Dit ja.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit ja.
@:einzeinz, het lijkt mij beter als je op zoek gaat naar professionele opvang. Bij schoonma kun je dat verkopen als 'alleen de lol voor oma en niet de lasten'. Bij vrouw voeg je daaraan toe dat het toekomstbestendiger is (oma is niet heel jong meer, natuurlijk).
Jullie kind, jullie probleem. Dat je het uberhaupt meer dan 2 x durft te vragen aan je zwager en schoonzusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar mijn vrouw en ik werken. Wij kunnen ons werk niet opgeven!
Ik ben voor mijn vrouw superver gaan wonen, ik heb geen familie of vrienden in mijn buurt. Die wonen 80km. verder.
De broer en zus van mijn vrouw hebben hun eigen kinderen en zijn niet bereid om op ons zoontje te passen. Ze zeggen altijd dat ze het te druk hebben daarvoor. Na 20x vragen stop je het vanzelf ook wel.
Oei. Goed bezig. Dat is zeker niet normaal. Hoeveel antidepressiva iemand ook neemt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:14 schreef einzeinz het volgende:
Heb daarnet mijn eigen ouders ingelicht van de situatie.
Nee dat is geen tijdsgeest ding. we hebben dat beeld van dat vroeger iedereen werd mishandeld ja dat was misschien op school normaalste gang van zaken. Maar thuis echt niet. Dus deze persoon hoort op dit gedrag aangesproken te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol sta ik hier met m’n mango
Scherp op letten inderdaad, het is ook wel een tijdsgeest-ding, haar generatie heeft dit ‘normaler’ gevonden, denk ik
Het lijkt mij dat de corrigerende tik 40 jaar geleden normaler was dan nu, ik hoor de boomers er graag over praten.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:00 schreef funnywell het volgende:
[..]
Nee dat is geen tijdsgeest ding. we hebben dat beeld van dat vroeger iedereen werd mishandeld ja dat was misschien op school normaalste gang van zaken. Maar thuis echt niet. Dus deze persoon hoort op dit gedrag aangesproken te worden
Een keer een corrigerende tik kreeg ik in de jaren 80 ook en daar was niks mis mee. mn zoon krijgt ze ook en zo hoort t.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de corrigerende tik 40 jaar geleden normaler was dan nu, ik hoor de boomers er graag over praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |