Morgen kunnen jullie weer op mij gaan inlopenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
En een streepje voor PotGodGoed bezig Potje
Ik was wat youtube aan het kijken en ik klik de klok open, 17:59:50quote:
Haha maar leuk dat de intentie om mee te doen er wel was. Ik ben nog makkelijk in te halen met mijn ene streepjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was wat youtube aan het kijken en ik klik de klok open, 17:59:50oh nee oh nee oh nee paniek paniek
![]()
gemist
Dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
Potje is bijna niet meer in te halen. Behalve als hij Corona krijgt. Had jij niet toevallig een ritje naar Noord Italie Potje?
NL VPN verbinding gebruiken dan? Ik heb dat wel, en met alle liefde deel ik die met je. Maar dat is wel beetje niet de bedoeling ookal zou er geen haan naar kraaien wss.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kan hier in het buitenland geen sbs 6 terugkijken. De rest eigenlijk ook niet maar daar heb ik een trucje voor maar alleen sbs lukt niet. Heeft te maken met rechtenbeperking voor het buitenland. Ik moet het wel op de pc terugkijken want via de televisie gaat dat niet. Ook rechtenbeperking dus geen uitgesteld kijken, opnemen ed van Nl programma's gaat niet.
Dat is lief van je maar die app moet via een Nederlandse verbinding gemaakt worden en dat kan dus niet omdat Ziggo, KPN enz hier niet zitten. Het is ook alleen maar 6, de rest lukt wel via een omweg op de pc.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
NL VPN verbinding gebruiken dan? Ik heb dat wel, en met alle liefde deel ik die met je. Maar dat is wel beetje niet de bedoeling ookal zou er geen haan naar kraaien wss.
En ik gebruik hem voor usa juist, weet niet of dat allemaal kan, maar is niet duur p/m?
Of hoewel dan kom je nog alleen bij de NPO., ik heb een smartcard van ziggo nog omdat ik nog steeds in dezelfde regio woon als waar m'n ma is waar ik woonde toen ik die kaart aanvroeg en die blijft het doen dus. Maar moet daar op inloggen met klanten enzo die kan ik niet echt delen.
Is er niet nlziet ofzo of iets wat wel via internet kan?
Ik heb geen Belgisch tv abbo. Ik kijk via de schotel alle NL zenders en een hoop buitenlandse zenders.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:49 schreef kree het volgende:
Ken de Belgische tv standaard niet, haha wat is er daar op dan eigenlijk?
Of wat voor zenders ontvang jij dan @:praadje ?
Awh maar als jij je verbinding insteld via een vpn in nl dan luikt het dus wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is lief van je maar die app moet via een Nederlandse verbinding gemaakt worden en dat kan dus niet omdat Ziggo, KPN enz hier niet zitten. Het is ook alleen maar 6, de rest lukt wel via een omweg op de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |