Thx, dat zal zo'n 24 uur zijn als ik goed heb.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:40 schreef Bezorgertje het volgende:
[..]
Fijn voor je! Hoeveel uur ga je bezorgen? Probeer goed voorbereid op je eerste dag te komen, en hoop dat je begeleiding/opleiding en het uitdelen van je nodige spulletjes goed gaat. Succes!
wat een dom artikel zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:04 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.utoday.nl/sci(...)stand-is-niet-veilig
Achteruit lopend :-)quote:Op woensdag 8 april 2020 14:47 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
wat een dom artikel zeg.
ik lees: 'Met hardlopen of wandelen kies ik bovendien altijd voor de wind in de rug.'
hoe komt hij dan weer thuis?
24 uur (per week, neem ik aan) is een fors contract. Sterkte.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Thx, dat zal zo'n 24 uur zijn als ik goed heb.
Hebben jullie alvast tips/tricks?
Dat er collega's zijn die zo onverstandig zijn om 5 tassen mee te nemen op de kar.. Is dat jouw probleem? Er zijn duidelijke voorschriften m.b.t. één binnentas per buitentas meenemen, sowieso is dat een taak van de teamleider om op het risico van overbelading te wijzen, al helemaal niet om te micromanagen op 10 minuten extra vanwege bijladen...quote:Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt gewoon de grootste bullshit die er bestaat. Daarom was ik er zo boos en gefrustreerd over.
Ik vind bijladen en plussen een beetje gevoelig. Vooral omdat ik weet dat de meeste collega's het wel zouden kunnen doen, 5 tassen op een kar. Ik red het nu niet en ik weet dat dat een gevolg is van mijn handicap. Maar dat eeuwige dilemma heeft ie nu wel aardig gesloopt. Je kan blijkbaar nog zo vriendelijke en correct je gedragen, dan nog moet er over gezeikt worden.
Yes, op het contract staat tenminste 10.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:06 schreef blijevis het volgende:
[..]
24 uur (per week, neem ik aan) is een fors contract. Sterkte.
De belangrijkste tip die ik je kan geven: durf "nee" te zeggen wanneer je teamleider of je planner probeert om je meer werk in de maag te splitsen dan je aankunt.
Ik heb mijn simkaart weleens uitgeschakeld, scheelt wel een hoop gezeur, en niet alleen als ze je extra in willen zetten, maar ook als ze het weer eens niet met de plusuren eens zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:06 schreef blijevis het volgende:
[..]
24 uur (per week, neem ik aan) is een fors contract. Sterkte.
De belangrijkste tip die ik je kan geven: durf "nee" te zeggen wanneer je teamleider of je planner probeert om je meer werk in de maag te splitsen dan je aankunt.
Twee of vijf uur per dag is heel anders.. Probeer eerst maar eens die tien uur vol te maken, dikke kans dat je daar de eerste weken al vijftien uur over doet.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Yes, op het contract staat tenminste 10.
Nou ja, dat extra werk is extra geld neem ik aan?
Ah nu begrijp ik je.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:49 schreef Bezorgertje het volgende:
[..]
Twee of vijf uur per dag is heel anders.. Probeer eerst maar eens die tien uur vol te maken, dikke kans dat je daar de eerste weken al vijftien uur over doet.
Om misverstanden te voorkomen: het is leuk werk, maar de gebrekkige voorbereiding en de grotere hoeveelheden van de laatste tijd maken het echt wel een lichamelijke uitdaging. Ook krijgt je fiets het flink voor zijn kiezen.
Ik heb dinsdag 20 minuten geplust, gisteren 25, vandaag 40. Dat zou ik normaal echt niet gedaan hebben. Maar dat is wat bijladen dus aan tijd kost. Ze zijn nog niet goedgekeurd. Heb ernstig het vermoeden dat ie gaat wachten op morgen. Vrijdag is natuurlijk een rustige dag.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:40 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Dat er collega's zijn die zo onverstandig zijn om 5 tassen mee te nemen op de kar.. Is dat jouw probleem? Er zijn duidelijke voorschriften m.b.t. één binnentas per buitentas meenemen, sowieso is dat een taak van de teamleider om op het risico van overbelading te wijzen, al helemaal niet om te micromanagen op 10 minuten extra vanwege bijladen...
En als jouw extra tijd problemen geeft, gooi er eens een Oranje kaart in zou ik zeggen.
Goed gedaan! Ben zelf ook klaar met haasten. Enorm veel post. Vandaag weer die gladde paaseieren, een mailing voor zonnepanelen, post voor andere steden en heel veel foutgesorteerde post. En dan doe ik er tegenwoordig gewoon wat langer over. Overigens keurt mijn tc altijd alls goed zonder tegensputteren.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag 20 minuten geplust, gisteren 25, vandaag 40. Dat zou ik normaal echt niet gedaan hebben. Maar dat is wat bijladen dus aan tijd kost. Ze zijn nog niet goedgekeurd. Heb ernstig het vermoeden dat ie gaat wachten op morgen. Vrijdag is natuurlijk een rustige dag.
Maar ik ben blij dat jullie het met me eens zijn, voel me een stuk zekerder zo.
van die eieren die in 2en brekenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Bezorgertje het volgende:
[..]
Goed gedaan! Ben zelf ook klaar met haasten. Enorm veel post. Vandaag weer die gladde paaseieren, een mailing voor zonnepanelen, post voor andere steden en heel veel foutgesorteerde post. En dan doe ik er tegenwoordig gewoon wat langer over. Overigens keurt mijn tc altijd alls goed zonder tegensputteren.
... en die bij de meeste ontvangers direct in de vuilbak belanden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
van die eieren die in 2en breken
Dat is al zo toch? Bij de supermarkten hier moet je een kar meenemen,ook als je alleen een pakje komt halen of afgevenquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel fijn dat ik vandaag bij de Bruna de verplichte looproute door de winkel heen moest volgen om een nietthuis pakketje af te leveren daar. Nou is het geen grote winkel, maar ik vond het wel vervelend. Was er al een tijd niet geweest (en wist dus niet dat ze een looproute gemaakt hadden) en liep met stevige pas zoals altijd vanuit de ingang richting de balie, en werd toen door een medewerker tegen gehouden. Er was geen enkele klant tussen mij en die balie, maar toch moest ik de route nemen die aangegeven was. Anders riskeerden ze een dikke boete
Whats next, bij de AH een kar pakken om een china pakje af te kunnen leveren?
Dit is een nieuwe voor me. Hebben ze ook verteld waarom ze dat nummer willen hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:57 schreef pitboer het volgende:
Is het normaal dat post nl je imeinummer wil hebben?Kom dan te werken als post/pakketsorteerder.En weet iemand hoe er met dit soort gegevens word omgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |