idioten gaan het wel zelf halen dan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik je nummer niet heb. Ik zou je echt even laten schrikken om zes voor acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |