Dankuwel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
Ze wilden het wel heel graag, dat virusquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:20 schreef Grishenko_ het volgende:
Zou het niet grappig zijn als we een stijging hadden van 900 en dat die besmettingen allemaal afkomstig zijn van Vindicat?
Ik gun trouwens niemand dat coronavirus, ook niet die studenten. Maar het zou op zijn minst enorm ironisch zijn.
Mwah, ze proberen de situatie een beetje te relativeren denk ik. Opzich is daar ook niets mis mee. Dat staat gewoon los van het feit dat ze josties zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
Kijk die josties hier eens blij zijn dat ze er maar een paar naast zaten.
Trieste figuren.
Ze wilden het wel heel graag, dat virusquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:20 schreef Grishenko_ het volgende:
Zou het niet grappig zijn als we een stijging hadden van 900 en dat die besmettingen allemaal afkomstig zijn van Vindicat?
Ik gun trouwens niemand dat coronavirus, ook niet die studenten. Maar het zou op zijn minst enorm ironisch zijn.
Haha. Toch dat dekselse wc papierquote:
kuch dan ff in een andere sub forum.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Vasilevski het volgende:
Nu.nl weet ook al dat de studenten 'coronaklachten' hebben, dwz. 'ziekteverschijnselen, zoals luchtwegenklachten of koorts'. Lekker een beetje aanzetten. Ik snap het wel, het is ook saai als je verder de hele dag moet downplayen.
Dat is toch mooi, als ik maandag keelpijn heb heb ik ook 'coronaklachten'.
Niet vreemdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Za het volgende:
Nederland op Nr 5 in Europa van landen met hoogste aantal corona besmettingen.
Ze blijven niet anoniem hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De uitslag van die 4 wordt niet eens bekend gemaakt uit privacy overwegingen(Dat snap ik wel anders gaan ze aan de galg omdat ze zo idioot zijn geweest om naar Noord-Italie te gaan terwijl daar de meeste pleuris vandaan komt op dit moment) en hier op het forum is de hele groep al ziek
Oh op het werk hebben we elke dag een poultje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
Kijk die josties hier eens blij zijn dat ze er maar een paar naast zaten.
Trieste figuren.
Haha, ik ga maandag morgen naar mijn baas toe met de mededeling: "Ik heb coronaklachten!" Iedereen in paniek natuurlijk, omdat ik een kleine keelpijn heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Vasilevski het volgende:
Nu.nl weet ook al dat de studenten 'coronaklachten' hebben, dwz. 'ziekteverschijnselen, zoals luchtwegenklachten of koorts'. Lekker een beetje aanzetten. Ik snap het wel, het is ook saai als je verder de hele dag moet downplayen.
Dat is toch mooi, als ik maandag keelpijn heb heb ik ook 'coronaklachten'.
Zeker. Heel Nederland bijna besmet. Zo maar wat extra toilet papier kopen denk ik!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:21 schreef PinkLow het volgende:
Zat er maar 4 naast.. 188 tjeetje, gaat rap zo!
waarvan een medewerker van het mortuarium!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Jano9 het volgende:
Twee medewerkers ziekenhuis Amersfoort besmet:
https://www.dvhn.nl/binne(...)avirus-25433136.html
En babyvoeding! Niet dat ik het zelf nodig hebt, maar dat wordt lekker met winst doorverkopen als de paniek zo uitbreekt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:26 schreef wjb033 het volgende:
[..]
Zeker. Heel Nederland bijna besmet. Zo maar wat extra toilet papier kopen denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |