Wat kan ik verder voor haar doen, of moet ik haar met rust laten? Ze heeft nog niet eens een plas gedaan sinds 14.00 gistermiddag! Gisteravond nam ik mijn andere hond mee aan de riem, ze wilde mee, maar ze kon nog nauwelijks lopen dus dat kon niet. Vanmorgen heb ik de andere hond gewoon in de tuin laten doen, ik vond het zo zielig om haar zo achter te laten anders, zelfs voor een ommetje! Maar gewoon naar buiten en een plas doen, daar heeft ze geen trek in. En die kap zit haar ook danig in de weg, ze wil er niet echt mee lopen.
Iemand nog tips? Ik ben zo geschrokken van dit alles, heb er behoorlijk wat af lopen te grienen afgelopen dagen. Je wil zo graag wat doen, troosten kan je niet echt, een hond begrijpt dat niet, maar wat dan? Iets concreets ofzo....?
Het om zich heen kijken is normaal bij honden. Honden houden graag alles in de gaten. Gewoon lekker laten gaan en een beetje in de buurt blijven, dat geeft de hond een veilig gevoel.
quote:Hè meis, zielig hoor...
Op woensdag 15 januari 2003 10:12 schreef fokje het volgende:
Nou, ik heb zojuist ff die idiote kap erafgehaald en in de tuin gelaten, eindelijk heeft ze nu een plas gedaan. Kap er weer op en in de mand. Tjonge jonge wat een treurnis om te zien zo.
Maar gelukkig heeft ze een plas gedaan, lucht vast op.
En na zo'n operatie en vooral narcose kan het een tijdje duren voor ze een beetje zichzelf is. En de wond is ook pijnlijk denk ik; plus die rare kap.
Blijf lekker bij d'r in de buurt, veel aandacht helpt altijd.
Je doet het goed, veel sterkte!
quote:dank je
Op woensdag 15 januari 2003 10:17 schreef CartWOman het volgende:[..]
Hè meis, zielig hoor...
Maar gelukkig heeft ze een plas gedaan, lucht vast op.
En na zo'n operatie en vooral narcose kan het een tijdje duren voor ze een beetje zichzelf is. En de wond is ook pijnlijk denk ik; plus die rare kap.
Blijf lekker bij d'r in de buurt, veel aandacht helpt altijd.Je doet het goed, veel sterkte!
Eerste anti-biotica pil heeft ze nu ook binnen en warempel heeft ze wat brood gegeten, dat doet me deugd! En nu laat ik 'r met rust.....
Je bent in ieder geval een super bazinnetje !
Kijk naar hoe je ander ehond zich gedraagt...
Laat hij/zij het teefje met rust, doe het dan zelf ook... en andersom...
Honden voelen goed aan van elkaar wat de ander wil en wat beter is.
Sterkte !
Morgen is ze vast al iets fitter !
quote:Dat is waar. De andere hond snuffelt af en toe, komt heel soms naast haar liggen/zitten, maar wel op een afstandje, niet tegen haar aan.
Op woensdag 15 januari 2003 10:51 schreef Mirage het volgende:
a gos....Je bent in ieder geval een super bazinnetje !
Kijk naar hoe je ander ehond zich gedraagt...
Laat hij/zij het teefje met rust, doe het dan zelf ook... en andersom...Honden voelen goed aan van elkaar wat de ander wil en wat beter is.
Ze is trouwens net pal voor m'n voeten gaan liggen. Ik heb snel de dekens voor m'n voeten neergegooid en daar ligt ze nu in/op. Eerst vroeg ze me of die kap eraf mocht, ik zág gewoon dat ze dat vroeg. Maar ja, dat truucje mag dan wel helpen om buiten een plas te kunnen doen, binnen kan ik er niet aan beginnen, ze moet er maar aan wennen helaas, als is het wel een koddig gezicht hoe ze ermee de kamer rondslingert en overal tegenaan stoot. Enfin, langzaam aan wordt ze steeds fitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |