TWEE KEERquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
AJAX HEEFT GESCOORD MENSEN HET IS EEN WONDER
Zie het zo gebeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Dodengraver Mckinstry gaat zo regelrecht naar de kwartfinales lol.
JAAA TEN HAGGEDquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
AJAX HEEFT GESCOORD MENSEN HET IS EEN WONDER
Ben benieuwd wat Valentijn gaat tikken voor maandag. Iets met stoorzender Poulsen en gebrek aan Schreuder oid.quote:
Tadić die opstaat, de échte leider van Ajaxquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Valentijn gaat tikken voor maandag. Iets met stoorzender Poulsen en gebrek aan Schreuder oid.
Jeugd maakt het verschil (Timber)quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Tadić die opstaat, de échte leider van Ajax
Heeft de opstelling verzonnen in een gesprek met Ten Hag
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:04:45Hij kreeg bergen kritiek over zich heen de laatste weken. Maar in tijden van crisis staan de echte leiders op. Dusan Tadic maakt in 3 minuten 0-1 en 0-2. #Ajax #heeaja reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
waarom dacht ik aan Hitlerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:14 schreef Szura het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:04:45Hij kreeg bergen kritiek over zich heen de laatste weken. Maar in tijden van crisis staan de echte leiders op. Dusan Tadic maakt in 3 minuten 0-1 en 0-2. #Ajax #heeaja reageer retweet
Heb je hier 6 jaar over moeten denken?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pijl van Jelle schiet in de 5 (niet voor de eerste keer in zijn leven)
Misschien is dat al wel mijn 100e pedo grap op dit forum!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je hier 6 jaar over moeten denken?
Wel leuk trouwens
Ik verwacht vanavond nog een leukere van je!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Misschien is dat al wel mijn 100e pedo grap op dit forum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |