abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:05:33 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191824916

quote:
Opsporing Verzocht is een Nederlands televisieprogramma dat wordt uitgezonden door de AVRO. Het eerste programma werd live uitgezonden op 25 november 1982, vanuit het toenmalige Hoofdbureau van de Gemeentepolitie 's-Gravenhage. Het programma wordt tegenwoordig live uitgezonden op de dinsdagavond. Lichtend voorbeeld voor het programma is het reeds lang bestaande Duitse opsporingsprogramma 'Aktenzeichen XY … ungelöst', waarbij van meet af aan reconstructies door acteurs werden nagespeeld. In Opsporing Verzocht ging men pas veel later hier toe over en was vooral in het begin de presentatie vrij droog met lange opsommingen van de feiten door een politiemedewerker.

Aanvankelijk werd het programma een keer per maand uitgezonden maar dan met een uitzending van 50 minuten. Later werd het wekelijks met de huidige lengte maar met soms een onderbreking in de zomer en met kerst en oud en nieuw.

In het programma wordt de kijker opgeroepen te bellen met de studio, als hij/zij meer informatie heeft over een politiezaak waarvoor in de uitzending aandacht van getuigen gevraagd wordt. Veelal komen overvallen aan bod, maar het kan ook gaan over ander crimineel gedrag van daders die de politie hoopt te vinden. Er is dan tevens de mogelijkheid om middels een digitaal, beveiligd tipformulier de informatie door te geven.

Het programma is een samenwerking tussen het Openbaar Ministerie, de politie en de AVRO. Vaak worden de oproepen aangevuld met compositietekeningen, bewakingsbeelden en reconstructies.

Anno 2012 bestaat het presentatieteam uit Anniko van Santen en Frits Sissing.

In het verleden presenteerden Will Simon, Jaap van Meekren, Ria Bremer, Catherine Keyl, Jan Scholtens, Dirk Kuin, Nelleke van der Krogt en Sipke Jan Bousema het programma.

In de uitzending van 20 november 2007 werd stilgestaan bij het 25-jarig bestaan van het programma.

Er is inmiddels ook een YouTube-kanaal voor het programma.

Bij enkele regionale zenders wordt een lokale versie van Opsporing Verzocht uitgezonden waaronder bij AT5 onder de naam 'Blauw' en bij RTV Noord-Holland onder de naam 'Ter plaatse'.
  woensdag 4 maart 2020 @ 14:38:31 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191828949
Neef Taghi in afgeluisterd gesprek: ‘Ik word gezocht voor de moord op de advocaat’

Opsporing verzocht :D
De officier vervolgde met de mededeling dat ‘meerdere aanhoudingen in de toekomst niet uitgesloten worden’. Ook laat de officier weten dat Anouar T. als verdachte in beeld gekomen door een onderzoek dat liep in Utrecht. Hij nam deel aan een gesprek dat door de recherche werd afgeluisterd. ‘Ik word gezocht voor de moord op de advocaat’, zei Anouar daarin. Dit zei hij naar aanleiding van een uitzending van Opsporing Verzocht. :P

Anouar zei in het afgeluisterde gesprek bovendien dat hij een tijdje uit de lucht zou gaan. Daarop besloot de recherche hem aan te houden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)e-advocaat~aa0b550a/

Anouar kijkt dus ook naar Annikooooooooooooooo *O* *O* *O*
pi_191946727
Vandaag weer _O_ Riempjes los voor Aniko
U MAD?
pi_191948452
Veel auto- en fietsdiefstallen de laatste weken. Gaaaaaaaap
U MAD?
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:12:08 #6
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191948542
Die stelende opa :')
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:17:12 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_191948629
Wat is dat tegenwoordig toch met dat gesteek? Om het geringste steekt men er al op los. Je mag ondertussen wel gewapend over straat om je te kunnen verdedigen voor het geval dat...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_191948638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is dat tegenwoordig toch met dat gesteek? Om het geringste steekt men er al op los. Je mag ondertussen wel gewapend over straat om je te kunnen verdedigen voor het geval dat...
Bedank Halsema en haar vriendjes en vriendinnetjes maar.
U MAD?
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:45:06 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191949199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Bedank Halsema en haar vriendjes en vriendinnetjes maar.
Halsema tegen grootschalig preventief fouilleren: 'Niet erg effectief'

https://www.at5.nl/artike(...)n-niet-erg-effectief

Halsema om te :') en te :r
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:08:46 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192103990
Nog een half uurtje *O* *O* *O*
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:47:12 #11
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_192105066
Moedig gedaan door die kerel.
pi_192105086
Kanonnen, wat een kopschop.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:50:11 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192105138
Staat gewoon in de krant wat er gebeurd is met die horloge man :o

Vermoorde horlogehandelaar werd vooraf gewaarschuwd: ‘Spreek niet af!’

De 33-jarige Bas Vijzelaar werd in de dagen voor zijn moord meermaals gewaarschuwd niet in te gaan op een verzoek om af te spreken. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan het AD. Zaterdagmiddag werd het lichaam van de horlogehandelaar in het Amsterdam-Rijnkanaal bij Breukelen gevonden.

De Zandvoortse horlogehandelaar Bas Vijzelaar had vorige week donderdag een afspraak om horloges te kopen. Vijzelaar, in het dagelijks leven ook werkzaam als beveiliger van een bekende Amsterdamse horlogehandelaar, kocht en verkocht wel vaker dure en exclusieve horloges naast zijn reguliere baan. Bijvoorbeeld aan de bar van de Haarlemse bodybuildersgym waar hij altijd trainde. Of in de horeca. En zelfs wel eens op straat. Maar de partij waar hij nu zaken mee gaat doen vertrouwt hij niet helemaal. De tegenpartij stelt een aantal voorwaarden die Vijzelaar niet zinnen. Hij moet bijvoorbeeld alleen komen, en ook de locaties veranderen steeds.

Dat klopt toch niet...
’Wat denk jij?’, zegt hij afgelopen donderdagmiddag tegen een goed ingevoerde vriend. ‘Zou jij gaan als je mij was? ‘Nee natuurlijk niet’, zegt de vriend. ‘Hoezo moet je alleen komen? Dat klopt toch niet.’ Vijzelaar snapt het ook niet. ‘Nee, dat vind ik dus ook gek’, zegt die. ‘Maar het is via Mike gegaan. En die ken ik goed.’ Toch gaat hij die avond op pad. Maar het onbestemde gevoel dat hij heeft laat hem niet los. Al helemaal niet als hij instructies krijgt om zodra hij op de afgesproken plek aankomt zijn auto te verlaten en bij iemand achterop een motor te stappen.

Beveiliger bij feestcafé Lil’ Kleine
De volgende dag spreekt hij zijn vriend opnieuw en vertelt hij dat hij die avond alsnog gaat afspreken, omdat het nu bij iemands ouders in Vinkeveen thuis zou plaatsvinden. ‘Wacht even. Gisteravond moest je nog op een motor stappen, en nu spreek je bij iemands ouders thuis af. Je moet er niet heengaan!’ Vijzelaar zegt hierdoor de boel juist wel te vertrouwen. ‘Ja, het zijn vrienden van Mike B. Die werkt bij café ’t Lammetje. Goeie gasten.’ Daarmee doelt Vijzelaar op een feestcafé aan de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. B. werkte als beveiliger in dit bekende café, dat eigendom is van onder meer rapper Lil’ Kleine. Onlangs werd hij er ontslagen.

Vrijdagavond laat Vijzelaar zijn vriend weten dat hij tóch op pad gaat. Maar in plaats van een onbestemde ouderlijke woning in Vinkeveen, spreekt hij af in de straten van Breukelen, langs het Amsterdam-Rijnkanaal. Wat zich daar vervolgens heeft afgespeeld is nog niet precies duidelijk.

Mike B. aangehouden
vriend vraagt vrijdag laat op de avond nog hoe het is verlopen, maar een antwoord blijft uit. Misschien dat het goed is gegaan en hij de hele nacht is wezen feesten, denkt de vriend nog tegen beter weten in. Maar wie weet. De volgende middag stuurt hij hem een vraagteken. Als daarop het antwoord uitblijft weet hij zeker: dit is helemaal mis.

Zaterdagmiddag werden de auto en het lichaam van Vijzelaar in het kanaal gevonden. Ook hebben getuigen schoten gehoord. Dinsdag werd bekend dat de politie Mike B. (30) heeft aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van Vijzelaar.

Zowel de Telegraaf als de website misdaadjournalist.nl meldden dinsdag dat Vijzelaar horloges leverde aan tv-presentatoren, acteurs en criminelen. Contacten van Vijzelaar die hem kennen uit de tijd dat hij bij de Haarlemse ‘Olympic Gym’ trainde bevestigen dit beeld. ,,Hij pochte graag met zijn clientèle en met het geld dat hij daarmee verdiende”, zegt een lid van de gym. .,,Doorgaans pakken met cash. Maar hij was van meer markten thuis. Zo vroeg hij regelmatig of ik niet wat spullen wilde hebben waarmee ik mijn trainingsresultaat zeg maar kon versnellen. Trots wees hij daarbij naar zichzelf als wandelend voorbeeld. Ach, hij had misschien vaak een grote mond, maar het wat zeker een aardige gozer.”

Vrijwel direct na de moord op Bas Vijzelaar circuleerden de namen van twee bekende Amsterdamse horeca-uitbaters als betrokkenen bij de totstandkoming van de horlogedeal die Vijzelaar vermoedelijk het leven kostte. Het gaat om Darwin en Leon Poppes, telgen uit een bekend Amsterdams horecageslacht, die onder meer Club Escape aan het Rembrandplein uitbaten en feestcafé t Lammetje. Rapper Lil’ Kleine is daarvan mede-eigenaar. Als we Leon Poppes bellen drukt hij ons weg. Vrijwel direct app hij: ‘Wie is dit?’ Als we ons bekendmaken per app en vragen om een gesprek blijft het stil. Twee uur en nog een telefoontje later sturen we hem via WhatsApp een aantal vragen. Hoewel Leon Poppes de appjes heeft gelezen weigert hij te reageren. Advocaat Max den Blanken reageert namens de aangehouden verdachte. ,,Wegens het onderzoeksbelang zijn er beperkingen van kracht, ik roep op om terughoudend te zijn in de berichtgeving. Laat de politie haar werk doen - publiekelijk speculeren over de toedracht draagt daar niet aan bij.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)ek-niet-af~a9afa35b/

Handig :P
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:16:53 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192105727
Gewoon een busje pepperspray bij de kassa zetten. Gelijk in de ogen spuiten dat tuig.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:38:40 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192107490
Mag niet, maar dit mag wel *O*

X-marker (Smurfenspray)

De X-marker is geen traangas of pepperspray en is niet verboden binnen de nederlandse wetgeving. Let wel op dat de spray alleen gebruikt mag worden in nood situaties. Dit houd in wanneer lijf, eerbaarheid of goederen in gevaar zijn of komen.

Werking
De vloeistof zal vrijwel direct na aanraking met het lichaam een schuimlaag vormen en zo het zicht van de belager wegnemen, Nu heeft u de tijd om weg te komen en uzelf in veiligheid te stellen.

Aangifte
De spray bevat een ongevaarlijke kleurstof die het gezicht van de belager ongeveer 3 dagen lang blauw kleurt! Dit maakt het vele malen makkelijker voor de politie om de belager op te sporen. Zelfs na flink wassen zal de kleurstof zichtbaar blijven!

http://www.grazianigunsho(...)ray-graziani-gunshop
  dinsdag 24 maart 2020 @ 19:06:29 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192252956
Straks is ze er weer *O*
Maar met of zonder mondkapje O-)
Of zitten alle boefjes binnen en is er niks te melden :@
pi_192253447
zal wel zonder zijjn.
denk dat ze weer in een lege studio staat.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 24 maart 2020 @ 20:59:14 #18
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192255253
Op de kop in de stront hangen dit soort volk, echt niet normaal wat voor geweld men tegenwoordig gebruikt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 24 maart 2020 @ 21:01:39 #19
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_192255304
Sieraden hamsteren :N
pi_192255354
Martha, Martha...

Gwenette Martha, u kunt bellen.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 21:07:31 #21
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_192255401
45 seconde vertraging dus
pi_192284330
Lichaam vermiste Loes (72) na anderhalf jaar gevonden in weiland bij Enschede

https://www.ad.nl/binnenl(...)j-enschede~ab404d6a/
  zondag 29 maart 2020 @ 15:15:05 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192337286
Opsporing Verzocht vraagt aandacht voor aanslag op Abdellaoui

Het televisieprogramma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond uitgebreid aandacht aan de aanslag op voormalig profvoetballer Yassine Abdellaoui. De voormalig speler van Willem II, NAC, Rayo Vallecano, NEC en De Graafschap werd op woensdagavond 6 februari 2019 om half 12 ’s avonds op de George Sliekerkade in Amsterdam onder vuur genomen door een onbekende schutter. Abdellaoui overleefde de aanslag op zijn leven, maar een jaar na de aanslag doet de politie nog altijd pogingen om de aanslagpleger te vinden.

De schutter heeft op 6 februari 2019 vijf keer geschoten, als door een wonder heeft slechts één kogel Abdellaoui geraakt. ,,Ik wist meteen: deze kogels zijn helemaal niet voor mij bedoeld’’, zei Abdellaoui in een exclusief interview in het AD in november. ,,Ze moesten mijn zwager hebben, ik had zijn Audi A1 geleend. Na de training had ik een vriend thuis afgezet en reed ik naar IJburg om de auto terug te brengen.

Ik kon geen parkeerplek vinden. Ik had de Audi een stuk verderop geparkeerd en liep naar huis om de sleutels door de brievenbus te gooien. Het regende hard en ik had mijn capuchon op gedaan. Toen ik naar het huis liep, kwam ik iemand op straat tegen. Dat bleek later de schutter. Op weg naar het huis kwam ik langs wat horecagelegenheden en daar kwam iemand naar buiten die weg wilde gaan. Ik dacht: ‘Hé, dan zet ik mijn auto op zijn plek’. Ik ben de wagen gaan halen, parkeerde hem nu wel dicht bij haar huis. Ik stapte uit, pakte mijn voetbaltas en liep naar het huis van mijn zus. En toen werd ik neergeschoten.’’

Abdellaoui had de scooter met de bestuurder die de schutter in de veiligheid moest brengen nog horen starten. ,,Ik wist dat ik de schutter eerder had zien lopen, maar ik heb hem verder niet herkend. Ik heb me afgevraagd waarom hij de eerste keer al niet heeft geschoten. Ik denk dat hij twijfelde. Mijn zwager is geen Marokkaan. Hij moet hebben gedacht: ‘Is dit nou een Marokkaan? Maar het moet hem zijn, dit is de straat, het is zijn auto’. Of het een waarschuwing was, weet ik ook niet. Schieten schijnt nog niet zo makkelijk te zijn, heb ik me laten vertellen.’’

De politie in Amsterdam verklaarde later dat de oud-voetballer zelf niet betrokken is bij de hoogstwaarschijnlijk criminele ruzie die heeft geleid tot de schoten in IJburg.

https://www.ad.nl/nederla(...)abdellaoui~a2babaa6/

Wat een leuke zwager heeft hij :D zou hij daar goed mee kunnen opschieten :?
pi_192379109
Wie heeft in hemelsnaam Anniko haar styling gedaan.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 20:39:51 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192379143
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie heeft in hemelsnaam Anniko haar styling gedaan.
BMI is ook hoog :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')