Darknegers is lekker zijn platenkast aan het doorspittenquote:
Ja man, hij doet regelmatig van die livestreams.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Darkneger is lekker zijn platenkast aan het doorspitten![]()
Ik heb het hier ook allemaal staan, ook een kast vol met platen alleen de platenspelers heb ik echt al jaren niet meer aangeslotenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
Doet me toch weer kriebelen om ook weer wat apparatuur te gaan kopen
heb nog iets van 500 - 700 platen bij m'n ouders staan.
heb ze verkocht om de zeevaartschool te kunnen betalenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook allemaal staan, ook een kast vol met platen alleen de platenspelers heb ik echt al jaren niet meer aangesloten
Ja dat ken ik wel.. maar ik zit tegenwoordig minimaal economy comfort en binnen europa sowieso business. Airmiles JWZ.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
de stoelen boven de vleugels waren tegen betaling beschikbaar.
Ik wil voornamelijk niemand achter mij![]()
Dus zit nu helemaal achterin in een rijtje van 3 aan het gangpad.
zon schijthekel aan mensen die de hele tijd dat tafeltje in en uit klappen of als een zwakzininge met down en spasmes die knoppen van het entertainment systeem inbeuken.
Ik was meer van het produceren, wel af en toe plaatjes gedraaid maar niet structureel. Technics kon ik destijds niet betalen, en nu zijn ze ook niet goedkoopquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ze verkocht om de zeevaartschool te kunnen betalenmaar toentertijd had ik ieder weekend de beschikking over een volledige discotheek waar ik mn gang kon gaan
![]()
Zat daar veel op avonden als alleen t cafe open was met een kameraad tot in de vroege uurtjes (sluitingstijd cafe en we weggeschopt werden door de baas) te pielen.
[ afbeelding ]
Daarvoor had ik 2 technics, 2 pioneer cdj800 en een vestax mixertje
Zou nu wel voor een 'all in one' controller gaan, evt met 1 a 2 platenspelers er weer bij. Las laatst dat technics weer op de markt is met een mk7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luxe hoor :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel.. maar ik zit tegenwoordig minimaal economy comfort en binnen europa sowieso business. Airmiles JWZ.
Dat is zeg maar wel iets meer de niet randdebielen klasse.
Meh. op die cityhoppers stelt het niks voor. Zelfde stoelen alleen voor het gordijntje. En de stewardess spreekt je aan met je naamquote:
Kon net als aanhef ook voor sheika kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh. op die cityhoppers stelt het niks voor. Zelfde stoelen alleen voor het gordijntje. En de stewardess spreekt je aan met je naam
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Yup, zag ook wat Binum voorbij komen..
Hoopte op een greg c remixChicago Zone - Control Your BodySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdomme word helemaal nostalgisch hiervan
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ken wel shakshukaquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kon net als aanhef ook voor sheika kiezen.
Toch maar niet gedaan
Goed hequote:Op donderdag 5 maart 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chicago Zone - Control Your Bodyverdomme word helemaal nostalgisch hiervan
![]()
Heb laatst nog een mix van bijna 3 uur gemaakt ook vol met zulke platenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb laatst nog een mix van bijna 3 uur gemaakt ook vol met zulke platen
Voor het geval je er zin in hebt, hier is de linkquote:
Zal morgen tijdens 't klussen aan zettenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het geval je er zin in hebt, hier is de linkhttps://www.mixcloud.com/LTVDK/the-whispers-rare-megamix-pt-4/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |