abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:16:08 #26
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191860709
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:13 schreef SQ het volgende:
Dit klinkt als hele gezonde familiedynamiek.
Dit ja.

@einzeinz, het lijkt mij beter als je op zoek gaat naar professionele opvang. Bij schoonma kun je dat verkopen als 'alleen de lol voor oma en niet de lasten'. Bij vrouw voeg je daaraan toe dat het toekomstbestendiger is (oma is niet heel jong meer, natuurlijk).
pi_191861164
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:16 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dit ja.

@:einzeinz, het lijkt mij beter als je op zoek gaat naar professionele opvang. Bij schoonma kun je dat verkopen als 'alleen de lol voor oma en niet de lasten'. Bij vrouw voeg je daaraan toe dat het toekomstbestendiger is (oma is niet heel jong meer, natuurlijk).
Bedankt :)
Cindy De Vuyst
pi_191861487
Heb daarnet mijn eigen ouders ingelicht van de situatie. Zij hadden alle begrip en snappen niet waarom mijn vrouw dit ontkent, het lijkt alsof ze haar moeder probeert te verdedigen.

We gaan dit van nabij opvolgen!
Cindy De Vuyst
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:29:12 #29
338319 ZarB
Piña colada
pi_191861752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:57 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar mijn vrouw en ik werken. Wij kunnen ons werk niet opgeven!
Ik ben voor mijn vrouw superver gaan wonen, ik heb geen familie of vrienden in mijn buurt. Die wonen 80km. verder.

De broer en zus van mijn vrouw hebben hun eigen kinderen en zijn niet bereid om op ons zoontje te passen. Ze zeggen altijd dat ze het te druk hebben daarvoor. Na 20x vragen stop je het vanzelf ook wel.
Jullie kind, jullie probleem. Dat je het uberhaupt meer dan 2 x durft te vragen aan je zwager en schoonzus :? Heel bijzondere gedachtegang. Je bent op de hoogte van kinderopvang?

Wat maakt dat jullie per se familie willen laten opdraaien voor de opvang van jullie kind?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_192011647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:14 schreef einzeinz het volgende:
Heb daarnet mijn eigen ouders ingelicht van de situatie.
Oei. Goed bezig. Dat is zeker niet normaal. Hoeveel antidepressiva iemand ook neemt.

Wij kunnen ook bij niemand terecht met de kinderen en moeten beiden werken. In ons geval hebben we drie dagen opvang nodig en dat is zeer goed te betalen. Ook zijn mijn dochters (onder 5) socialer dan ik op mijn 35e. Ik zie de kosten dan maar als investering in hun toekomst. Je kan bij de belastingdienst berekenen hoeveel het ongeveer kan kosten. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt.
pi_192044687
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]

lol sta ik hier met m’n mango

Scherp op letten inderdaad, het is ook wel een tijdsgeest-ding, haar generatie heeft dit ‘normaler’ gevonden, denk ik
Nee dat is geen tijdsgeest ding. we hebben dat beeld van dat vroeger iedereen werd mishandeld ja dat was misschien op school normaalste gang van zaken. Maar thuis echt niet. Dus deze persoon hoort op dit gedrag aangesproken te worden
pi_192044798
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:00 schreef funnywell het volgende:

[..]

Nee dat is geen tijdsgeest ding. we hebben dat beeld van dat vroeger iedereen werd mishandeld ja dat was misschien op school normaalste gang van zaken. Maar thuis echt niet. Dus deze persoon hoort op dit gedrag aangesproken te worden
Het lijkt mij dat de corrigerende tik 40 jaar geleden normaler was dan nu, ik hoor de boomers er graag over praten. :P
-nee-
pi_192046005
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat de corrigerende tik 40 jaar geleden normaler was dan nu, ik hoor de boomers er graag over praten. :P
Een keer een corrigerende tik kreeg ik in de jaren 80 ook en daar was niks mis mee. mn zoon krijgt ze ook en zo hoort t.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')