quote:en dan ff weaknesspays kopieren, ctrl inhouden, dan kan je telkens ctrl-v enter doen, werkt super snel
Op zondag 19 januari 2003 16:58 schreef blieblie het volgende:
ctrl x -> weaknesspays
Kan alleen als je cursor een rondje is.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
YES!Thx!
quote:Kheb wel vaak dat er een pomp wordt afgesloten omdat ie bij vervuild water zit, maar dan maak ik ergens anders een nieuwe en is het weer weg. Maar dan zit t watertekort (voor 10 sec) niet daar. Volgens mij slopen ze soms zelf ook oude huizen, maar weet t niet zeker.
Op zondag 19 januari 2003 16:51 schreef blieblie het volgende:[..]
kdenk met de voorzieningen enzo. Want als alles perfect is, maken ze zelf alles mooier en groter.
En ze maken elkaar af in me stad
quote:Heb ik ook regelmatig. En als ik er dan ergens anders een paar maak (omdat onderin wordt aangegeven dat er wel vraag naar is) worden ze meteen volgebouwd. Denk dat het verkeerde ligging is of misschien dat er al teveel commercial zones in de buurt zijn
Op zondag 19 januari 2003 18:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe komt het dat mijn commercial zones bijna altijd leegblijven?
Daar moet toch veel meer geld uit gehaald kunnen worden toch?
edit: Heb zoiezo me commercial belasting altijd zo laag mogelijk. Dat helpt vaak wel..
quote:Je kunt een kaartje opvragen waar de commercial zones het liefste willen vestigen, daar kun je ook natuurlijk de andere zones bekijken waar die willen vestigen
Op zondag 19 januari 2003 18:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe komt het dat mijn commercial zones bijna altijd leegblijven?
Daar moet toch veel meer geld uit gehaald kunnen worden toch?
Is dit waar.
Ik wil het spel namelijk zelf ook morgen kopen.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:57 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb in een filmpje gezien (ik weet niet of het hier al is besproken). Dat als je bijvoorbeeld residential zone bouwt dat er automatisch wegen worden gebouwd en daarmee huizenblokken creeert.Is dit waar.
Ik wil het spel namelijk zelf ook morgen kopen.
Alleen het zijn dan streets, voor low capacity. Om je sims tevreden te houden moet je er roads van maken.
quote:Hoeveel inwoners zit jij nu dan?
Op zondag 19 januari 2003 21:00 schreef Disorder het volgende:
M'n stad groeit = M'n framerate daalt.
Geen cheats, maakt winst (een beetje) maar ik heb wel elke dag stakingen en ze maken me uit voor rotte vis Maarja, met sc3000 deed ik hier toch wel wat langer over om te maken
quote:3000 ofzo..
Op zondag 19 januari 2003 21:02 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Hoeveel inwoners zit jij nu dan?
quote:GOH... stond dat al niet ergens...
Op zondag 19 januari 2003 16:59 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
en dan ff weaknesspays kopieren, ctrl inhouden, dan kan je telkens ctrl-v enter doen, werkt super snel
quote:En dan ook nog doen of het van jouw afkomt en met de eer gaan rennen..... zeker een beetje teveel aan je verf zitten te ruiken HE bob ross
Geplaatst door -CRASH- op donderdag 16 januari 2003 12:30Een handigheidtje voor de mensen die cheaten willen met het geld...
Druk (tijdens het spel) op CTRL + X
type het woord weaknesspays in.
copy (ctrl + c) het woord.
paste (ctrl + v)
als je ctrl vast houd en dan v en daarna weer op enter dan kun je sneller geld invoeren, inplaats van iedere keer weer het woord invoeren...Ennu... je cursor moet wel als cirkeltje staan. Anders werkt ctrl+x niet.
't is maar een weetje
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 16-01-2003 15:19]
quote:Tssssssss.... 3 posts erboven zei ik het... En dat was alleen maar omdat Semtex niet terug wilde lezen
Op maandag 20 januari 2003 00:56 schreef -CRASH- het volgende:[..]
GOH... stond dat al niet ergens...
[..]En dan ook nog doen of het van jouw afkomt en met de eer gaan rennen..... zeker een beetje teveel aan je verf zitten te ruiken HE bob ross
Maareuh... bij mij loopt SC4 soms vast... dan kan ik wel met de muis bewegen, maar de achtergrond sound hangt dan en de knopjes werken niet .
(Had ik net verdimme, een mega mooi begin in een mega mooi "landje" , blijftie hangen .)
quote:Shit Happens......
Op maandag 20 januari 2003 01:08 schreef blieblie het volgende:[..]
Tssssssss.... 3 posts erboven zei ik het... En dat was alleen maar omdat Semtex niet terug wilde lezen
...
Maareuh... bij mij loopt SC4 soms vast... dan kan ik wel met de muis bewegen, maar de achtergrond sound hangt dan en de knopjes werken niet
.
(Had ik net verdimme, een mega mooi begin in een mega mooi "landje" , blijftie hangen.)
quote:Gebeurt alleen altijd op zo een kut moment
Op maandag 20 januari 2003 01:13 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Shit Happens......
quote:OFFTOPIC ken ook zoiets... ben je online met MOH bezig.
Op maandag 20 januari 2003 01:14 schreef blieblie het volgende:[..]
Gebeurt alleen altijd op zo een kut moment
.
quote:Zoiets dus jaah... en het liefst op een punt dat je errug ver bent maar niet gesaved hebt
Op maandag 20 januari 2003 01:19 schreef -CRASH- het volgende:[..]
OFFTOPIC ken ook zoiets... ben je online met MOH bezig.
Krijg ik een zwart beeld maar kan nog alles doen. Kan ik weer de comp resette.....BALE
maar ik kap ermee ga m'n oogleden van binne bekijke
tot morges
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 20-01-2003 01:31]
quote:Ciao
Op maandag 20 januari 2003 01:26 schreef -CRASH- het volgende:
je kunt landmarks d/ll op http://w1.311.telia.com/~u31133001/g4landmarks.html
mischien wordt je daar weer een beetje happy happy joy joy vanmaar ik kap ermee ga m'n oogleden van binne bekijke
tot morges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |