Maar da's wel fijn!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, 'wat' onvergoede zorgkosten (Invisalign) die ik zowat geheel terugkrijg
Heb nog maar 1 huisje :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je al miljonair op papier?
Wat zijn die huisjes waard?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes, vergoedt de verzekering het niet, dan zijn het onze blauwe vrinden wel
alleen jammer van die kinderen verderquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, belastingaangifte als je kinderen hebt is sowieso een feestje.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen jammer van die kinderen verder
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gofferquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus de enige reden om kinderen te hebben is een gunstige belastingaangifte?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, belastingaangifte als je kinderen hebt is sowieso een feestje.
nope, blijkbaar nietquote:
1tje maar. Belachelijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog maar 1 huisje :p
Maar moet vermogens belasting betalen
walgelijk
Je krijgt niks. Je hebt teveel betaald.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
ook zonder kinderen krijg ik 1500 van de belastingdienst
Geef mij ff tijd joh.quote:
klopt, maar toch is het altijd lekker als het weer op mn rekening komt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt niks. Je hebt teveel betaald.
Okay dus je hebt wel een adviseur gekregen uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geef mij ff tijd joh.
Mag eerst dat geld aftikken over vermogen wat ik pas nu heb omdat zij menen dat ik daar zogenaamd een heel jaar al rendement over heb kunnen maken.
Zekerquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de enige reden om kinderen te hebben is een gunstige belastingaangifte?
Nee heb geen adviseur. Heb dit zelf uitgevogeldquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay dus je hebt wel een adviseur gekregen uiteindelijk.
Hoe ga je de vermogensbelasting financieren dan?
Of gaat het gelijk de verkoop in?
En als de corona straks helemaal losbarst en er geen eten meer te krijgen is heb je nog wat voor op de grill in een smakelijke teriyaki marinade.quote:
Dat huis. Of heb je ook vermogen (geld) ge-erft?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geen adviseur. Heb dit zelf uitgevogeld
Ik ga die smerige vermogensbelasting betalen met mijn vermogen![]()
Wat moet de verkoop in?
Over het huis betaal ik geen vermogensbelasting toch? Das toch box 1 , hoofd woning?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als de corona straks helemaal losbarst en er geen eten meer te krijgen is heb je nog wat voor op de grill in een smakelijke teriyaki marinade.
Beide.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat huis. Of heb je ook vermogen (geld) ge-erft?
#justasking
Ah vandaar je plannen naar Thailand. Groot gelijk kerel!quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide.
Over het huis betaal ik nu geen belasting bij de belastingdienst
Over vier weken op de pleinen in Rome, Milaan en Venetië menselijke barbecuesquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als de corona straks helemaal losbarst en er geen eten meer te krijgen is heb je nog wat voor op de grill in een smakelijke teriyaki marinade.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah vandaar je plannen naar Thailand. Groot gelijk kerel!
'Wat een smakelijke sparerib' 'Ja dat is Giovanni van hiernaast, die ene die altijd voor een heel gezin at'.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vier weken op de pleinen in Rome, Milaan en Venetië menselijke barbecues
Dibsquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Wat een smakelijke sparerib' 'Ja dat is Giovanni van hiernaast, die ene die altijd voor een heel gezin at'.
Ze zijn wel allemaal erg harig dus ik wacht wel tot de Noord Europeanen opgebakken wordenquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Wat een smakelijke sparerib' 'Ja dat is Giovanni van hiernaast, die ene die altijd voor een heel gezin at'.
Dit is een rib van @LTVDK.. die ene die een heel gezin at.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die wil uitstraling denk ik wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
ach, ik lees net dat we nog 900 Vindicat'ers kunnen opofferen.
zal misschien wel een vies smaakje aan zitten
Krijg je een koteletje met chlamydiaquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
Dibs op de studentes die nog geen piemel hebben gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
Kunnen we missen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
RIP Uitstraling door hongerquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dibs op de studentes die nog geen piemel hebben gehad.
Eerder een afgekloven bamihap.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat er geen enkel bitterballetje tussen zit dan?
Zondag 1 gehad. Nog slecht vanquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is echt ook een van de meest wanstaltige frituur snacks
Wie dat heeft uitgevonden is het niet eens waard om boven een knisperend vuurtje te worden geroosterdquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is echt ook een van de meest wanstaltige frituur snacks
Die mag een kuil voor zichzelf graven. deze zelf vullen met zoutzuur en daar zelf in gaan liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie dat heeft uitgevonden is het niet eens waard om boven een knisperend vuurtje te worden geroosterd
Zonde van het zoutzuur wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die mag een kuil voor zichzelf graven. deze zelf vullen met zoutzuur en daar zelf in gaan liggen.
Paar kuub bamiblokken aan zijn nek binden en de Marianentrog in mikken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja. Anders blijf je met andere resten zitten.
Wat een haat voor iemand die alleen maar een snack heeft gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar kuub bamiblokken aan zijn nek binden en de Marianentrog in mikken?
Ja een lekkere katersnack ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een haat voor iemand die alleen maar een snack heeft gemaakt
dat terwijl er veel viezere snacks zijn dan een bamiblok.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niemand die jouw ouders haat hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staat wel op 1 lijn ja. Maar als ik moet kiezen wint de bami blok t wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat terwijl er veel viezere snacks zijn dan een bamiblok.
de nasischijf om er maar 1 te noemen. de minisnack die altijd als laatste op het schaaltje overblijft.
Brrr heb een tante die Mayo heet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ik neem trouwens Mayo bij de bitterballen
gewoon droogquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ik neem trouwens Mayo bij de bitterballen
Beter dan Azijn of Keetje of Chenanja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Brrr heb een tante die Mayo heet.
Ik kan zo snel niets bedenken dat niet beter is dan Chenanjaquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan Azijn of Keetje of Chenanja.
Hyacynthiaquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niets bedenken dat niet beter is dan Chenanja
Wel gezellige verjaardagen met veel kip en schuddende konten denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niets bedenken dat niet beter is dan Chenanja
Aangetrouwde door een schizofrene Oom, na 2 jaar huwelijk overleden. Hij veel te veel geld ge-erft en binnen een jaar weer platzak.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan Azijn of Keetje of Chenanja.
Dat zal een bijzonder jaar zijn geweest dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aangetrouwde door een schizofrene Oom, na 2 jaar huwelijk overleden. Hij veel te veel geld ge-erft en binnen een jaar weer platzak.
Het kan raar lopen.
Deze een beetje richten op Pakistan dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
https://www.npostart.nl/2doc/05-03-2020/VPWON_1284070
Dit is nog veel enger dan het corona virus.
Pakistan is wel beetje afvoerplek van de wereld.
Goed idee. Missen we niks aan. Wat een stel inteelt idioten zijn dat zegquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze een beetje richten op Pakistan dan.
https://nl.metrotime.be/2(...)uze-gevolgen-hebben/
Dus ik mag geen vliegtuigjes vouwen van de koran terwijl ik Mootje is een kebabsnuiver roepquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
https://www.npostart.nl/2doc/05-03-2020/VPWON_1284070
Dit is nog veel enger dan het corona virus.
Pakistan is wel beetje afvoerplek van de wereld.
Zou het niet doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik mag geen vliegtuigjes vouwen van de koran terwijl ik Mootje is een kebabsnuiver roep
Zekers maar goed dat vind ik van elk geloof welquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed idee. Missen we niks aan. Wat een stel inteelt idioten zijn dat zeg
Beetje flauw hoor, hoop dat ze hun nek breken als ze van dat gekke tapijtje aflazeren.quote:
De Spaanse Speldquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
https://inspanje.nl/algem(...)infectie-prostituee/
hehehe
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed idee. Missen we niks aan. Wat een stel inteelt idioten zijn dat zeg
Topquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jupjup, net bezig geweest met de papierwinkel voor mijn nieuwe stulpje
Wat moet ik me daarbij voorstellen??quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben mijn camera's aan het instaleren voor mijn nieuwe baan.
Cambal
Ok slang dat je er bent, waar zijn de cola en de pindasaus gebleven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterbal die tegen betaling door de mayo of mosterd rolt in spannende pakjes.
Heerlijk, had het artikel al voorbij zien komenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
https://inspanje.nl/algem(...)infectie-prostituee/
hehehe
Ja verzoekjes staan genoteerd ;pquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok slang dat je er bent, waar zijn de cola en de pindasaus gebleven?
Ben uit verveling boer zoekt vrouw aan het terugkijkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, had het artikel al voorbij zien komen
Wie van de 4? Als die klasgenoot dan 1 van de boeren is tenminstequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben uit verveling boer zoekt vrouw aan het terugkijkenmet die klasgenoot van me hahaha
Oh ja, zou ik nog naar kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben uit verveling boer zoekt vrouw aan het terugkijkenmet die klasgenoot van me hahaha
Een van de datesquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie van de 4? Als die klasgenoot dan 1 van de boeren is tenminste
Ik had ooit een instructrice tijdens een zeilkamp die nog nooit een frikandel op had.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
Ik hou trouwens enorm van bamihap en nasischijf sinds ik dit een jaar geleden ofzo voor het eerst at
Dat was een subtiele uitnodiging tot keiharde seks Buda... Ben je daarna naar haar hutje gegaan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een instructrice tijdens een zeilkamp die nog nooit een frikandel op had.
Ik zou wijselijk mijn mond houden, uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een instructrice tijdens een zeilkamp die nog nooit een frikandel op had.
Even de frikandel door t deurgat smijten emquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was een subtiele uitnodiging tot keiharde seks Buda... Ben je daarna naar haar hutje gegaan?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was een subtiele uitnodiging tot keiharde seks Buda... Ben je daarna naar haar hutje gegaan?
Jij had haar vast gefokt onder het fokzeil.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wijselijk mijn mond houden, uiteraard.
Ik vind frikandellen ook heerlijk. Javaans frikandelletje met pindasausquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
Aan een frikandel mis je echt zo onwijs niks
Een kroket daarentegen
Ik denk dat ik alleen zou grommen om haar vervolgens te bespringen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij had haar vast gefokt onder het fokzeil.
Wat is een Javaanse frikandel?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind frikandellen ook heerlijk. Javaans frikandelletje met pindasaus
Ze was wel leuk. Meisje uit ‘t Gooi.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen zou grommen om haar vervolgens te bespringen.
Ja echtquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Première Bond-film No Time To Die uitgesteld wegens coronavirus
Mooie filmtitel wel
O jongens ik had al zo'n trek.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal doodquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:12 schreef Molo het volgende:
Ja,
[..]
Ja echt
En uitgesteld tot frigging november
Jos Brinkjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mulan gaat zo floppen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:12 schreef Molo het volgende:
Ja,
[..]
Ja echt
En uitgesteld tot frigging november
Oh dat klinkt dan wel weer lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een grove frikandel die lekker pittig is gekruid
Ik heb het origineel ook nooit gezien, ik ga daar allemaal nietsssss aan missenquote:
Ik heb het origineel ook niet gezien maar heb al wel een kaartje voor de voorpremierequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het origineel ook nooit gezien, ik ga daar allemaal nietsssss aan missen
Fokpremiere?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het origineel ook niet gezien maar heb al wel een kaartje voor de voorpremierewant gratis met gratis vreten en drinken.
Nee van Pathéquote:
Van slager Verkerk in de Grote Spuistraat zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
In Dordt at ik ook regelmatig paardenworst, is hier echt niet te krijgen
Jammer wel, was wel leuk uitje voor de doorsnee zolderkamerbewonerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van Pathé
Fok heeft geen premières meer geloof ik? Ik ging er wel vaak naartoe.
Klopt. En in de 90s was er ook nog een dedicated paardenslagerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van slager Verkerk in de Grote Spuistraat zeker?
Van het prachtige eiland Java te Dordrechtquote:
Ik ben 1 keer naar zo'n premiere gegaan. En heel toevallig is die film nu op Veronicaquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van Pathé
Fok heeft geen premières meer geloof ik? Ik ging er wel vaak naartoe.
Jawel hoor, in Rijswijk sowiesoquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
In Dordt at ik ook regelmatig paardenworst, is hier echt niet te krijgen
O, dat is voor mijn Dordtse tijdquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. En in de 90s was er ook nog een dedicated paardenslager
Nee, maar de frikandel is uitgevonden door een Dordtse slager. En dat is nu de snackfabrikant die de Mexicano en Javaanse frikandel maakt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Van het prachtige eiland Java te Dordrecht
Hier als in Zoetermeer, Rijswijk kom ik nauwelijksquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel hoor, in Rijswijk sowieso
Lekker ja
Mexicanoquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar de frikandel is uitgevonden door een Dordtse slager. En dat is nu de snackfabrikant die de Mexicano en Javaanse frikandel maakt.
Als gediplomeerd Dordtoloog weet ik dit
k ga morgen weerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier als in Zoetermeer, Rijswijk kom ik nauwelijks
Ah, in Zoetermeer weet ik het niet, maar zoeken kan wel verrassende zaken opleverenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier als in Zoetermeer, Rijswijk kom ik nauwelijks
Leeft de Boogaard weer een beetje? Laatste keer dat ik daar was stond de helft leegquote:
Geen ideequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leeft de Boogaard weer een beetje? Laatste keer dat ik daar was stond de helft leeg
Nee gaat deels plat voor huizenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leeft de Boogaard weer een beetje? Laatste keer dat ik daar was stond de helft leeg
Goed zoquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer, geloof ik.
Net een mislukt stuk gebruikt maandverbandquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Net een mislukt stuk gebruikt maandverband
Toch lust ik het bestquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
Lunch op mijn werk is gratis lieve mensen, en op donderdag schijnt het extra luxe te zijn
Echt, mijn leven is nóg zoveel toffer gewoon dan het al was
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Specifiek van mevrouw Koen of algemeen?
Is het leuk op je nieuwe werk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
Lunch op mijn werk is gratis lieve mensen, en op donderdag schijnt het extra luxe te zijn
Echt, mijn leven is nóg zoveel toffer gewoon dan het al was
Wil je ons dan wel je avonturen en klachten melden hier?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga verhuizen naar kwintsheul ofzo
https://www.funda.nl/koop(...)73176-plein-1957-31/
House warming partyquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Zijn die daar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Wil je ons dan wel je avonturen en klachten melden hier?
Hoe kom je daar nou terechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Kán!quote:
Yes, tot nu toe echt heel erg tof.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het leuk op je nieuwe werk?
Dat is niet écht een topplek zeg maarquote:
Wow sounds greatquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Kán!
[..]
Yes, tot nu toe echt heel erg tof.
Ontvangen met een bos bloemen, allemaal leuke mensen, de eerste pornograppen zijn al gemaakt, ze snapten meteen mijn South Park referentie. Top![]()
Account ook al gelockd door een suffigheidje, vriendjes gemaakt met de systeem/applicatiebeheerders. Iedereen helpt met inwerken.
Eerste cursus én eerste borrel staan al gepland.
Écht blij mee
Denk ook wel dat dat het isquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O, het ligt in de Randstad. Het klinkt als de achterhoek of zo.
Qua afstand vlakbij, cultureel en maatschappelijk is het ongeveer buitenland zo andersquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O, het ligt in de Randstad. Het klinkt als de achterhoek of zo.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Kán!
[..]
Ontvangen met een bos bloemen, allemaal leuke mensen, de eerste pornograppen zijn al gemaakt, ze snapten meteen mijn South Park referentie. Top![]()
Account ook al gelockd door een suffigheidje, vriendjes gemaakt met de systeem/applicatiebeheerders. Iedereen helpt met inwerken.
Écht blij mee
Ja zekers!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zekers!
Stiekem toch wel ook bang dat ik niet door proeftijd heen kom
Ja, ik vroeg me al af, waarom je mij DM's stuurde die kant noch wal raken..quote:
Vind je Noordwijk niks? Lekker bij het strand?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ook wel dat dat het is
Zocht op een straal van 15 km vanaf mijn straat met dakterras ;p
Ja echt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed!Humor is zo belangrijk
Gratis lunch is ook niet gek trouwens
Toch onzeker dat ik het niet kanquote:
Klinkt een beetje als mijn bible belt. Ga ik straks wel een beetje missen als ik in de stad woon, die steile refo’squote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Qua afstand vlakbij, cultureel en maatschappelijk is het ongeveer buitenland zo anders
Plus rukplek
Nee zo ver weg van alles. Bussen die om 1900 voor het laatst gaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je Noordwijk niks? Lekker bij het strand?
Doe niet zo gek. Met vlag en wimpelquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zekers!
Stiekem toch wel ook bang dat ik niet door proeftijd heen kom
Klein palmboompje op wieltjes kopen. Net of je in Thailand bent. Sissen doen ze ook vastquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zo ver weg van alles. Bussen die om 1900 voor het laatst gaan![]()
En ga hier ook niet naar het strand ;p
Ja aan al zulke dingen wen je welquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn bible belt. Ga ik straks wel een beetje missen als ik in de stad woon, die steile refo’s
Ja klopt hoor, maar toch, bange mutsquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel joh. Ze hebben je toch ook aangenomen
Wie weetquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Met vlag en wimpel
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein palmboompje op wieltjes kopen. Net of je in Thailand bent. Sissen doen ze ook vast
Wees gewoon net zoals je hier bent :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, maar toch, bange muts
[..]
Wie weet
Herenstraat is prijzig toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee vind den haag centrum wel goed. Al zag ik terug terug wel leuk huis in rijswijk in de herenstraat
In Boedapest was ik de enige in mijn team die maar een HBO’tje had. Had een Bulgaarse collega met drie masters die haar eigen veters nauwelijks kon strikken. Zegt toch niks johquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben de enige die geen academische opleiding of PhD heeft gedaan trouwens geloof ik![]()
Maar wel allemaal mensen met inhoud én humor. Heel fijn.
Paar ultra autisten gespot ook, maar daar hoef ik niet diréct mee samen te werken.
Heel fijn
En zekers. Mooie pluspunten zijn dat![]()
Het is allemaal ietsjes anders dan waar ik vandaan kom
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wees gewoon net zoals je hier bent :p
Netjes!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest was ik de enige in mijn team die maar een HBO’tje had. Had een Bulgaarse collega met drie masters die haar eigen veters nauwelijks kon strikken. Zegt toch niks joh
Daarom werd ik ook team leader
Daarom klittenbandquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest was ik de enige in mijn team die maar een HBO’tje had. Had een Bulgaarse collega met drie masters die haar eigen veters nauwelijks kon strikken. Zegt toch niks joh
Daarom werd ik ook team leader
Lollig. Oud klasgenoot van me woonde op dat rijtje. Was ik mega verliefd op en vaaaaak op zijn kamertje gezetenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh nee deze
https://www.funda.nl/koop(...)65-herenstraat-82-a/
Helaas nog wel.. sowieso in t buitenland..quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer, geloof ik.
boksquote:
je hebt die 'mudtracks' nodig ja?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanwege dat klimrek?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
KFC kip is wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
dubio: KFC of McD volgende week.. (kan de week er na ook naar de McDmaar niet naar KFC en ik ben KFC maagd)
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaatquote:
Ja. Dat is voor mij de reden :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanwege dat klimrek?
die plaats is zowat naar mij vernoemd
Dat is leuk ja! Denk dat ze het ook heel jammer vonden dat je vertrok. En daarom komt het bij je nieuwe werkgever ook wel goed. Maar ik herken je twijfel hoor. Heb ik ook altijd. En toch kom ik altijd weer bovendrijven als één van de betere medewerkers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb wel flinke plannen voor mezelf eigenlijk, want werk is leukkkkk
En hier zijn zat mogelijkheden
Vanavond nog even met mijn oude manager gebeld want die was retenieuwsgierig hoe ik het tot nu toe vond enzo. Die vindt het echt heel erg leuk voor mij, tof om te horen![]()
Hoe was je waterboarding?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Kán!
[..]
Écht blij mee
Noordwijk is ook aardig prijzig volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zo ver weg van alles. Bussen die om 1900 voor het laatst gaan![]()
En ga hier ook niet naar het strand ;p
En vers en goed en lekker en gezelligquote:
ja wil ik ook helemaal niet wonen :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noordwijk is ook aardig prijzig volgens mij
FTFYquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel en DMFok is nog steeds niet optimaal
Deels. Mijn werkgever vond het vooral handig wat ik deed maar wilde niets in mij/de toko investeren. Blij dat ik weg ben, ongelooflijk blijquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is leuk ja! Denk dat ze het ook heel jammer vonden dat je vertrok. En daarom komt het bij je nieuwe werkgever ook wel goed. Maar ik herken je twijfel hoor. Heb ik ook altijd. En toch kom ik altijd weer bovendrijven als één van de betere medewerkers.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
KFC kip is wel lekker.
Wel zeker weten diarree erna want vetttt
Als maandverbandquote:[..]
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat
Is nog in volle gang. Helemaal leukquote:
Ik kom eigenlijk alleen voor de McFlurry bij de Mac. Anders Burger Kingquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Helaas nog wel.. sowieso in t buitenland..
Stukken dik flippenhaar in je broodjequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het wel eens aan
pannenkoeken met corned beefsoep met gekookte @:bitterbal len
Zit hier niet in de buurtquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen voor de McFlurry bij de Mac. Anders Burger King
Ik mijd het allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen voor de McFlurry bij de Mac. Anders Burger King
Slaap ze!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mijd het allemaal
Maar de mcchicken paar weken terug was wel erg lekker moet ik zeggen![]()
Nu snurken. Aju!
KFC heeft ook prima burgersquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit hier niet in de buurt
Al moet ik maandag langs goes.. Daar is een fastfoodboulevardmet McD/KFC/BK/Beren/in de toekomst NY pizza
Maar het is verder niks geworden met hem?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
k heb vroeger stage gelopen in noordwijk
in de Flying pig hostel![]()
die hebben ook een vestiging in amsterdam. En we hadden een shuttle service van noordwijk naar amsterdam want iedereen dacht natuurlijk dat noordwijk een buitenwijk was van amsterdam
en de shuttle werd gereden door een Donkere Kiwi van 2,05 die hier kwam voor kickbockstraining. Die reus in dat busje![]()
Top gozer was dat. Op zijn eerste dag als work away lid ( werk in ruil voor gratis slaapplek) moest ik hem vertellen dat die moest gaan vegen en dwijlen. Nou scheet in mijn broekDus heb er een kwartier over gedaan om het te vragen. En zonder enige aarzeling ging de reus dat doen.
Was zon gave vent dat.
Ik mocht hem wel eens proberen om te schoppen in maag. Ik stuiterde een meter terug
Zo’n bucketquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben een sucker voor goede vleugels
oh neequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het is verder niks geworden met hem?
Ik vrees dat ik 2 buckets in m'n eentje weg vreetquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n bucket
Al ben ik geen groot fan van kluiven
Grote mensen zijn meestal wel aardigquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh neewas te jong ook. Wel zeer aantrekkelijke man maar ook te groot. Ik overdrijf niet, als je met hem in noordwijk over straat liep staken mensen over.
En hij was zo aardig en rustigIk scheet ook de eerste keer toen hem zag. Zei de eigenaar dat hij hier voor work away kwam en ik hem dan moest gaan vertellen wat die moest schoonmaken.
Het rijden van een busje was pas na 3 weken dat die dat mocht gaan doen. En het was ook zon afgetrapt hippie busje. Het was ook geen gezicht als hij uitstapte
Ja, je moet na afloop wel even je handen wassenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik 2 buckets in m'n eentje weg vreet
Mits genoeg servetjes
Ja hebben niks te bewijzen he ;pquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote mensen zijn meestal wel aardig
ik ben er gek opquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik 2 buckets in m'n eentje weg vreet
Mits genoeg servetjes
Daarom stuiterde je een meter terugquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ja nou hij wekte niet de indruk dat hij iets moest compenseren
Neequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom stuiterde je een meter terug?
Nou ja 'ikeameneer', het zijn gewoon Ali en Rachid die het uit een afgetrapt wit busje bij je naar binnen gooien, fotootje maken en weer weg zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
ik zou beter eens gaan slapen.. eerst een karretje hout halen morgen, dan rondje flessendoppen ophalen als wederdienst..
daarna komt ikeameneer..
geen flauw idee.. kreeg wel de vraag of een 18m oplegger de straat in kon.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja 'ikeameneer', het zijn gewoon Ali en Rachid die het uit een afgetrapt wit busje bij je naar binnen gooien, fotootje maken en weer weg zijn.
Handig, kun je zo uit de dakgoot drinken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh neewas te jong ook. Wel zeer aantrekkelijke man maar ook te groot. Ik overdrijf niet, als je met hem in noordwijk over straat liep staken mensen over.
En hij was zo aardig en rustigIk scheet ook de eerste keer toen hem zag. Zei de eigenaar dat hij hier voor work away kwam en ik hem dan moest gaan vertellen wat die moest schoonmaken.
Het rijden van een busje was pas na 3 weken dat die dat mocht gaan doen. En het was ook zon afgetrapt hippie busje. Het was ook geen gezicht als hij uitstapte
Flinke Billy boekenkast heb je besteld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee.. kreeg wel de vraag of een 18m oplegger de straat in kon.
wat niet kan
Nja toen ik er een paar maanden geleden wat bestelde was dat zoquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee.. kreeg wel de vraag of een 18m oplegger de straat in kon.
wat niet kan
Doen ze in zweden alquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
nog even en ikea verkoopt ook prefab huizen :p
Ja maar jij woont dan ook in Aliland van Nederlandquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nja toen ik er een paar maanden geleden wat bestelde was dat zo
Pax klerenkastquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flinke Billy boekenkast heb je besteld.
yup, onder een andere naam maar het is wel een 100% dochteronderneming van Ikea. als proloog om het onder de Ikea naam op de markt te brengenquote:
nou ja hier betaal je godsvermogen aan grond dus zal wel niet zo loslopen hier :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup, onder een andere naam maar het is wel een 100% dochteronderneming van Ikea. als proloog om het onder de Ikea naam op de markt te brengen
boklok heet volgens google..quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier betaal je godsvermogen aan grond dus zal wel niet zo loslopen hier :p
Nee eerder de witste/Oostblok regio (West-Brabant).quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja maar jij woont dan ook in Aliland van Nederland?
Ahquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerder de witste/Oostblok regio (West-Brabant).
Hier in het dorp hebben ze eigenlijk alleen een optochtje en dat is het ook wel, gelukkig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah![]()
ja daar vieren ze carnaval. kan je ook niks aan doen natuurlijk.
welk dorp is dat dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben ze eigenlijk alleen een optochtje en dat is het ook wel, gelukkig.
Dat ga ik hier niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welk dorp is dat dan als ik vragen mag?
schubbekutteveenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen natuurlijk.
Zoiets jaquote:
Ik ook niet, maar wel dat het een leuk dorpje isquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |