Merciquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het avondeten werd dus een mc chicken menu. Het hotel is een leerzame ervaring voor een keertje. Het heet capsule hotel. Je slaapt dus in een veredelde lijkkist. Ruimte om je uit of aan te kleden is er niet. Ruimte om je bagage neer te zetten ook niet, dus dat moet maar op de gang of bij het voeteneind of zo. Pay nothing, get nothing. Weet je ook eens hoe dat is. Morgen door naar een echt hotel.
Hoe kon dit een goed idee lijken?.
Goedkoop, was al 250 kwijt door alle geannuleerde shit etc.quote:
voor maar 1 nacht?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedkoop, was al 250 kwijt door alle geannuleerde shit etc.
ja en ja. ALs ik weer thuis kom. Dan krijg je ook je sneeuwfoto'squote:
Leukquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en ja. ALs ik weer thuis kom. Dan krijg je ook je sneeuwfoto's
jazeker. Er zit er nog eentje in dit hotel. Die heeft zelfs 2 nachten geboekt. Ik slaap morgen sowieso ergens anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk
ben je nu met andere fokkers ook?
decafquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij moet niet zo laat koffie drinken toch?
En jullie doen de activiteiten allemaal samen? Waren het al fokkers die je al kende?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en er zitten nog 3 fok!kers in andere hotels in de stad (Luzern) en de zesde slaapt vanavond nog in Brig en komt morgen hierheen.
Nee. Dat gebeurde in het begin wel, maar sinds we meerdere dagen gaan wil iedereen ook wel even op zichzelf zijn tussen alle mede-autisten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
En jullie doen de activiteiten allemaal samen?
Ja, op eentje na. Maar dat is ook geen fok!ker maar de vriendin van eentje.quote:Waren het al fokkers die je al kende?
Maar wel met allemaal goed contact?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat gebeurde in het begin wel, maar sinds we meerdere dagen gaan wil iedereen ook wel even op zichzelf zijn tussen alle mede-autisten.
[..]
Ja, op eentje na. Maar dat is ook geen fok!ker maar de vriendin van eentje.
ja hoor, hoezo niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal goed contact?
Gewoon interessequote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, hoezo niet?Dit doen we al tien jaar, vaak zijn het grotendeels dezelfde mensen, maar er zit altijd wel 1 of 2 debutanten bij
Yep, helemaal zen..quote:
Ja moeten maar zien wanneer de paniek toeslaat :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, helemaal zen..
Had verwacht dat het rustig zou zijn door corona maar was net zo druk als altijd
Ja tot een paar dagen terug wist ik niet dat je dit deedquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2020 #4
Newbie confirmedquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot een paar dagen terug wist ik niet dat je dit deed
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht geregeld dan; laatste keer dat ik standby dienst draaide werd ik gewoon betaald
Heel Thailand is een saunaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moeten maar zien wanneer de paniek toeslaat :p
Ik ben hier nog nooit naar de sauna geweest. Alleen 1 keer in thailand
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
geen enkele leuke kroeg open hier. Gelukkig was er nog een of ander obscuur afrikaans winkeltje waar ik wat felsjes Ethiopisch bier mocht kopen en die zitten we nu weg te slobberen in de keuken van deze tent hiero
IT als werkplekbeheerder, bij overheidquote:
Ethiopisch bier ook, platgestampte kikker met qat of wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
geen enkele leuke kroeg open hier. Gelukkig was er nog een of ander obscuur afrikaans winkeltje waar ik wat felsjes Ethiopisch bier mocht kopen en die zitten we nu weg te slobberen in de keuken van deze tent hiero
Ik ben deze week ook standby, maar dat betaald best lekkerquote:
yup. ik heb ook altijd betaald gekregen voor standby/oproep gebeuren..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht geregeld dan; laatste keer dat ik standby dienst draaide werd ik gewoon betaald
water mout hop en gerst. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ethiopisch bier ook, platgestampte kikker met qat of wat?
Gefermenteerde kermitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ethiopisch bier ook, platgestampte kikker met qat of wat?
Er zijn al kikkerlikkers.quote:
quote:Opnieuw de Maas over
Als onderdeel van de oefening steken de Amerikanen 75 jaar na de bevrijding van Nederland opnieuw de Maas over. Dit keer gaat het over een door de Nederlandse krijgsmacht aangelegen pontonbrug.
nog nooit gegeten. Ze gooien die kikkers levend weer terug toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Kikkerbillen tho, vorige week nog op
waar verjaardagsmaal
Horrorverhalen zijn de verhalen die altijd blijven hangenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit gegeten. Ze gooien die kikkers levend weer terug toch?
Is het niet zo? Vond dat altijd zo sneu :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Horrorverhalen zijn de verhalen die altijd blijven hangen
Zal ongetwijfeld voor een deel nog wel ergens op de wereld gebeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het niet zo? Vond dat altijd zo sneu :p
Ja en 'ze' stenigen ook nog steeds vrouwen.quote:
Yep, die sterven een gruwelijke verdrinkingsdood. Kennelijk is haai zelf niet lekker genoeg.quote:
Ja ze eten ook nog steeds bitterballen met mosterdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja en 'ze' stenigen ook nog steeds vrouwen.
Wat ook niet de norm is voor de rest van de wereld.
Smaakt zeker naar kip?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld voor een deel nog wel ergens op de wereld gebeuren.
Maar voor zover ik weet wordt er met kikkers voor de 'massaconsumptie', lees: daar waar ze vandaan komen waar ik ze altijd van eet (is een horeca leverancier), eerst geuthanatisidinges doormiddel van invriezen. Kikkerts zijn koudbloedig, dus dit is voor die dieren de meest vriendelijke manier.
Al die gekke dingen smaken naar kipquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte.. fijnere structuur van het vlees.
Heb het een keer bij een Chinees opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die gekke dingen smaken naar kip
Zag er ook uit als oor?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die gekke dingen smaken naar kip
ja maar niet het volledige oor. De boven kant zonder de oorlel zeg maar e dan alleen nog het kraakbeen ofzoquote:
Meest vreemde dat ik ooit at was kippenklauwen. Op een KSC meet jaren terugquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet het volledige oor. De boven kant zonder de oorlel zeg maar e dan alleen nog het kraakbeen ofzo
Godsallemachtig. Mijn vader vond het heerlijk. En dat gekraak wat je dan hoort als het kapot word gebeten
Ik de piemel van een varken, ik vroeg wat het voor rare kronkelige worst was en die Chinees ging met zijn armen zwaaien en knorrrr geluiden makenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
het meest rare wat ik heb gegeten is gekookte varkensoren
oh dat was zo vies
oh gatver. Smaakte het?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meest vreemde dat ik ooit at was kippenklauwen. Op een KSC meet jaren terug
Heel wee-ig denk ik..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
het meest rare wat ik heb gegeten is gekookte varkensoren
oh dat was zo vies
Viel best te eten nog. Niet extreem lekker maar ook niet viesquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heel wee-ig denk ik..
Krokodil zat tussen varkensvlees en vis in. Vond ik niet heel denderend.. Python was wel ok, smaakte inderdaad een beetje kippig maar vond het wat taaier.
Walvis zit tussen vis en rund in.
Meest ranzige wat ik gegeten heb is tripe. of wel pens. Ontzettend wee-ig, heel niet prettige structuur om te eten. Soort mislukte calamaris.
M'n opa maakte een soort gefrituurde chips van stierenkloten. Dat was wel lekkereerst koken, dan in plakjes snijden en dan frituren/bakken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
En zijderupsen maar dat smaakte eigenlijk best goed, alleen die beestjes van dikke witte maden zien veranderen in een soort enorme kroepoek in de hete olie was wel even slikken
oke genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Oooooh en een of andere enorme cicade, moest je snel doormidden bijten voordat hij jou beet maar als je dat deed dan droop er een soort geeloranje smurrie over je kin en gillen dat beest.
Iets levend opeten is voor mij echt een brug te verquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Oooooh en een of andere enorme cicade, moest je snel doormidden bijten voordat hij jou beet maar als je dat deed dan droop er een soort geeloranje smurrie over je kin en gillen dat beest.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets levend opeten is voor mij echt een brug te ver
Yep vies volk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zitten daar om mij heen ook al die insecten te vreten alsof het snoep is
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens die filmpjes gezien dat ze zon levende aapje midden in de tafel hebben vast gemaakt en dat ze dan zo uit die schedel de hersenen eten?
Dit is toch zo'n jaren 80 horrorverhaal, Faces of Death?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens die filmpjes gezien dat ze zon levende aapje midden in de tafel hebben vast gemaakt en dat ze dan zo uit die schedel de hersenen eten?
Weet ik niet. Heb het gezien die filmpjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n jaren 80 horrorverhaal, Faces of Death?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
wel iets meer dan een stapquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
wist niet wat ik zag. Ben niet snel geschokt maar dit was wel een stap te ver
Geen idee?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Zit toch ook gewoon in een van de Indiana Jones films of vergis ik me?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
En in een Hannibal film.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
In parts of China, the monkey's brain is eaten raw. While it is most likely an urban legend, some people claim that monkeys' brains are, or were, eaten from the head of a live monkey. ... A teaspoon is used to scoop up the brain, which is immediately eaten. This has to be done before the monkey dies
pens. is. zo. fucking. vies.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
In Florence verkopen ze overal broodjes pens. Zag er lekker uit, maar ik durfde het toch niet aan
oh daar heeft laatst een amerikaan op werk over verteld. Die vond ze super lekker :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
In Florence verkopen ze overal broodjes pens. Zag er lekker uit, maar ik durfde het toch niet aan
Die schrijf ik op om niet te etenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Sommige is wel lekker.. oa koeientongquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orgaanvlees vind ik sowieso niet lekker dus daarom maar niet genomen.
hmm ja idd. is al pf 14 jaar geleden dat ik ze gekeken heb. In mijn post-stoppen-met-school-delirium. Waarin ik op 2 weken tijd ook alle seizoenen van Baywatch gekeken heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hannibal vind ik de beste film. Die hele setting in Florence
In Florence is het nu rustig op straat, heel erg rustig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hannibal vind ik de beste film. Die hele setting in Florence
Ik doe niet aan dieren discriminatie, zolang je hond normaal behandeld waarom niet eten. Helaas is dat normaal behandelen in China een dingetjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen wel toch dat je niet mag oordelen over wat andere culturen eten, zoals hond ofzo.
Maar dit is echt een stap te ver. Maakt het beestje dan eerst dood.
net zoals levende vissen eten of een levende octopus in je mond proberen te stoppen. Laatst zag ik ook al dat krabben levend worden gegeten.
je kan er rustig iemand's hoofd leeglepelen met een dessertlepelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Florence is het nu rustig op straat, heel erg rustig.
Florence is toch geen Noord Italië?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja zou toch echt geen hond eten. Hypocriet maar toch :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dieren discriminatie, zolang je hond normaal behandeld waarom niet eten. Helaas is dat normaal behandelen in China een dingetje
Klinkt veel lekkerder dan in het Nederlandsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geen lampredotto bestellen dus
maar wat is normaal? zij vinden luid smakken en boeren en slurpen doodnormaal. terwijl dat hier een doodzonde is..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dieren discriminatie, zolang je hond normaal behandeld waarom niet eten. Helaas is dat normaal behandelen in China een dingetje
Gratis corona bij je ijsjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien het uiterste zuidelijke puntje van Noord Italië? cultureel is het wel het echte Noord Italië van oudsher.quote:
Een dier hoeft niet te lijden voordat ie opgegeten wordt. Dingen die ze hier in slachthuizen flikken kunnen ook niet echtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wat is normaal? zij vinden luid smakken en boeren en slurpen doodnormaal. terwijl dat hier een doodzonde is..
Zij zien hond daar bv. als voedsel en die worden dan ook net als een koe of een kip of een varken hier behandeld.
Een dier hoeft niet te lijden voordat ie opgegeten wordt. Dingen die ze hier in slachthuizen flikken kunnen ook niet echtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wat is normaal? zij vinden luid smakken en boeren en slurpen doodnormaal. terwijl dat hier een doodzonde is..
Zij zien hond daar bv. als voedsel en die worden dan ook net als een koe of een kip of een varken hier behandeld.
Toscane staat niet bij de gebande streken in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien het uiterste zuidelijke puntje van Noord Italië? cultureel is het wel het echte Noord Italië van oudsher.
En het ziet er ook serieus lekker uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt veel lekkerder dan in het Nederlands
Prachtig ja, wat moet het mooi zijn om daar zonder toeristen verlaten rond te lopen zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gratis corona bij je ijsje
Bizar mooie stad
M'n vader wilde nu wel naar Rome want dan was het lekker rustig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig ja, wat moet het mooi zijn om daar zonder toeristen verlaten rond te lopen zeg.
Ik denk ik echt wel genieten in die regio, dat weekjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het ziet er ook serieus lekker uit.![]()
Maar genoeg echt lekkere dingen daar.
Bij Napoli begint het zuiden van Italië. Ook een waanzinnige stadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien het uiterste zuidelijke puntje van Noord Italië? cultureel is het wel het echte Noord Italië van oudsher.
95 procent van de hotelboekingen in Rome waren geannuleerd dus uitkiezen maarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader wilde nu wel naar Rome want dan was het lekker rustig.
Wat ergquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
95 procent van de hotelboekingen in Rome waren geannuleerd dus uitkiezen maar
Ik prefereer Rome. Vond Napels beetje shabby. Al reed ik er feitelijk alleen doorheen onderweg naar Pompeiiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Napoli begint het zuiden van Italië. Ook een waanzinnige stad
Nooit geweest, ja met een bus met mijn ouders toen ik piepklein was, mocht je niet uit de bus want dat was gevaaaaaaaaaarlijk hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Napoli begint het zuiden van Italië. Ook een waanzinnige stad
En dan vallen dus de restaurants, de toeleveranciers en de gidsen en de schoonmaak en de hypotheekverstrekkers, etc etc voor die sectoren ook heel erg snel om.quote:
Zou zo gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
95 procent van de hotelboekingen in Rome waren geannuleerd dus uitkiezen maar
Heel shabbyquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik prefereer Rome. Vond Napels beetje shabby. Al reed ik er feitelijk alleen doorheen onderweg naar Pompeii
uit soledariteit blijven reizen dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan vallen dus de restaurants, de toeleveranciers en de gidsen en de schoonmaak en de hypotheekverstrekkers, etc etc voor die sectoren ook heel erg snel om.
Jouw heldhaftige opoffering zullen we hier niet vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uit soledariteit blijven reizen dus
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw heldhaftige opoffering zullen we hier niet vergeten
De straten rond het station waren niet prettig, maar de rest van de stad was prima. Armoedig, maar niet onveilig. Heb in Napels de beste tiramisu ooit gegetenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geweest, ja met een bus met mijn ouders toen ik piepklein was, mocht je niet uit de bus want dat was gevaaaaaaaaaarlijk hoor
Lijkt mij heerlijk om daar rond te struinen en achter ieder hoekje te kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De straten rond het station waren niet prettig, maar de rest van de stad was prima. Armoedig, maar niet onveilig. Heb in Napels de beste tiramisu ooit gegeten
Zéker naar het Quartieri Spagnoli gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk om daar rond te struinen en achter ieder hoekje te kijken.
Oepsiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Collega waarmee ik om 17:15 nog een verhitte discussie mee had meld net dat hij koorts heeft en zich nu gaat laten testen, uh oh.
Ik begin ineens te hoestenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Collega waarmee ik om 17:15 nog een verhitte discussie mee had meld net dat hij koorts heeft en zich nu gaat laten testen, uh oh.
maakte je vrienden mee het in het corona topic :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Panadol had ik laatst gekocht. Maar waar ik het heb gelaten...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen paracetamol ook niet, living on the edge
Opsporen die gasten wegens opruiing en verregaande lafheid, lijkt wel de middeleeuwen daar zegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maakte je vrienden mee het in het corona topic :p
Even mijn medicijnkastje checken, brbquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Panadol had ik laatst gekocht. Maar waar ik het heb gelaten...
Ik ook niet, zijn die ondertussen ook al uitverkocht?quote:
Zul je er goed voor zorgen dan? Af en toe een nieuw, fris deel openen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie zo doorgaan ben ik straks helemaal alleen in deze sc
in mijn eentje?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zul je er goed voor zorgen dan? Af en toe een nieuw, fris deel openen?
Waar moet ik het dan over hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gewoon even 301 keer posten?
Wat doen die?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb sinds gisteren wel levetiracetam pilletjes, maar dan heb ik denk ik liever corona
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag mijn inloggegevens na mijn dood. Kun je een rollenspel doen
Als het goed is een mogelijke epilepsieaanval voorkomen, maar voorlopig heb ik het idee dat ze mijn hoofd harder verneuken dan een aanval doetquote:
Cola, ledstrips, mannen met rastaharen, Thailand, vage grafische projecten, blauwe plekken, Thailand, sneeën, stiefloeder, hoe een lampje te verwisselen, bitterballen, rare mensen, Thailand, beestjes, hagelslag.quote:
Heb je epilepsieaanvallen gehad?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het goed is een mogelijke epilepsieaanval voorkomen, maar voorlopig heb ik het idee dat ze mijn hoofd harder verneuken dan een aanval doet
hmm ja komt mij allemaal wel bekend voorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cola, ledstrips, mannen met rastaharen, Thailand, vage grafische projecten, blauwe plekken, Thailand, sneeën, stiefloeder, hoe een lampje te verwisselen, bitterballen, rare mensen, Thailand, beestjes, hagelslag.
Ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zijn er nog andere fokkers die het dan hebbe overleefd
Ja afgelopen november eentje op vakantie in de VS, maar was niks terug te zien op de EEG en MRI.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je epilepsieaanvallen gehad?
Mmmm dat is vrij kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja afgelopen november eentje op vakantie in de VS, maar was niks terug te zien op de EEG en MRI.
Jij als mod natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij als mod of dat alle fokkers dood zijn?
O ja, dat had je verteld, sorry.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja afgelopen november eentje op vakantie in de VS, maar was niks terug te zien op de EEG en MRI.
Heb hem geadviseerd zijn hoofd er af te halen om dit in de toekomst te voorkomen maar hij is weer eens te eigenwijs.quote:
Ja 2 maal daags, de neurloog kijkt over een half jaartje wel weer hoe het gaat ...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat had je verteld, sorry.
Dat is in elk geval positief, dat er niks te zien was. Moet je die pilletjes continu gaan slikken dan? Dat is wel ingrijpend na één aanval
Ik vrees voor het lot van de FOK!-gemeenschap. Van die zolderkamerautisten zonder weerstand. Die vallen al om als ze een flesje Yakult drinken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij als mod of dat alle fokkers dood zijn?
Ja omdat jij weer allemaal rare plannetjes hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hem geadviseerd zijn hoofd er af te halen om dit in de toekomst te voorkomen maar hij is weer eens te eigenwijs.
Die gaan ook niet naar buiten dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees voor het lot van de FOK!-gemeenschap. Van die zolderkamerautisten zonder weerstand. Die vallen al om als ze een flesje Yakult drinken.
Dit is wel een van mijn betere plannen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij weer allemaal rare plannetjes hebt.
Het is nogal een permanente oplossing voor al mijn problemen ... en ik ben een beetje bang wat je met mijn hoofd gaat doen nadat het er af isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is wel een van mijn betere plannen.
Je kan niet zeggen dat de uitkomst die ik voorspel niet klopt
Meh, medicijnen hebben vaak bijwerkingen die erger zijn dan de kwaal. Kun je niet beter zo’n epilepsiehond nemen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 2 maal daags, de neurloog kijkt over een half jaartje wel weer hoe het gaat ...
Spies ik op een stok en die zet ik op het dorpsplein in jouw dorp.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nogal een permanente oplossing voor al mijn problemen ... en ik ben een beetje bang wat je met mijn hoofd gaat doen nadat het er af is
Goed ideequote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, medicijnen hebben vaak bijwerkingen die erger zijn dan de kwaal. Kun je niet beter zo’n epilepsiehond nemen?
Al eens overwogen om medicijnen te gaan studeren alsnog?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hem geadviseerd zijn hoofd er af te halen om dit in de toekomst te voorkomen maar hij is weer eens te eigenwijs.
Denk je dat ik er aanleg voor heb?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al eens overwogen om medicijnen te gaan studeren alsnog?
Ok daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees voor het lot van de FOK!-gemeenschap. Van die zolderkamerautisten zonder weerstand. Die vallen al om als ze een flesje Yakult drinken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
En dan zegt die dat ik slechte ideeen heb
Nou wat mij vooral stoort is dat ze voor mijn gevoel geen seconde hebben gezocht naar de oorzaak en mijn medische geschiedenis van de afgelopen 2 jaar niet hebben bekeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, medicijnen hebben vaak bijwerkingen die erger zijn dan de kwaal. Kun je niet beter zo’n epilepsiehond nemen?
ltkdvgheje en hondenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een hond is beter dan een pilletje
Klinkt als mijn gemiddelde ex.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou wat mij vooral stoort is dat ze voor mijn gevoel geen seconde hebben gezocht naar de oorzaak en mijn medische geschiedenis van de afgelopen 2 jaar niet hebben bekeken.
Deze pillen zijn echt kut, eerst een paar uur kneiterwazig en koppijn, dan een paar uur overemotioneel en daarna zo gesloopt dat je wilt slapen
Ik heb liever een pilletje dan een hond denk ik, plus met deze pilletjes zou ik die hond waarschijnlijk al wurgen zodra die blaftquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een hond is beter dan een pilletje
Ja ik voel me nu ook een beetje een borderliner in de overgang met een midlifecrisis.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou wat mij vooral stoort is dat ze voor mijn gevoel geen seconde hebben gezocht naar de oorzaak en mijn medische geschiedenis van de afgelopen 2 jaar niet hebben bekeken.
Deze pillen zijn echt kut, eerst een paar uur kneiterwazig en koppijn, dan een paar uur overemotioneel en daarna zo gesloopt dat je wilt slapen
Oké, die hond strepen we van het lijstjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb liever een pilletje dan een hond denk ik, plus met deze pilletjes zou ik die hond waarschijnlijk al wurgen zodra die blaft
Ocharme.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me nu ook een beetje een borderliner in de overgang met een midlifecrisis.
Mag het hopen van wel, anders gaan er binnenkort dingen kapot ben ik bangquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Worden die bijwerkingen nog minder als je lichaam gewend is aan die stoffen? Jezus, wat een troep joh.
Je slikt ze pas 2 dagen. Geef het wat tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel, anders gaan er binnenkort dingen kapot ben ik bang
Ok we beginnen met hamsters en kanariepietjes, die kun je makkelijk plat stampen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb liever een pilletje dan een hond denk ik, plus met deze pilletjes zou ik die hond waarschijnlijk al wurgen zodra die blaft
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok we beginnen met hamsters en kanariepietjes, die kun je makkelijk plat stampen.
Nee honden mag ik oprecht niet, dus die drempel is sowieso al vrij laag.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok we beginnen met hamsters en kanariepietjes, die kun je makkelijk plat stampen.
Als dat niet zo is aan de bel trekkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel, anders gaan er binnenkort dingen kapot ben ik bang
Ik zou een schildpad kiezen. Die draagt tenminste beschermende kledingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krr krr krrakquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een schildpad kiezen. Die draagt tenminste beschermende kleding
Arme schildpadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een schildpad kiezen. Die draagt tenminste beschermende kleding
Van een schildpad kun je een grote pan schildpaddensoep trekkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arme schildpad. Een hond kun je tenminste nog langs de Chinees brengen om er een goede bak bami van te maken in deze tijden van de coronacrisis waar straks alles in lockdown gaat.
we kunnen van jou ook een bak bami makenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arme schildpad. Een hond kun je tenminste nog langs de Chinees brengen om er een goede bak bami van te maken in deze tijden van de coronacrisis waar straks alles in lockdown gaat.
Krijgen we dadelijk allemaal lepisepsie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen van jou ook een bak bami maken
Eerst mijn hoofd er af hakken en dat op een spies neerzetten en vervolgens van mijn lijf bami maken. Soms ben je best een verontrustend enge vrouwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen van jou ook een bak bami maken
De recessie slaat toe in Brabantquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier trouwens ook serieus doodstil op straat terwijl ik normaal toch wel zachtjes het gezellige geluid van honderden dinerende mensen hoor.
'En dan denk ik aan Brabant, want daar dooft het licht'quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De recessie slaat toe in Brabant
Dit al gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst mijn hoofd er af hakken en dat op een spies neerzetten en vervolgens van mijn lijf bami maken. Soms ben je best een verontrustend enge vrouw
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk allemaal lepisepsie.
Kan snel gaan zo ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De recessie slaat toe in Brabant
Positieve verhalen welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit al gelezen
https://www.mijnmedicijn.nl/epilepsie/levetiracetam
Je kan het ook niet slikken he. Kijken hoe het gaat.
en dit is pas het beginquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben dat kutvirus eigenlijk wel zat
Dat bedoel ik. Stel dat je 3 aanvallen hebt gehad in een tijd van 2 jaar dan is het te overwegen om dit niet te slikken. Nu kan je zonder gevolgen nog stoppen met dit spul.quote:
Voorbij de hype komt het weer gewoon in het rijtje van besmettelijke ziektes waar we dood aan kunnen gaan, is gewoon de natuur.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben dat kutvirus eigenlijk wel zat
Ik zie dat sommige mensen ook lyrica krijgen. Dat kreeg mijn moeder om zenuwpijn tegen te gaan. Werd ze knetterparanoīde van.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Stel dat je 3 aanvallen hebt gehad in een tijd van 2 jaar dan is het te overwegen om dit niet te slikken. Nu kan je zonder gevolgen nog stoppen met dit spul.
Mijn ex had vrij vaak aanvallen, soms meerdere keren per maand. Is gestopt met medicatie vanwege de bijwerkingenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dat sommige mensen ook lyrica krijgen. Dat kreeg mijn moeder om zenuwpijn tegen te gaan. Werd ze knetterparanoīde van.
Als er straks een vaccin is en mensen hebben een beetje weerstand na de eerste golf, zal het wel loslopen. Maar voorlopig kijken mensen je aan of je melaats bent als je een keertje kucht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorbij de hype komt het weer gewoon in het rijtje van besmettelijke ziektes waar we dood aan kunnen gaan, is gewoon de natuur.
Kreeg hij zonder medicatie vaker en heviger aanvallen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ex had vrij vaak aanvallen, soms meerdere keren per maand. Is gestopt met medicatie vanwege de bijwerkingen
Ik kijk het nog een paar dagen aan om te kijken of het afneemt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Stel dat je 3 aanvallen hebt gehad in een tijd van 2 jaar dan is het te overwegen om dit niet te slikken. Nu kan je zonder gevolgen nog stoppen met dit spul.
Ik liep vanmorgen langs een Belg en maakte een geintje door achter zijn rug te hoesten, hij moest er vijf minuten geleden nog een appje over sturen dat hij dat echt niet vond kunnen en dat hij nu extra fles whisky aan het drinken is om zijn zenuwen te kalmerenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er straks een vaccin is en mensen hebben een beetje weerstand na de eerste golf, zal het wel loslopen. Maar voorlopig kijken mensen je aan of je melaats bent als je een keertje kucht.
misschien minder maar nog steeds regelmatig. Ook bij hem zagen ze niks op scansquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg hij zonder medicatie vaker en heviger aanvallen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk het nog een paar dagen aan om te kijken of het afneemt.
en dan zeg je dat ik rare mensen ken :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen langs een Belg en maakte een geintje door achter zijn rug te hoesten, hij moest er vijf minuten geleden nog een appje over sturen dat hij dat echt niet vond kunnen en dat hij nu extra fles whisky aan het drinken is om zijn zenuwen te kalmeren
Naar om te zien zo'n aanval hč?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ex had vrij vaak aanvallen, soms meerdere keren per maand. Is gestopt met medicatie vanwege de bijwerkingen
Hij is best vreemd jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik rare mensen ken :p
Heftig hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien minder maar nog steeds regelmatig. Ook bij hem zagen ze niks op scans
eerste keer gebeurde hier in bed. Dacht dat die bezeten was.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen langs een Belg en maakte een geintje door achter zijn rug te hoesten, hij moest er vijf minuten geleden nog een appje over sturen dat hij dat echt niet vond kunnen en dat hij nu extra fles whisky aan het drinken is om zijn zenuwen te kalmeren
Wat heb je gedaan? Een priester gebeld? Streng knoflook omgehangen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerste keer gebeurde hier in bed. Dacht dat die bezeten was.
Ik lieg niet. Dacht serieus dat eriets boven natuurlijks gebeurde
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
en omdat die op zijn tong beet kwam er schuin uit zijn mond en ook bloed. de ogen rolde wit naar achter.
Daarvoor zat die rechtop toen het begon en terwijl die naar achter ging gilde die ...
Naaaah godsallemachtig. Heb zitten janken van angst :p
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurvrouw deed vandaag vijf passen achteruit toen ik vertelde dat ik ophokplicht had
ik was verstijfd van angst. zat er naast en was aan het wachten totdat de kastdeuren gingen klapperen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Een priester gebeld? Streng knoflook omgehangen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerste keer gebeurde hier in bed. Dacht dat die bezeten was.
Ik lieg niet. Dacht serieus dat eriets boven natuurlijks gebeurde
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dezelfde Belg was ook mee naar Tokyo, zei die dat hij een leuk tentje had gevonden op de fiets in de buurt, wij fietsen en fietsen en fietsen en fietsen dwars door Tokyo en tja fietsen in Tokyo![]()
Was dus gewoon fucking 5 uur fietsen, kwamen we daar om 23:30 uur aan, die eigenaar zei toen yes solly solly almost closed, ik zeg wilde gij een tik voor oe kupke of wa?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was verstijfd van angst. zat er naast en was aan het wachten totdat de kastdeuren gingen klapperen.
Voordat het gebeurde keek die uit het raam naar buiten en zei die : er staat daar iemand die daar niet hoort te staan.
Dus ik was wel klaar om in een dwangbuis afgevoerd te worden
Na ongeveer 7 minuten lag die gewoon te slapen... En kreeg hem niet meer wakker. Wat ik ook probeerde maar ademhaling was gewoon rustig dus heb er snachts naast gezeten![]()
En volgende dag vertelde ik het. hij geloofde mij niet , hij zei van zal wel een nachtmerrie zijn geweest en toen dacht ik aan epilepsie
Heb je heel de nacht gewaakt over hem?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was verstijfd van angst. zat er naast en was aan het wachten totdat de kastdeuren gingen klapperen.
Voordat het gebeurde keek die uit het raam naar buiten en zei die : er staat daar iemand die daar niet hoort te staan.
Dus ik was wel klaar om in een dwangbuis afgevoerd te worden
Na ongeveer 7 minuten lag die gewoon te slapen... En kreeg hem niet meer wakker. Wat ik ook probeerde maar ademhaling was gewoon rustig dus heb er snachts naast gezeten![]()
En volgende dag vertelde ik het. hij geloofde mij niet , hij zei van zal wel een nachtmerrie zijn geweest en toen dacht ik aan epilepsie
Ja. niet dta ik zelf durfde te slapen ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je heel de nacht gewaakt over hem?
Brrrr!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. niet dta ik zelf durfde te slapen ofzo![]()
e toen kwam het heel vaak. Lag ik al in mijn bed en was hij nog op de bank tv aan het kijken. Hoorde ik echt een tyfusharde val en dan was het weer raak. Hij verwond zichzelf ook. Armen uit de kom en zo
Studeermaatje van me, waren we aan het Risken op onze studentenzolder maar dat was zo'n "geheime" zolder met een steile vlizotrap en die gast kreeg op die zolder me toch een heftig insult, in paniek flikker ik hem van die vlizotrap af, hij had goed zijn nek kunnen breken, we waren beiden arts in opleiding en ik wist toen dat ik zwaar had gefaald in dit real live triage momentje...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt. heb toen geen enkel moment gedacht dat het iets medisch was
mja en je kan niks doen he. Proberen dat hij zijn hoofd niet ergen tegen aan stoot maar op zon moment kan je ook niet bij hem in de buurt komen.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Studeermaatje van me, waren we aan het Risken op onze studentenzolder maar dat was zo'n "geheime" zolder met een steile vlizotrap en die gast kreeg op die zolder me toch een heftig insult, in paniek flikker ik hem van die vlizotrap af, hij had goed zijn nek kunnen breken, we waren beiden arts in opleiding en ik wist toen dat ik zwaar had gefaald in dit real live triage momentje...
nee dat je hem van de trap af flikkertquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenmalig epilepsie momentje van een maatje van me.
Ja supervage actie, ik weet nog dat ik dacht ik moet hem van die trap af hebben anders overleeft hij het niet maar het was eigenlijk precies andersom.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je hem van de trap af flikkert
Heerlijk dit soort acties.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet ineens denken aan die keer dat ik mijn Hongaarse ex de stuipen op het lijf heb gejaagd. We sliepen in een hotel toen er ‘s nachts een groep bezopen Britten op de gang een feestje aan het bouwen was. Daar heb ik vijf minuten naar liggen luisteren en toen was ik zo woest dat ik uit bed gesprongen ben, de deur open gegooid heb en die gasten verrot heb gescholden. Toen ik de deur weer dicht deed, lag mijn vriendin lijkbleek weggetrokken in bed
Nou ja, Stephen Hawking heeft uiteindelijk nog best een leuke carričre gehad. Wel jammer van die rolstoel enzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja supervage actie, ik weet nog dat ik dacht ik moet hem van die trap af hebben anders overleeft hij het niet maar het was eigenlijk precies andersom.
Mij vrijwel dagelijks met je rare plannetjes ...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef bitterbal het volgende:
ik jaag nooit iemand de stuipen op het lijf
oh het lukt welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mij vrijwel dagelijks met je rare plannetjes ...
Behalve die mensen die een kom tomatensoep over hun broek krijgenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef bitterbal het volgende:
ik jaag nooit iemand de stuipen op het lijf
Ja de enige reden dat ik nog met je praat is omdat ik bang ben voor de gevolgen als ik dat niet meer zou doen.quote:
hmm ja oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve die mensen die een kom tomatensoep over hun broek krijgen
En terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de enige reden dat ik nog met je praat is omdat ik bang ben voor de gevolgen als ik dat niet meer zou doen.
Was wel een bizar schaammoment achteraf jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, Stephen Hawking heeft uiteindelijk nog best een leuke carričre gehad. Wel jammer van die rolstoel enzo.
Die Chinezen wisten niet wat ze zagen. Zo’n FOK!-pener kennen ze daar niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Keer gehad in een hotel in China met mijn vriendin, we lagen voor de verandering een keer vroeg op bed en ik had blijkbaar een nachtmerrie, ben ik in mijn nakie de enorm lange open hotelgang op gerend, helemaal tot het einde van de gang of nou ja een open galerij was het meer en toen weer terug en ik werd pas echt wakker toen ik merkte dat ik mijn eigen hoteldeur dicht had gegooid met wegrennen, dat gezicht van mijn meisje toen ik aanklopte![]()
Doordat het zo vroeg was waren er best veel gasten die dat gezien hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |