lol sta ik hier met m’n mangoquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik vermoed dat mijn schoonmoeder mijn zoon pijn doet. Het viel me al een tijdje op dat hij vaak weent bij haar en ik merk aan haar dat ze er zenuwachtig van wordt.
Vandaag kwam ik toevallig vroeger terug en zag ik haar nogal hardhandig bezig zijn met hem en echt ‘knijpen’ op zijn beentjes.
Heb er niets over gezegd omdat het de eerste keer is dat ik het zie. Maar ik ga het wel in het oog houden.
Wat klaag je danquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:51 schreef Marsenal het volgende:
Ligt nu in de koelkast, overigens, ben gek op mango.
Wil ik wel begrijpen maar ik had de indruk dat ze hem 'kneep' in zijn beentje omdat hij zou stoppen met wenen. We hebben 2 uur nodig gehad om hem te troosten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol sta ik hier met m’n mango
Scherp op letten inderdaad, het is ook wel een tijdsgeest-ding, haar generatie heeft dit ‘normaler’ gevonden, denk ik
Ik heb mijn kind pas bij mijn ouders achtergelaten toen hij fatsoenlijk kon praten. Mocht er wat raars voorvallen, dan kon hij dat melden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wil ik wel begrijpen maar ik had de indruk dat ze hem 'kneep' in zijn beentje omdat hij zou stoppen met wenen. We hebben 2 uur nodig gehad om hem te troosten.
En maar klagen en zuchten dat ze deed dat hij zo vervelend deed. Ik had op dat moment echt een vreemd gevoel bij mijn schoonmoeder en nu ik er aan terug denk nog meer!
(Moet wel zeggen dat mijn schoonmoeder al jaren aan de anti-depressiva zit. Ze heeft ook heel veel stemmingswisselingen en je weet werkelijk NOOIT hoe je haar aantreft. Maar als we ff weg zijn kunnen we hem ook niet alleen thuis laten natuurlijk)
Kan hen hun kleinkind niet ontnemen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb mijn kind pas bij mijn ouders achtergelaten toen hij fatsoenlijk kon praten. Mocht er wat raars voorvallen, dan kon hij dat melden.
Da’s wel idioot ja, het is ook uiteindelijk een stroeve vloeistof, het wast niet eens lekker. Tevens is dat dankzij mijn gebrekkig geformuleerde OP en TT compleet ontopic.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Schoonvader wast zijn handen met glassex. Laatst geholpen met winterbanden uit de schuur halen. Hele handen zwart daarna, zegt hij ook tegen mij "kom maar" en sproeit mijn handen er mee onder.
Jawel hoor, grootouder zijn komt niet met rechten. Maar als ze bij jou op visite mogen komen en jij bij hun dan is daar ook geen sprake van.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kan hen hun kleinkind niet ontnemen natuurlijk.
Ja had daarna ook 2 uur lang enorm droge handen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Da’s wel idioot ja, het is ook uiteindelijk een stroeve vloeistof, het wast niet eens lekker. Tevens is dat dankzij mijn gebrekkig geformuleerde OP en TT compleet ontopic.
Ik bleef erbij. Vertrouwde het voor geen meter.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kan hen hun kleinkind niet ontnemen natuurlijk.
Je hebt gelijk. Maar mijn vrouw en ik werken. Wij kunnen ons werk niet opgeven!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik bleef erbij. Vertrouwde het voor geen meter.
Tevens ben jij als ouder wel verantwoordelijk voor de veiligheid van je eigen kind. Indien nodig zou ik onverantwoordelijke grootouders zeker hun kleinkind ontnemen.
Kinderopvang? Zoveel mensen kunnen niet terugvallen op oppas binnen de familie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar mijn vrouw en ik werken. Wij kunnen ons werk niet opgeven!
Ik ben voor mijn vrouw superver gaan wonen, ik heb geen familie of vrienden in mijn buurt. Die wonen 80km. verder.
De broer en zus van mijn vrouw hebben hun eigen kinderen en zijn niet bereid om op ons zoontje te passen. Ze zeggen altijd dat ze het te druk hebben daarvoor. Na 20x vragen stop je het vanzelf ook wel.
uhm....jullie hebben toch samen een kind gekregen en daar de verantwoording voor? Niet je schoonouders of de broer en de zus van je vrouw.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar mijn vrouw en ik werken. Wij kunnen ons werk niet opgeven!
Ik ben voor mijn vrouw superver gaan wonen, ik heb geen familie of vrienden in mijn buurt. Die wonen 80km. verder.
De broer en zus van mijn vrouw hebben hun eigen kinderen en zijn niet bereid om op ons zoontje te passen. Ze zeggen altijd dat ze het te druk hebben daarvoor. Na 20x vragen stop je het vanzelf ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |