Waarom zijn dat gekke Hollanders dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Om die paar gekke Hollanders maken die zich echt niet druk hoor.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:44 schreef Oostwoud het volgende:
Opmerkelijk: “onpartijdige” officier van justitie leidt organisatie die Zwarte Piet bestrijdt
Anti-blank gedrag is al langer geïnstutionaliseerd. Het wordt nu weer even goed duidelijk gemaakt.
Zulke sites bezoek ik niet. Ik bezoek verzamelnieuwssites en Twitter en mijn oog viel op de kop. De site linkt echter door naar officiële bronnen. Kun je die weerleggen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:45 schreef gniffie het volgende:
[..]dat groepje wat je quote is zwaar anti-homo. Waarom bezoek je dat soort sites
Nu kun je vast lekker slapen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb mijn Bol.com account opgezegd
Dit is wel de boodschapper aanvallen, maar niet zijn boodschap.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:45 schreef gniffie het volgende:
[..]dat groepje wat je quote is zwaar anti-homo. Waarom bezoek je dat soort sites
er zijn meer aantoonbare leugens van de man die leeft van het bestaan van Zwarte piet. zo stond ie te mekkeren op de Dam en zou om die reden twee weken in quarantaine gaan. paar dagen later staat ie weer op een ander protest te blèren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand een idee hoe het afgelopen is met de bestorming van de KOZP bijeenkomst in Den Haag? Zijn daar veroordelingen uit voortgekomen?
Daarnaast; iemand een idee hoe het zit met de bedreiging jegens Jerry Afriye? Is daar al iets meer over bekend geworden?
Goed dat de Nederlandse overheid dit subsidieert! Weg met inheems Nederlandse (volks)cultuur, enkel uitheemse culturen zijn mooi, speciaal en de moeite waard!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Op de facebookpagina 'Zwarte Piet is Racisme' is men nu bezig om mensen te motiveren om vooral meldingen te maken van Zwarte Piet-afbeeldingen.
[ afbeelding ]
Lekker joh, zoiets gebeurde nog niet zo heel lang geleden ook nog, een kleine 80 jaar geloof ik. Geen haar beter ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Op de facebookpagina 'Zwarte Piet is Racisme' is men nu bezig om mensen te motiveren om vooral meldingen te maken van Zwarte Piet-afbeeldingen.
[ afbeelding ]
KOZP is Fascisme.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn de nieuwe nazi's. Mensen aansporen anderen te rapporteren, zoveel verschil is er niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
KOZP is Fascisme.
Gaat populaire hashtag worden.
Ben je nu serieus het aangeven van joden in de wetenschap dat ze afgevoerd werden aan het vergelijken met het doorgeven van overtredingen van de regels van een internetpagina met het gevolg dat de afbeelding verwijderd wordt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker joh, zoiets gebeurde nog niet zo heel lang geleden ook nog, een kleine 80 jaar geloof ik. Geen haar beter ook.
Ik zie wel overeenkomsten:quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:51 schreef Qarrad het volgende:
Ben je nu serieus het aangeven van joden in de wetenschap dat ze afgevoerd werden aan het vergelijken met het doorgeven van overtredingen van de regels van een internetpagina met het gevolg dat de afbeelding verwijderd wordt?
Ja? Ze gaan met legertrucks langs de huizen om mensen die zwartepietenplaatjes hebben gepost af te voeren richting vernietigingskampen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie wel overeenkomsten:
Verraden en zuiveringsacties.
Het is natuurlijk gechargeerd. Absoluut. De zeurpieten zijn echter ook niet vies van Grote Woorden. Koekje van eigen deeg.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja? Ze gaan met legertrucks langs de huizen om mensen die zwartepietenplaatjes hebben gepost af te voeren richting vernietigingskampen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |