Sinds een weekje of 2 speel ik dit spel regelmatig, ik ben er nog niet erg ver mee want meestal rij ik zomaar een beetje vrij rond in de omgeving om stuntbonussen te verzamelen. Ik vind hem persoonlijk een stuk beter dan GTA 3, mede doordat je nu meer verschillende voertuigen tot je beschikking hebt. Ook is het spel grafisch iets beter dan zijn voorganger. Het is allemaal trouwens nog goed te spelen op mn Athlon XP 1900+ met Geforce 3 Ti200 en 780 MB RAM.
De resolutie waar ik het spel nu op draai is 1280x1024 met alle details op max. En hij draait als een tiet!
Donkey Kong Country (gba)
Dit spel heb ik sinds deze week. Sowieso ben ik gek van makkelijk weg te spelen platformspelletjes en ze zijn dan ook uitermate geschikt voor de handheld consoles. Heel de Super Mario Advance reeks heb ik ook allemaal voor 100% uitgespeeld. Om terug te komen ook DKC: het spel speelt vlot, het is min of meer een directe port van de SNES versie jaren terug. Eerlijk gezegd stond ik er nogal raar van te kijken dat dit spel nog voor de GBA uit is gekomen want Rare is tenslotte in zee gegaan met Microsoft. Zo voorspelbaar als Nintendo is zullen binnen een jaar DKC 2 en 3 ook wel uitkomen voor de GBA. Weer een aantal uur spelplezier gegarandeerd!!
Final Fantasy VII, VIII (pc)
Deze games blijven me ook boeien. Ze zijn zo verschrikkelijk meeslepend dat je voor je het doorhebt weer 3 uur aan het spelen bent. Nog steeds heb ik beide spellen niet voor de volle 100% uitgespeeld. (wel uitgespeeld, maar zonder alle secrets)
Golden Sun (gba)
Dit is min of meer een pocket versie van Final Fantasy, de hele opbouw van het spel, de gevechts-scenes, het doet allemaal heel erg bekend aan. (terwijl het toch niet door Square is uitgegeven) Dit spel speel ik ook regelmatig, ik heb het nu voor de volle 100% uitgespeeld.
Als het goed is begin ik binnenkort aan deel 2.
en verder nog counter-strike, afreageren op wat mensen en lekkere headshots schoeten
HF allemaal met je games
IK WIL NAAR HUIS
quote:Was die niet voor de Gameboy Color uitgebracht?
Op vrijdag 6 juni 2003 12:28 schreef Johnny_Cool het volgende:Donkey Kong Country (gba)
Dit spel heb ik sinds deze week. Sowieso ben ik gek van makkelijk weg te spelen platformspelletjes en ze zijn dan ook uitermate geschikt voor de handheld consoles. Heel de Super Mario Advance reeks heb ik ook allemaal voor 100% uitgespeeld. Om terug te komen ook DKC: het spel speelt vlot, het is min of meer een directe port van de SNES versie jaren terug. Eerlijk gezegd stond ik er nogal raar van te kijken dat dit spel nog voor de GBA uit is gekomen want Rare is tenslotte in zee gegaan met Microsoft. Zo voorspelbaar als Nintendo is zullen binnen een jaar DKC 2 en 3 ook wel uitkomen voor de GBA. Weer een aantal uur spelplezier gegarandeerd!!
quote:Klopt, maar dus ook op de gba
Op vrijdag 6 juni 2003 14:28 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Was die niet voor de Gameboy Color uitgebracht?
(en dat is een hele prestatie !)
Maar, vanavond ga ik verder met :
Eternal Darkness
Ben benieuwd wat voor zieke shit er in het volgende chapter zit...
quote:Ik weet niet of dit topic het toelaat, maar hoe ziet het er uit?
Op vrijdag 6 juni 2003 14:59 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
Klopt, maar dus ook op de gba
Van de screenshots die ik gezien hebt zijn de kleuren een beetje wazig (niet volledig kunnen overzetten naar GBC). Of valt dat wel mee op de GBA?
quote:Op de GBA valt het alles mee, sommige effecten komen zelfs nog iets mooier tot zn recht op de GBA dan op de SNES. Officieel is het spel nog niet uit... maarja ik heb zo mn connecties
Op vrijdag 6 juni 2003 15:05 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik weet niet of dit topic het toelaat, maar hoe ziet het er uit?
Van de screenshots die ik gezien hebt zijn de kleuren een beetje wazig (niet volledig kunnen overzetten naar GBC). Of valt dat wel mee op de GBA?
games die ik nu speel:
Counter-Strike
Morrowind
verder eigenlijk nix meer
Hierna in de planning: Metroid voor de Cube en FF X voor de PS2.
Unreal2: The Awakening (Steeds benieuwd wanneer ik nou eindelijk es in een extreem mooi level kom )
Enter the Matrix (Eigenlijk een saai lelijk kutspel.)
Unreal Tournament 2003: Blijft gewoon stoer
Postal 2: Bij mij erg lange laadtijden. Daarom heb ik het nog maar 2 keer gespeeld. Wel grappig.
Need For Speed Hot persuit 2. Af en toe een snel rondje boeken en dan weer verder Fokken
quote:Klopt! 10% demo
Op dinsdag 10 juni 2003 20:01 schreef Mister_T het volgende:
waar kan ik Eve Of Destruction downloaden?
De volledig versie is toch nog niet uit?..............Alleen de demo?
Als je hem nog nie heb is hij hier te downen:
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=125566
(kan beter een ander tijdstip downloaden)
http://eod.bfcentral.com/ (voor de mirrors en info)
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War (XBOX)
Toppertje. Vooral de Xbox Live ondersteuning
En ik wacht met smart op MotoGP 2, hij was laatst uitverkocht toen ik hem wou kopen
Wat een K*T patch
Moto GP2
Need4speed hot pursuit 2
fifa 2003
medal of honour alllied assault spearhead
Half life day of defeat
will rock
collin mcrae 3
return to castle wolfenstein: enemy territory
black hawk down
batlle field 1942
c&c generals
PS2
------
Amplitude
Vice city
tekken4
tekken tag tournament
ssx tricky (toch echt het beste snowboardspel van dit moment)
wipeout
gran turismo3
vralley3
tony hawk 4
Timesplitters2
Gamecube
----------------
Zelda master quest
zelda windwaker
metroid prime
Forum Opties | |
---|---|