https://www.thevoicekids.nl/quote:Nu Sophia Kruithof is gekroond tot winnares van The Voice of Holland wordt de focus weer verplaatst naar jong talent. In een nieuw seizoen van The Voice Kids, vanaf vrijdag 6 maart te zien op RTL 4, krijgen kinderen tussen de acht en zestien jaar de kans om hun zangtalent te etaleren.
'Nieuwe' coach
Dit jaar is er een wijziging in het coachbestand van The Voice Kids, want Ilse DeLange heeft afscheid genomen van de show. Zij zal in het nieuwe seizoen vervangen worden door de 'nieuwe' coach Sanne Hans (alias Miss Montreal), die plaatsneemt naast Ali B, Anouk en Marco Borsato. Hans was tussen 2015 en 2018 ook al coach bij The Voice of Holland.
Blind Auditions
De getalenteerde kids krijgen in een Blind Audition de kans om de coaches te overtuigen. Wie draait zich om en voor welke coach kiezen de kinderen? Na vijf afleveringen Blind Auditions nemen de talenten die doorgaan het tegen elkaar op in twee Battle-afleveringen. De winnaars mogen door naar de Sing-Off, een allesbeslissende aflevering waarin de coaches bepalen met wie ze naar de finale gaan. De finale vindt plaats op vrijdag 1 mei.
Het nieuwe seizoen van The Voice Kids is vanaf vrijdag 6 maart wekelijks om 20.30 uur te zien op RTL 4.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:03 schreef IxCalypso het volgende:
Helemaal vergeten, ik schakel net in. Waarom huilt Sanne?
Was het ook zo mooi dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Sanne vond het zo mooi en zat zo in haar emoties dat ze was vergeten om op de knop te drukken. Daar baalde ze enorm van en toen hebben ze besloten om haar "I want you" alsnog aan te zetten.
Ik zat eerlijk gezegd niet zo goed op te letten, dus weet het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Was het ook zo mooi dan?
Vond jij dat ook?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd niet zo goed op te letten, dus weet het niet
quote:
en daar gaat het toch omquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ie er alleen voor staat, vraag ik me af of ie wel doorgaat ..
Denk het niet, want hij zit ook in een burn-outquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ie er alleen voor staat, vraag ik me af of ie wel doorgaat ..
Hoiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]Sjoef, dan kun jij toch 'n handje helpen
En bij een BBQ heb je burn-aan nodig iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Denk het niet, want hij zit ook in een burn-out
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En bij een BBQ heb je burn-aan nodig idd
dat hadden wat vrouwen moeten zeggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |