Nee je hebt verschillende vrouwen waar je mee kan trouwen en als je ze allemaal te boos maakt is het game over.quote:
Dan neem je toch een man als die wijven beginnen te zeikenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee je hebt verschillende vrouwen waar je mee kan trouwen en als je ze allemaal te boos maakt is het game over.
Geloof ik.
Geen idee man. Heb ze niet gekeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wat is er nou überhaupt voor tips en tricks dan?
Tevens snap ik de replayability ook niet. Begrijp me niet verkeerd. Vind het een heerlijk spel, maar na een uur of 100 heb je alles al gezien én kan je ook alles.
Lolwat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee je hebt verschillende vrouwen waar je mee kan trouwen en als je ze allemaal te boos maakt is het game over.
Geloof ik.
Net als in het echte leven Ricko.quote:
Gewoon verbannen worden uit je dorpje omdat je alle smatjes hebt beduveld. Bohhh.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als in het echte leven Ricko.
Ongelofelijk hard zelfs. Tot ze niet meer bij kan komen van het janken om vervolgens mn bebloede fallus af te smeren aan dr gordijnenquote:
Slyde mayo en pogo games, zit je zo p de 100quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar hij eigenlijk de tijd vandaan haalt. Hij heeft daadwerkelijk een leven.
[..]
Ik zit op een completion van 32%![]()
17 platinums. Komen er sowieso nog twee bij de komende weken.
Moet even een andere vriend van me inhalen. Die staat ondertussen op 22 plats.
Die is beter bij te houden dan degene met 300
Neuh dat soort games vind ik lelijk om dat te doen puur voor de plat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slyde mayo en pogo games, zit je zo p de 100
Ach je hebt lelijker gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh dat soort games vind ik lelijk om dat te doen puur voor de plat.
Je moeder was eenmaligquote:
Ziet er wel slick uit.quote:
Dan hadden ze het wel eerder gedaan denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ziet er wel slick uit.
DOOM 2016 for PS+ april 2020.
Hahaha, 20 jaar. Tering oud.twitter:PlayStationNL twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 16:00:20Er is er één jarig. 🎉 De PS2 is 20 jaar geworden!Wat was jouw favoriete PS2 game? 💙 https://t.co/wF8WGZXpjT reageer retweet
Dit hoort eigenlijk in het PS2 topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, 20 jaar. Tering oud.twitter:PlayStationNL twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 16:00:20Er is er één jarig. 🎉 De PS2 is 20 jaar geworden!Wat was jouw favoriete PS2 game? 💙 https://t.co/wF8WGZXpjT reageer retweet
Ja, maar dat kan dus niet meerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk in het PS2 topic.
Post 151 al gelukt?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus niet meer
GAM / [PS2 #71] Waar de goede JRPG's te vinden zijn!
SSX 3 het meest gespeeld denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope!quote:
Bah necrofielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |