Ach je bent nog jong. Je overleefd het welquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ik m'n overstap zou halen. Had ik die gemist had ik wel kunnen zitten.
[..]
Goedemorgen MrsLquote:
Hallo mevrouw liefbaarquote:
Stond er niet eens een bejaarde voor je op om zijn/haar zitplaats aan te bieden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ik m'n overstap zou halen. Had ik die gemist had ik wel kunnen zitten.
[..]
Overleeft*quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach je bent nog jong. Je overleefd het wel
Ik ging slapen, want wist natuurlijk niet hoe lang dat nog kon durenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je was gister weg voor we het goed hadden gemaakt 😾☺️
Dan moeten er 2 opstaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Stond er niet eens een bejaarde voor je op om zijn/haar zitplaats aan te bieden?
Omgekeerde wereld hahaquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Stond er niet eens een bejaarde voor je op om zijn/haar zitplaats aan te bieden?
Vooruit dan, ik zal gisteravond gewoon vergeten 😘quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ging slapen, want wist natuurlijk niet hoe lang dat nog kon duren
ga gewoon weg danquote:
Nee joh die reizen niet rond deze tijd. Dan zijn de veenlijken nog niet wakker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zit altijd in zo'n vier plekje dan kan ik m'n buik op de stoel voor me leggen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik zal gisteravond gewoon vergeten 😘
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |