quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik gerust een "gok" noemen
Ik begrijp dit probleem nog altijd, maar ik weet hoe moeilijk de oplossing is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Elk onderdeel van het spel begint met dezelfde verwachtingswaarde qua punten. Haal je meer punten dan wordt het onderdeel duurder, haal je minder dan wordt het onderdeel goedkoper. Per race wordt die puntenwaarde per onderdeel automatisch bijgesteld. Dus later in het seizoen kun je de door jouw verwachte verschuivingen wel zien.
Stel Vettel heeft na vijf races een verwachtingswaarde van 110 punten en hij scoort er dat weekend 50, dan wordt hij goedkoper. Latifi heeft een verwachtingswaarde van 60 punten en behaalt er 75, dan wordt hij duurder.
Er zit best een ingewikkelde rekensom achter
Deze bedoel je ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dit probleem nog altijd, maar ik weet hoe moeilijk de oplossing is.
___
Moet nu al gokken dat Sainz het verneukt omdat ik niet genoeg geld heb voor de ideale lineup Norris - AlphaTauri x2 - Sainz, en Ricciardo ipv Sainz moet gebruiken.
Als Ricciardo nu uitvalt en Sainz niet is het al wel klaar om in de échte top te komen en speel ik nog hoogstens voor top 50.
Die ja. Ik had helaas wat uitvallende onderdelen, dus dan is dat niet betaalbaar. (Blijft een puntje dit spel dat als je in de eerste 3 races teveel verkeerde keuzes maakt je echt niet meer terug kan komen door combinatie runaway leader en te weinig opties)quote:
Ik sta nu samen met nog 100 anderen met ontzettend veel mazzel derde. Want niemand had dit natuurlijk durven voorspellen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ja. Ik had helaas wat uitvallende onderdelen, dus dan is dat niet betaalbaar. (Blijft een puntje dit spel dat als je in de eerste 3 races teveel verkeerde keuzes maakt je echt niet meer terug kan komen door combinatie runaway leader en te weinig opties)
Wij wensen Carlos S. Dus dit weekend de tering in in de race, dat zijn motor maar kapot moge gaan. Daarna mag hij wel presteren, want de stap naar Perez is nog wat groot.
Ik had vrijdag geen tijd meer om te wisselen, maar weet niet of Norris-Sainz-TR-Haas een optie was zo uit mijn hoofd. Volgens mij net wel of net niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik sta nu samen met nog 100 anderen met ontzettend veel mazzel derde. Want niemand had dit natuurlijk durven voorspellen.
Ik had haas als chassis. Daar ben ik nu met 1.9 miljoen over gelukkig vanaf gekomen en ook daar naar AlphaTauri gestapt.
nopequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als je nu wisselt met iets, mag je dan kosteloos dat nog tot vrijdagnacht kosteloos terug wisselen?
Dat is wel jammer. Aan de ene kant moet je zo laat mogelijk handelen, want er kan van alles gebeuren en 1e 2 vrije trainingen zijn voor de deadline, maar aan de andere kant wil je ook niet vergeten de boel om te zetten.quote:
Valt mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:20 schreef nils7 het volgende:
Stroll gisteren ingewisseld voor Perez. FML
Gaaf dat jullie de vervanger voor Perez mogen regelen! Ik zou voor een Nederlander gaan, misschien Frijns?quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het regelen van de vervanger voor Perez
niet zonder kosten helaasquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:55 schreef reteppd het volgende:
ok. Bedankt.
Het spel heeft geen optie om wijzigingen die ik na de vorige race al gedaan heb, ongedaan te maken, of wel?
Voor sluitingstijd neem ik aan? Zit nu met Perez, dus dat levert weinig op zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het regelen van de vervanger voor Perez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |