Ik heb haar al een jaar, maar ik ben er echt van overtuigd dat die beesten 1 keer per maand, waneer de maan op zijn hoogst is of de wind (tocht ) goed staat ze dan een beetje gek worden in het koppie
Zo ook vannacht.
Lig je lekker te slapen, word je wakker van je hamster die besloten heeft dat het vannacht om 5.00 uur een perfedt tijdstip is om een uitbreiding te maken aan haar kooi en om haar waterflesje te verwijderen uit haar kooi. Dat beesstje dat blijft maar knagen en vechten met dat flessie.Dus uiteindelijk kom je uit je bed verwijderd het flesje ga je weer terug naar je bed...
Goed maar dan, gaat ze verder met het ophang touwtje van het flesje, ook dat verwijder je (je bent nu echt heel chaggie al) en gaat weer naar bed. En dan gaat ze dus verder met de tralies, want hamsters denken, al blijf ik lang genoeg aan deze metalen tralies knagen dan op een gegeven moement geven ze mee.
Je bent nu klaarwakker en gereed om je hamster te vermoorden. Ik heb er serieus over na gedacht om haar maa gewoon op de gang te zetten, maar dat kon ik mijn huisgenoten niet aandoen. Gelukkkig toen ik de wanhoop nabij was ging ze slapen
Wat een lieverd was het toen
Maar goed, slapen wij gelukkig wel doorheen
quote:In het begin was dat ook zo'n leuk geluid om aan te wennen
Op woensdag 15 januari 2003 08:55 schreef Koningin het volgende:
Die van mij heeft zo'n renwieletje gehad en dat piepte ontzettend!!
En alles wat je erop smeerde (geen olie, niet goed voor hamster) om het piepen tegen te gaan, dat at ie er weer vanaf!!
On Topic: Ik had (heeeeeeeeeel vroeger) ook twee hamsters..
quote:Kheb er idd over zitten te twijfelen, maar ja ik loop eigenlijk te klagen over het gedrag van mijn hamster en vraag niet echt raad over mijn hamster ofzo, Dusseh eeehhm whatever
Op woensdag 15 januari 2003 09:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hoort dit niet in F & F?On Topic: Ik had (heeeeeeeeeel vroeger) ook twee hamsters..
quote:Dan hou je een zeer chaggerijnig beestje over, gaat ze zo bijten en zo
Op woensdag 15 januari 2003 08:53 schreef Kaaltie het volgende:
Maar dagen lang het beestje de hele dag wakker houden... en het is geen nachtdier meer
Maar ja aan de andere kant is zij dan ook es wakker gehouden
quote:Geweldige he..........hebben?
Op woensdag 15 januari 2003 10:01 schreef dolle_hond het volgende:
grappige beestjes die hamsters
quote:Hamster zijn gewoon de leukste beestjes
Op woensdag 15 januari 2003 10:01 schreef dolle_hond het volgende:
grappige beestjes die hamsters
quote:Stommie, en je heb het nog wel zo beleefd gevraagd
Op vrijdag 17 januari 2003 12:16 schreef gelly het volgende:
Helemaal vergeten te verplaatsen
|
Forum Opties | |