Val wel mee mee mee toch.quote:
Goed eten!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:12 schreef skysherrif het volgende:
net een broodje beenham op en een broodje ei met spek
nu tijd voor een kopje koffie
Koeien zijn taaiquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je de koetjes niet besmet met Korona?
Broodje ei met spekquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:12 schreef skysherrif het volgende:
net een broodje beenham op en een broodje ei met spek
nu tijd voor een kopje koffie
Krijgen we koronarepen ipv milkarepenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je de koetjes niet besmet met Korona?
Ik gok dat jij rechts staat.quote:
Ik bedacht me net dat zoek plaatje was toen ik 't juiste plaatje aan 't zoeken was en dat het nu een zoekplaatje was.quote:
De knapste ofniet skyquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal uiterst rechts (bah) in het midden
Ja maar voor mij stond ik uiterst links!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal uiterst rechts (bah) in het midden
Hoop het, bans zouden max 12 uur moeten zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:14 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov weer van zijn ban af?
En @:mario390 ook?
Ik vind de knapste die blondine die voorraan staat, met die grijze trui.quote:
Dit is echt zo niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoop het, bans zouden max 12 uur moeten zijn
he gatver wat een VIEZE gedachte heb jij. Jij bent een VIEZE ventquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind de knapste die blondine die voorraan staat, met die grijze trui.
Niet als je vaker een ban hebt gehad toch? Of is het beleid al weer aangepast.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoop het, bans zouden max 12 uur moeten zijn
Ze hebben allemaal iets grijs aan, en er zijn er meer blond.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind de knapste die blondine die voorraan staat, met die grijze trui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |