abonnement Unibet Coolblue
pi_191849370
quote:
Wanneer gaat Rubberen Rutte op bezoek? Iets met onderste steen...
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:03:43 #52
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191849477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Travnik het volgende:

[..]

Wanneer gaat Rubberen Rutte op bezoek? Iets met onderste steen...
Tsja, mij heb je er niet mee als je Rutte een van het niet hebben van ballen beticht. Die heeft die namelijk ook niet.
pi_191849487
Joost Langendijk die heel goed samenvat wat er momenteel gaande is mbt idlib

https://www.bnr.nl/player/audio/10147519/10404291
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191849555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja, mij heb je er niet mee als je Rutte een van het niet hebben van ballen beticht. Die heeft die namelijk ook niet.
En Erdoğan heeft die wel. 25 kilo per stuk.

En het is echt niet alleen Rutte die geen ballen heeft. Ik kan me nog een situatie herinneren dat laffe soldaten weerloze burgers lieten afslachten (lees: Srebrenica).

Erdogan heeft de burgerbevolking in Idlib ondanks alles niet in de kou gelaten.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:13:17 #55
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191849612
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef Travnik het volgende:

[..]

En Erdoğan heeft die wel. 25 kilo per stuk.

En het is echt niet alleen Rutte die geen ballen heeft. Ik kan me nog een situatie herinneren dat laffe soldaten weerloze burgers lieten afslachten (lees: Srebrenica).

Erdogan heeft de burgerbevolking in Idlib ondanks alles niet in de kou gelaten.
Zeg toetsenbord held, ik vraag me af of jij een Srebrenica veteraan laf in zijn gezicht durft te noemen. Laat me raden, jij hebt je Turkse dienstplicht afgekocht?

Veelzeggend trouwens dat jij kijkt naar hoeveel ballen iemand heeft. Of die daarmee zijn land in de afgrond stort boeit niet, nee zolang hij maar ballen van 25 kg heeft. Want die ballen van 25 kg van Erdogan, daar kan heel Turkije natuurlijk van eten.
pi_191849633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

terwijl ik in dit topic continu Turkse namen voor Syrische steden en zelfs voor Assad zie. Dan vraag ik me af of de wens niet stiekem de vader van de gedachte is.
Turken verbasteren altijd namen van steden, Izmir /Smyrna, Ankara / Angora, iznik / Nicea , Trabzon / trebizonde, Antakya / antioc, Trakya / Thracië. Van Istanbul wordt gezegd dat het is afgeleid van een oud Griekse woord dat "de stad" betekent. Istanbul, Istanboel, who cares hoe ke het schrijft? Provincie waar mijn roots liggen heet Isparta, je hebt weinig fantasie nodig om te raden waar die naam vandaan komt ;)

İk zie het probleem niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191849719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zeg toetsenbord held, ik vraag me af of jij een Srebrenica veteraan laf in zijn gezicht durft te noemen. Laat me raden, jij hebt je Turkse dienstplicht afgekocht?
Waarom zou ik dat niet durven? Dit durf ik op elk platform. Dat Nederlanders het niet laf vinden is wellicht onvermijdelijk maar geloof me, heel de wereld vond dit laf. De beelden van Karremans waarin hem de les wordt gelezen spreekt voor zich.

Wat betreft het afkopen van de Turkse dienstplicht: dit is niet van toepassing.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:19:46 #58
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191849721
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

Turken verbasteren altijd namen van steden, Izmir /Smyrna, Ankara / Angora, iznik / Nicea , Trabzon / trebizonde, Antakya / antioc, Trakya / Thracië. Van Istanbul wordt gezegd dat het is afgeleid van een oud Griekse woord dat "de stad" betekent. Istanbul, Istanboel, who cares hoe ke het schrijft? Provincie waar mijn roots liggen heet Isparta, je hebt weinig fantasie nodig om te raden waar die naam vandaan komt ;)

İk zie het probleem niet.
Nou ja, als Syrische steden een Turkse naam krijgen zoals Haleb en Saraqep en Manbic vraag ik me af of sommige users deze steden niet liever als onderdeel van Turkije zouden zien ;)
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:21:52 #59
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191849756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:19 schreef Travnik het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat niet durven? Dit durf ik op elk platform. Dat Nederlanders het niet laf vinden is wellicht onvermijdelijk maar geloof me, heel de wereld vond dit laf. De beelden van Karremans waarin hem de les wordt gelezen spreekt voor zich.

Wat betreft het afkopen van de Turkse dienstplicht: dit is niet van toepassing.
Ja en heel de wereld die het laf vond was er niet bij. Zo makkelijk om met vingers te gaan wijzen. Het is zeker weten van toepassing. Het is namelijk bijzonder laf om soldaten een trap na te geven over een situatie waar je zelf niet eens bij bent geweest terwijl je zelf vanuit het veilige Nederland je dienstplicht hebt afgekocht. En het boeit me geen reet dat het Nederlandse soldaten waren, als het Franse of Noord-Koreaanse soldaten waren had ik dit ook gezegd.

Want jij zou natuurlijk je met 700 lichtbewapende kameraden je doodvechten zonder luchtsteun tegen een leger van 25k met tanks waarna de bevolking alsnog afgeslacht wordt? In een strijd die niet de jouwe is?

Karremans was niet de juiste man voor die positie, hij had notabene huwelijksproblemen in die tijd. Maar dan nog, makkelijk praten. Jij hebt geen intimiderende Mladic tegenover je gehad. Ik ben benieuwd of de ballen van jouw voorbeeld nog steeds 25 kg zouden zijn met Mladic tegenover hem. Mladic is een behoorlijk intimiderende man.

[ Bericht 5% gewijzigd door Richestorags op 05-03-2020 17:26:58 ]
pi_191849871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zeg toetsenbord held, ik vraag me af of jij een Srebrenica veteraan laf in zijn gezicht durft te noemen. Laat me raden, jij hebt je Turkse dienstplicht afgekocht?

Veelzeggend trouwens dat jij kijkt naar hoeveel ballen iemand heeft. Of die daarmee zijn land in de afgrond stort boeit niet, nee zolang hij maar ballen van 25 kg heeft. Want die ballen van 25 kg van Erdogan, daar kan heel Turkije natuurlijk van eten.
Hij stort zijn land de afgrond zeer zeker niet in. Nu is het Syrie en morgen is het Turkije. Regeren is vooruitzien en hij neemt maatregelen om dit te voorkomen.

Divide and rule ( Sykes-Picot) is de oorzaak van alle problemen in het Midden Oosten. En op een gegeven moment is dat genoeg geweest.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:32:54 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191849950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:28 schreef Travnik het volgende:

[..]

Hij stort zijn land de afgrond zeer zeker niet in. Nu is het Syrie en morgen is het Turkije. Regeren is vooruitzien en hij neemt maatregelen om dit te voorkomen.

Divide and rule ( Sykes-Picot) is de oorzaak van alle problemen in het Midden Oosten. En op een gegeven moment is dat genoeg geweest.
Wat jij wil, het is goed.
pi_191850015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja en heel de wereld die het laf vond was er niet bij. Zo makkelijk om met vingers te gaan wijzen. Het is zeker weten van toepassing. Het is namelijk bijzonder laf om soldaten een trap na te geven over een situatie waar je zelf niet eens bij bent geweest terwijl je zelf vanuit het veilige Nederland je dienstplicht hebt afgekocht. En het boeit me geen reet dat het Nederlandse soldaten waren, als het Franse of Noord-Koreaanse soldaten waren had ik dit ook gezegd.

Want jij zou natuurlijk je met 700 lichtbewapende kameraden je doodvechten zonder luchtsteun tegen een leger van 25k met tanks waarna de bevolking alsnog afgeslacht wordt? In een strijd die niet de jouwe is?

Karremans was niet de juiste man voor die positie, hij had notabene huwelijksproblemen in die tijd. Maar dan nog, makkelijk praten. Jij hebt geen intimiderende Mladic tegenover je gehad. Ik ben benieuwd of de ballen van jouw voorbeeld nog steeds 25 kg zouden zijn met Mladic tegenover hem. Mladic is een behoorlijk intimiderende man.
Als het Engelse of Franse soldaten waren geweest had die rat van een Mladic dit niet kunnen doen, echt niet.

Volgens jouw steling zou het dus doodnormaal zijn dat Turkije de burgerbevolking in Idlip in de steek zou laten, waarna er moordpartijen zouden plaatsvinden.

En nogmaals: afkopen dienstplicht is niet van toepassing omdat ik de Turkse nationaliteit helemaal niet heb.
pi_191850077
afkopen is goed, met dat geld worden er SIHA's gemaakt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_191850238
DailySabah twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:35:12 BREAKING — Turkey, Russia reach agreement on Idlib; details soon to be made public during Erdoğan-Putin joint press conference: sourceshttps://t.co/3mAH6N1b9m https://t.co/LB8Hp5yZlu reageer retweet
pi_191850420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:54 schreef polderturk het volgende:
DailySabah twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:35:12 BREAKING — Turkey, Russia reach agreement on Idlib; details soon to be made public during Erdoğan-Putin joint press conference: sourceshttps://t.co/3mAH6N1b9m https://t.co/LB8Hp5yZlu reageer retweet
Agreements met Rusland zeggen weinig.

İn de praktijk is het vaak een bepaalde periode geen bommen en dan gaat het weer los.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191850446
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
afkopen is goed, met dat geld worden er SIHA's gemaakt
Prcs. Het Turkse leger heeft liever dat de mensen in Europa het afkoopt om wat euro's in kas te krijgen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191850493
Saraqib werd zwaarder dan ooit gebombardeerd volgens deze bron.

turanordus twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:04:24 #TSK tarafından #Serakip'teki rejim ve destekçilerine ait hedefler, daha önce hiç görülmemiş şiddette bombalanıyor. reageer retweet
pi_191850523
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Agreements met Rusland zeggen weinig.

İn de praktijk is het vaak een bepaalde periode geen bommen en dan gaat het weer los.
Misschien zit er wel een no fly zone in de afspraak.
pi_191850547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nou ja, als Syrische steden een Turkse naam krijgen zoals Haleb en Saraqep en Manbic vraag ik me af of sommige users deze steden niet liever als onderdeel van Turkije zouden zien ;)
Hoe zijn de steden die je opnoemt Turkse namen? Of bedoel je de Turkse schrijfwijze? Daarnaast zitten we Arabische schrift te vertalen naar Latijnse schrift dan gaat altijd het nodige veranderen.

Alleen als je kijkt naar hoe Arabische namen op vele verschillende manier geschreven worden. İk weet hoeveel verschillende schrijfwijzen ik heb gezien van de de naam "Mustafa" of "Mohammed".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191850555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Misschien zit er wel een no fly zone in de afspraak.
Badumtsss
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191850760
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Agreements met Rusland zeggen weinig.

İn de praktijk is het vaak een bepaalde periode geen bommen en dan gaat het weer los.
Turkije moet bij iedere bombardement op Idlib keihard terugslaan. Bijvoorbeeld het vernietigen van een militaire basis.
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:28:52 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191850790
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:08 schreef polderturk het volgende:
Saraqib werd zwaarder dan ooit gebombardeerd volgens deze bron.

turanordus twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:04:24 #TSK tarafından #Serakip'teki rejim ve destekçilerine ait hedefler, daha önce hiç görülmemiş şiddette bombalanıyor. reageer retweet
Nou en, het maakt geen reet verschil
HTS-terroristen zijn weer vernietigd vandaag
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:37:54 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191850925
Volgens Lavrov komen er patrouilles op de M4
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:58:11 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191851279
Oh kennelijk ook een safezone, veel succes Erdo met dat opleggen aan die neanderthalers van HTS en TIP enzo.

En als dat niet gebeurt, zoals Erdo ook al niet leverde na het Astana-akkoord, zal het offensief weer opgestart worden tot woede van Turkije en begint het gezeik weer opnieuw :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:05:01 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191851433
leventkemaI twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:40:00 Apparently due to the safe area in the north and south of M4, opposition forces will evacuate all areas south of M4. reageer retweet
GeromanAT twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:47:37 I will give that cease fire around 14 minutes...HTS terrorists WILL NEVER give up that area.So don't worry lads - the operation to retake M4 will proceed.😉 https://t.co/9fyJE0oXmX reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191851945
Wat een bizarre vernedering voor de Turken, alweer.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_191852224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef IPA35 het volgende:
Wat een bizarre vernedering voor de Turken, alweer.
Watskeburt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191852314
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

Watskeburt?
ragipsoylu twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:37:04 HERE IS THE DEAL: • Ceasefire • A security corridor: 6km deep to the north and 6km deep to the south from M4 highway • Joint Turkish, Russian patrolling along M4 highway in 10 days https://t.co/en8NEDloh0 reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_191852628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:40 schreef IPA35 het volgende:

[..]

ragipsoylu twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:37:04 HERE IS THE DEAL: • Ceasefire • A security corridor: 6km deep to the north and 6km deep to the south from M4 highway • Joint Turkish, Russian patrolling along M4 highway in 10 days https://t.co/en8NEDloh0 reageer retweet
Wat een vernedering inderdaad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191852646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Szura het volgende:
leventkemaI twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:40:00 Apparently due to the safe area in the north and south of M4, opposition forces will evacuate all areas south of M4. reageer retweet
GeromanAT twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:47:37 I will give that cease fire around 14 minutes...HTS terrorists WILL NEVER give up that area.So don't worry lads - the operation to retake M4 will proceed.😉 https://t.co/9fyJE0oXmX reageer retweet
14 minutes is best lang! :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191852690
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

14 minutes is best lang! :Y
ejmalrai twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:53:06 This is how #Russia Putin sends his messages to #Turkey. Small but important details (via @HalaJaber). Nothing is casual in #Moscow.https://t.co/1DQKPv7icB reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:04:47 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191852878
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

14 minutes is best lang! :Y
Eerst nog even de munitie opmaken voor het bestand überhaupt ingaat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191852932
Wat mij hieraan is opgevallen:

Russische wapens zijn stront
Iran en Assad zijn niks waard
Erdogan heeft geen vrienden meer
Erdogan moet oprotten en plaats maken voor iemand anders in zijn partij
Turkije moet meer democratiseren en banden met westen herstellen

Hopelijk gaat Turkije zonder druk, op een natuurlijke manier een sterke secularisatie meemaken.
Minder banden met godsdiensten aub.
pi_191853122
En de gebieden ten oosten van de snelwegen zijn permanent ontvolkt. Het volk kan daar niet meer terugkeren.
pi_191853492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 00:32 schreef Kimyonunn het volgende:

[..]

Funfact? Dat is een bullshitfact. Een raket snelheid is 3 km per seconde. Een drone is max rond de 5 á 10 km hoogte. Als je klikt is die raket binnen 2 seconde bij zijn target.

Russische politie hebben zich teruggetrokken uit Seraqib na zware Turkse bombardementen in dat stad en omgeving.
MAM-L is geen raket (want geen motor), maar een lasergestuurde bom. De huidige UAV's kunnen niet zo veel gewicht dragen, waardoor bommen zonder raket worden gebruikt. De nieuwe generatie UAV's (Akinci en Aksungur) brengen daar verandering in. Zie ook:
pi_191854294
Akinci drone is een serieuze killer die zwaardere raketten kan dragen. Ben benieuwd wanneer we die kunnen uittesten op de PKK en Assadratten.
pi_191854390
Video in link
Erdogan spreekt
Syrische vluchtelingen mogen terugkeren naar waar ze vandaan komen zonder te vrezen dat ze vervolgd worden
Turkije krijgt her recht iedere aanval op Idlib te beantwoorden
Alle Syriërs in Syrië zullen humanitaire hulp ontvangen

Er zal nog meer volgen volgens mij


ByAguler twitterde op donderdag 05-03-2020 om 20:00:24 Cumhurbaşkanı Erdoğan, anlaşmaya uyulmaması durumunda Türkiye'nin ne yapacağını Moskova'dan dünya ilan etti:🇹🇷"Türkiye rejimin yaptığı her saldırıya cevap verme hakkını saklı tutacaktır."💪 #ErdoğanınYanındayız https://t.co/Ev8t1b3Bh6 reageer retweet
pi_191854607
Deal tussen Rusland en Turkije kunnen we met een korreltje zout nemen. Zulke deals houde vaak pak hem beet paar dagen stand of max paar weken. In Syrië zijn zoveel deals gemaakt die door midden zijn gescheurd. Oorlog gaat gewoon door tot de regime van Beşşar Esad ten val komt. Terug naar Iran met die zooi.

Al Qaeda in Idlib heeft al aangegeven dat ze zich niet zullen houden aan de staakt het vuren. In Idlib is intotaal al 13x een staakt het vuren deals gesloopt en doormidden gescheurd. Dit wordt denk ik nummero 14.
pi_191854862
Strijd tegen terreurgroepen mag doorgaan maar Syrië mag geen burgerdoelen meer bombarderen met als doel het bestrijden van terroristen.

We zullen zien hoe lang het stand houdt.

Er moet wel een no fly zone komen.


FUATUGUR twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:21:19 Lider diplomasisi yine sonuç verdi.1-Ateşkes2-M-4 Karayolunun kuzeyi de facto artık Türkiye’nin denetiminde3-Kritik M-4 karayolunun kuzeyinde 6 km, güneyinde de 6 km güvenli bölge oluşacak, Türk-Rus devriyeleri denetleyecek4-Sivillerin yaşam alanlarına dönüşü sağlanacak++ reageer retweet
FUATUGUR twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:21:20 5-Suriye ihtilafının yalnızca Suriyelilerin öncülüğünde ve sahipliğinde, BMGK kararlarıyla uyumlu siyasi süreçle sona erdirilebilecek. 6-Terörizmin her türüyle mücadele edilecek ama bu bahaneyle sivillerin ve sivil altyapının hedef alınması hiçbir şekilde mazur görülemeyecek. reageer retweet
  donderdag 5 maart 2020 @ 21:33:11 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191855145
Terroristen verschuilen zich tussen burgers dus dit is sowieso onhoudbaar, wachten is op de eerste dubieuze casus en het gaat weer los
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191855179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef polderturk het volgende:
Strijd tegen terreurgroepen mag doorgaan maar Syrië mag geen burgerdoelen meer bombarderen met als doel het bestrijden van terroristen.

We zullen zien hoe lang het stand houdt.

Er moet wel een no fly zone komen.

FUATUGUR twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:21:19 Lider diplomasisi yine sonuç verdi.1-Ateşkes2-M-4 Karayolunun kuzeyi de facto artık Türkiye’nin denetiminde3-Kritik M-4 karayolunun kuzeyinde 6 km, güneyinde de 6 km güvenli bölge oluşacak, Türk-Rus devriyeleri denetleyecek4-Sivillerin yaşam alanlarına dönüşü sağlanacak++ reageer retweet
FUATUGUR twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:21:20 5-Suriye ihtilafının yalnızca Suriyelilerin öncülüğünde ve sahipliğinde, BMGK kararlarıyla uyumlu siyasi süreçle sona erdirilebilecek. 6-Terörizmin her türüyle mücadele edilecek ama bu bahaneyle sivillerin ve sivil altyapının hedef alınması hiçbir şekilde mazur görülemeyecek. reageer retweet
Beşşar Esad staat synoniem voor het doden van burgers en opzettelijk burgerdoelen bombarderen. Daarom heeft zoeen deal geen nut. Er is maar 1 optie en dat is Beşşar Esad richting Iran knallen. Wegwezen met die rotzooi. Als je het doet moetje het goed doen. Vol tegenaan richting Damascus marcheren en ervoor zorgen dat Beşşar Esad en zijn bende met een kanon richting Teheran worden geknalt.
pi_191855201
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef Szura het volgende:
Terroristen verschuilen zich tussen burgers dus dit is sowieso onhoudbaar, wachten is op de eerste dubieuze casus en het gaat weer los
Onzin. Beşşar Esad bombardeert ook gewoon woonwijken in Syrië waar er geen strijdgroepen aanwezig zijn. Woonwijken die ver achter de frontlinie zijn. Hij gaat zelfs zo ver om fosfor en cluster bommen te droppen op die wijken. Dat vrouwen kids en ouderen levend verbranden maakt hem niets uit.
  donderdag 5 maart 2020 @ 21:38:13 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191855228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:36 schreef Kimyonunn het volgende:

[..]

Onzin. Beşşar Esad bombardeert ook gewoon woonwijken in Syrië waar er geen strijdgroepen aanwezig zijn. Woonwijken die ver achter de frontlinie zijn. Hij gaat zelfs zo ver om fosfor en cluster bommen te droppen op die wijken. Dat vrouwen kids en ouderen levend verbranden maakt hem niets uit.
Dat was het punt niet, maar gefeliciteerd dat je weer een postje met de foute spelling van Assad hebt kunnen plaatsen. Drink er een fanta op.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191855263
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef Szura het volgende:
Terroristen verschuilen zich tussen burgers dus dit is sowieso onhoudbaar, wachten is op de eerste dubieuze casus en het gaat weer los
Mooi gedicht.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_191855280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:38 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat was het punt niet, maar gefeliciteerd dat je weer een postje met de foute spelling van Assad hebt kunnen plaatsen. Drink er een fanta op.
Door te zeggen dat er terroristen zijn in woonwijken is te gek voor woorden. Dan zeg je eigenlijk dat vrouwen kids ouderen en dus gewone burgers gedood mogen worden met het aller ergste methodes. Beşşar Esad vind het niet erg om mensen op gruwelijke wijzen te moorden. Vooral burgers, daar is die dol op die giraffenek.
pi_191855379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:40 schreef Kimyonunn het volgende:

[..]

Door te zeggen dat er terroristen zijn in woonwijken is te gek voor woorden. Dan zeg je eigenlijk dat vrouwen kids ouderen en dus gewone burgers gedood mogen worden met het aller ergste methodes. Beşşar Esad vind het niet erg om mensen op gruwelijke wijzen te moorden. Vooral burgers, daar is die dol op die giraffenek.
Kan gewoon. Obama deed dat ook.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 5 maart 2020 @ 21:45:05 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191855391
Zo is het ongeveer beoogd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191855419
Wel raar dat Turkije dat plaatsje bij de m5 niet heeft verdedigd tot dit overleg. Had ze een stuk meer onderhandelingsruimte gegeven.
pi_191855432
LoL. Gooi dat deal in de prullenbak. Pas wanneer Damascus bevrijd is praten we verder.
  donderdag 5 maart 2020 @ 21:48:16 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191855470
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef Kimyonunn het volgende:
LoL. Gooi dat deal in de prullenbak. Pas wanneer Damascus bevrijd is praten we verder.
Ja neem nou je pilletjes maar weer, Turkse hansworst
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')