Val wel mee mee mee toch.quote:
Goed eten!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:12 schreef skysherrif het volgende:
net een broodje beenham op en een broodje ei met spek
nu tijd voor een kopje koffie
Koeien zijn taaiquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je de koetjes niet besmet met Korona?
Broodje ei met spekquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:12 schreef skysherrif het volgende:
net een broodje beenham op en een broodje ei met spek
nu tijd voor een kopje koffie
Krijgen we koronarepen ipv milkarepenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je de koetjes niet besmet met Korona?
Ik gok dat jij rechts staat.quote:
Ik bedacht me net dat zoek plaatje was toen ik 't juiste plaatje aan 't zoeken was en dat het nu een zoekplaatje was.quote:
De knapste ofniet skyquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal uiterst rechts (bah) in het midden
Ja maar voor mij stond ik uiterst links!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal uiterst rechts (bah) in het midden
Hoop het, bans zouden max 12 uur moeten zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:14 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov weer van zijn ban af?
En @:mario390 ook?
Ik vind de knapste die blondine die voorraan staat, met die grijze trui.quote:
Dit is echt zo niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoop het, bans zouden max 12 uur moeten zijn
he gatver wat een VIEZE gedachte heb jij. Jij bent een VIEZE ventquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind de knapste die blondine die voorraan staat, met die grijze trui.
Niet als je vaker een ban hebt gehad toch? Of is het beleid al weer aangepast.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoop het, bans zouden max 12 uur moeten zijn
Ze hebben allemaal iets grijs aan, en er zijn er meer blond.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind de knapste die blondine die voorraan staat, met die grijze trui.
Met de donkergrijze poncho aan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar voor mij stond ik uiterst links!
Omdenken lieverd
Wie zijn dat op die foto?quote:
Nope.quote:
Er staat er maar 1 helemaal vooraan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal iets grijs aan, en er zijn er meer blond.
Dus ff duidelijkheid
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
he gatver wat een VIEZE gedachte heb jij. Jij bent een VIEZE vent
Hopelijk komt het snelquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zonneschijn op ons bolletje toch echt minder
Gespotquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope.
Ik sta voor de kijker rechts in 't midden..
Dus met 't grijze jasje en knot.
Ow das m'n chickie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Er staat er maar 1 helemaal vooraan.
[..]
Nee er zijn ook bans nodig die langer zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind van wel, dan kun je ook iets vaker bannen.
Stuur het dan maar terugquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo de regen komt uit het zuiden hoor
Denk dat die 12 uur niet helpt. Volgens mij helpt het helemaal nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind van wel, dan kun je ook iets vaker bannen.
@haags_kwartiertjequote:Op donderdag 5 maart 2020 10:26 schreef Jippie68 het volgende:
Op een vorig forum kreeg je al een ban als je 'boe' riep tegen een mod
Dat klopt ook wel weer, maar om dit gehakketak?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee er zijn ook bans nodig die langer zijn.
Daar krijg ik geen maagzuur vanquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Broodje ei met spek
Full English Breakfast
Maagzuur de hele dag
@:dud0r
Whut woon jij ook zo dichtbij?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor wie meer wil horen, lezen of zien https://www.omroepmeierij(...)kt-uit-met-the-visit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |