quote:GCshop.nl , ¤44.50
Op donderdag 16 januari 2003 15:36 schreef blieblie het volgende:
Wie weet waar ie het goedkoopst is?
B Smit, Intertoys, Dixons, Free Record Shop, Bijenkorf of V&D??Dan ga ik em dalijk daar halen
quote:Ooohw
Op donderdag 16 januari 2003 23:51 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ze moeten teveel reizen. Dat doen ze niet. Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Reizen ze zelfs met de trein niet?
Bij groter dan 80x80 regionaal vereist er wel meer geheugen dus minstenis 512mb tot 3 gb.
In het centrum heb ik hele velden met boerenland van 4x4 gemaakt. Ik zag namelijk dat er op zo'n veld twee mensen kunnn werken, maar velden die je veeeeel groter maakt hebben ook maar plek voor 2 werknemers. Leek me dus onzin ze groter te maken.
Middels 1 windmolen voorzie ik ze van energie en 1 watertoren voor het water. Dan wat winkels in de buurt (weinig) en veel woningen. Straatjes. Klaar.
Je probeert continue winst te maken en dat ging aardig. Dan bouw je een lagere school en een ziekenhuis, die pas je zo aan dat de ambulancestraal en schoolbus net om je gebied vallen. Aantal leerlingen/patienten ook zo laag mogelijk doen (meestal deed ik er 10 meer dan er al waren). Veel controleren!
Nee, geen vervuilende industrie, geen politie, geen brandweer etc. Veel te duur.
Dan na een tijdje maakte ik zoveel winst dat ik bijv. een veld pumpkins (ze hebben volgens mij alleen pumpkins) weg haalde om er een middelbare school, bibliotheek, park en dergelijke kon neerzetten. Maar met een middelbare school kwam er ook werkloosheid. Dus ik redeneerde dat die mensen te hoog opgeleid waren voor het platteland en heb ander type industrie geplaatst, en dat hielp.
Het duurde heel lang voor er gevraagd werd om een brandweer en die heb ik dan ook pas geplaatst bij de eerste brand De stad is al heel erg groot, ik maak winst, ik heb van alles in de stad (incl. dure waterzuivering, afvalverwerking enzo), maar geen criminaliteit en dus geen politiebureau
Snap er niks van, niemand vraagt erom...
Zo probeer ik het nu dus
Ik geloof dat Atrimar een wel erg vage manier van spelen heeft, hij heeft alleen commercial en wegen naar de buurlanden. Dan komen de mensen van daar in je stad werken en hoeft hij geen ziekenhuizen en scholen en dergelijke te bouwen...
Ik ga proberen NYC na te maken. Gangs of New York
Broertje snel gebeld dat Simcity 4 in de winkel lag op zun fietjes naar de winkel gestuurd ( tja zat op mijn werk en had dat niet gehaald )
Kom thuis en daar ligt hij dan Simcity 4 ik denk shit weer zo;n gaar DVD doosje maar ach het spel is het wel waard maar als ik dan de prijs hoor van het spel 52.99 euro
Vroegere kreeg je voor minder een mooie doos nu krijg je een boekje van maar liefst 25 bladzijdes.
Maar goed het spel maar eens proberen. Installeren gaat vrij snel leuk inmekaar gezet door Maxis. Even wenne aan het regio gedoe maar ziet er allemaal knap uit
Eerste stad gesticht alles neergezet wat de bewoners nodig hadden. Hmm dat kost veel per maand 2400 Sim$ en een inkomen van 170 Sim$. Je raad het al de stad is na 2 jaar falliet oeps is toch lastiger als ik dacht. Ben nu bezig met mijn 2de stad heb geen brandweer politie scholen of ziekenhuizen.
Het enige wat geld kost zijn de wegen en het water en de elektra. Bewondes zijn niet echt blij met me. Afentoe brand er een heel woonblok af maar dat bouwt wel weer op. Maar ik maak wel winst :: kosten nu 500 sim$ en een winst van 1200 sim$.
Iemand tips hoe het beter kan ??
quote:kan je hier een plaatje van laten zien???
Op vrijdag 17 januari 2003 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Na twee totaal mislukte steden volgens het principe van simcity II (bleek dus niet meer te werken) ben ik maar argrarisch geworden.In het centrum heb ik hele velden met boerenland van 4x4 gemaakt. Ik zag namelijk dat er op zo'n veld twee mensen kunnn werken, maar velden die je veeeeel groter maakt hebben ook maar plek voor 2 werknemers. Leek me dus onzin ze groter te maken.
Middels 1 windmolen voorzie ik ze van energie en 1 watertoren voor het water. Dan wat winkels in de buurt (weinig) en veel woningen. Straatjes. Klaar.
Je probeert continue winst te maken en dat ging aardig. Dan bouw je een lagere school en een ziekenhuis, die pas je zo aan dat de ambulancestraal en schoolbus net om je gebied vallen. Aantal leerlingen/patienten ook zo laag mogelijk doen (meestal deed ik er 10 meer dan er al waren). Veel controleren!
Nee, geen vervuilende industrie, geen politie, geen brandweer etc. Veel te duur.
Dan na een tijdje maakte ik zoveel winst dat ik bijv. een veld pumpkins (ze hebben volgens mij alleen pumpkins) weg haalde om er een middelbare school, bibliotheek, park en dergelijke kon neerzetten. Maar met een middelbare school kwam er ook werkloosheid. Dus ik redeneerde dat die mensen te hoog opgeleid waren voor het platteland en heb ander type industrie geplaatst, en dat hielp.
Het duurde heel lang voor er gevraagd werd om een brandweer en die heb ik dan ook pas geplaatst bij de eerste brand
De stad is al heel erg groot, ik maak winst, ik heb van alles in de stad (incl. dure waterzuivering, afvalverwerking enzo), maar geen criminaliteit en dus geen politiebureau
Snap er niks van, niemand vraagt erom...
Zo probeer ik het nu dus
Ik geloof dat Atrimar een wel erg vage manier van spelen heeft, hij heeft alleen commercial en wegen naar de buurlanden. Dan komen de mensen van daar in je stad werken en hoeft hij geen ziekenhuizen en scholen en dergelijke te bouwen...
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo veel mogelijk Residential, ik wil veeeeeel Sims Liever 100,000 werkloze Sims dan 100 met werk
quote:Tenzij als je zelf god bent
Op vrijdag 17 januari 2003 14:31 schreef hp22 het volgende:
Bij mij is er nooit brand of enig ander disaster!
quote:gewoon een dikke snelweg door je stad heen bouwen
Op donderdag 16 januari 2003 23:47 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb iets heel vaags... Aan de ene kant van mijn stad is ongeveer 75% van mijn sims werkloos, aan de andere kant staat een gigantisch industrieterrein met bedrijven zonder mensen in dienstWat doe ik verkeerd?
quote:jah das een cheater
Op vrijdag 17 januari 2003 16:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Groot budget heb je joh!
quote:shht dude je hebt zelf ook gecheat dus je moet niet zeuren tom
Op vrijdag 17 januari 2003 16:04 schreef apengek het volgende:[..]
jah das een cheater
quote:je kan hem in 10 verschillende talen (zo niet meer) installeren.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:09 schreef gizmo2002 het volgende:
Is er ook een Nederlandse versie, want ik heb nu 2 verschillende releases, en die zijn beiden Engels, maar in de Power Unlimited zag ik een screenshot van een Nederlandse SimCity4.
edit: Waaronder in het Nederlands.
quote:Hoezo ga je cheaten met zo'n cool spel? De lol gaat er zo heel snel vanaf...
Op vrijdag 17 januari 2003 15:56 schreef poehej het volgende:
na veel gekloot met mn webspace heb ik tog eindelijks een paar plaatjes kunnen uploaden..[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* The.PhantoM heeft vandaag ook sc 4 gehaald
quote:Cool, heb je een screenshot?
Op vrijdag 17 januari 2003 16:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Een van de gebouwen in mijn stad is de PU redactie... wat dus staat voor power unlimited redactie. Ik denk dat een van die gasten bij de PU de nederlandse vertaling heeft gedaan voor Maxis.
quote:maar ik vind er geen fuck aan.....
Op vrijdag 17 januari 2003 16:07 schreef poehej het volgende:[..]
shht dude je hebt zelf ook gecheat dus je moet niet zeuren tom
en weer opnieuw :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |