Je kan altijd nog een Joker inzetten als het nieuws te lang op zich laat wachtenquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het regelen van de vervanger voor Perez
Hulkenberg is zojuist bevestigdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef Pino112 het volgende:
Het is meer wachten op de officiële bevestiging.
Kan dat nog dan? Je kan je team toch niet meer aanpassen in een raceweekend? ( Nu dus)quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het regelen van de vervanger voor Perez
Jouw punten blijven staan. Gem. score van de league veranderd wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:27 schreef Charmian het volgende:
Weet iemand of je punten vervallen als je nu uit een subleague stapt?
Thanks! Precies wat ik wilde weten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Jouw punten blijven staan. Gem. score van de league veranderd wel.
Dat doen we allemaal hoorquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:05 schreef Questular het volgende:
Naar plek 12 en dat terwijl ik maar wat doe
Ja was een goeie ronde, jammer dat ik de Hulk vorige week ook al erin had staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |