abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191827554
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoop echt dat het buitenland dit niet oppikt. Heb Cornald er ook even op geattendeerd. Geen idee of hij daar nog iets mee kan maar wel goed als ie het weet.
:Y

En dan nog is dat een regisseur die dat roept en niet Jeangu zelf natuurlijk. :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 13:04:31 #227
163650 Greys
pi_191827569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Geen rel hiervan maken! Geen rel hiervan maken!

Maak je geen zorgen joh. Haters gonna hate. Bij Hooverphonic was de 'rel' ook onzin, en op de einduitslag heeft het geen invloed.
Je hebt gelijk.

Maar handig is anders.

(Het feit dat uitgerekend Raatgever het tweet deed m'n humeur ook niet veel goed. :D :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191827580
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:52 schreef Mandy040986 het volgende:
De AVROTROS vanochtend...

[ afbeelding ]
_O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191827582
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien trappen we er allemaal in en is dit een ander lied dat ie ff wilde pluggen voor z'n album ofzo. :+

Ook Cornald tweet nog niks namelijk en die was wel gewoon online met andere tweets die hij plaatste. :P
Misschien mag Cornald dat contractueel nog niet?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191827596
Ik probeer me trouwens niet teveel aan te trekken van Nederlandse reacties trouwens, want die blijken niet altijd in lijn te zijn met de werkelijke resultaten de laatste jaren :')

Bij Birds, CATS, Cry no more en zelfs Arcade zag je dat Nederlanders massaal pessimistisch waren op het begin, maar als er een hoop buitenlandse positieve reacties zijn juichen ze uiteindelijk vaak toch mee. Het was dan altijd van "dit gaat nooit naar de finale, dit is te saai en te rustig" maar het is best wel onvoorspelbaar als je de live-uitvoering in Ahoy nog niet hebt gezien
pi_191827610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Denk dat het misschien hetzelfde verhaal wordt als Israël afgelopen jaar. Dat was ook een mooie ballad en verder allemaal niet slecht, maar zonder exposure van de semi en het feit dat het het gastland is gaat het denk ik minder doen dan dat het in een 'normaal' jaar had gedaan.

Wie weet loopt het helemaal anders, maar dat is wel een beetje mijn verwachting nu.
Home was een dramatische tearjerker met overdreven veel onechte passie gezongen.
Dat is niet te vergelijken met deze uit het hart geschreven en gezongen ballad waar de zanger tot in elke noot en lettergreep volledig achter staat.
Dat verschil hoor je.
En dat verschil gaat het ook maken straks bij de puntentelling in mei.
Ik vind het prachtig.
pi_191827614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:06 schreef Nashipeer het volgende:
Ik probeer me trouwens niet teveel aan te trekken van Nederlandse reacties trouwens, want die blijken niet altijd in lijn te zijn met de werkelijke resultaten de laatste jaren :')

Bij Birds, CATS, Cry no more en zelfs Arcade zag je dat Nederlanders massaal pessimistisch waren op het begin, maar als er een hoop buitenlandse positieve reacties zijn juichen ze uiteindelijk vaak toch mee
Ik vergeet elke keer dat dat lied van Og3ne Cry No More heette en niet Fistend Veenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191827622
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:52 schreef Mandy040986 het volgende:
De AVROTROS vanochtend...

[ afbeelding ]
Hahaha. Nice :D !
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:08:11 #234
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_191827629
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Home was een dramatische tearjerker met overdreven veel onechte passie gezongen.
Dat is niet te vergelijken met deze uit het hart geschreven en gezongen ballad waar de zanger tot in elke noot en lettergreep volledig achter staat.
Dat verschil hoor je.
En dat verschil gaat het ook maken straks bij de puntentelling in mei.
Ik vind het prachtig.
Tja het blijven allebei ballads van het gastland. Ik zie niet zo enorm veel verschil. Of het onechte passie was, tja, beetje makkelijk om te zeggen vind ik.

Maar goed, we gaan het zien.
Koel en donker bewaren
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:08:27 #235
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_191827632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vergeet elke keer dat dat lied van Og3ne Cry No More heette en niet Fistend Veenlijk
Zo heette het ook niet, het heette Lights and Shadows.
Koel en donker bewaren
pi_191827642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zo heette het ook niet, het heette Lights and Shadows.
Oh ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191827643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:03 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

:Y

En dan nog is dat een regisseur die dat roept en niet Jeangu zelf natuurlijk. :)
True. Al was die white-asses comment destijds ook niet van Waylon en nog steeds denkt de halve ESC-community dat hij dat toen zelf heeft gezegd.

Maar het zal wel geen dingetje worden. Dat van Hooverphonic was ik zelf ook alweer vergeten :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191827654
Zet er van die skychristmas arresleebelletjes onder Grow en je hebt een mooi Kerstnummer ~:) >:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191827661
Ik heb het nog steeds niet geluisterd. Ben van plan het vol te blijven houden tot DWDD :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191827668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het nog steeds niet geluisterd. Ben van plan het vol te blijven houden tot DWDD :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191827694
Niet nodig


[ Bericht 79% gewijzigd door Benny op 04-03-2020 13:19:42 ]
pi_191827711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
-weg-
@Greys?

[ Bericht 8% gewijzigd door Benny op 04-03-2020 13:20:11 ]
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:14:00 #243
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191827713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het nog steeds niet geluisterd. Ben van plan het vol te blijven houden tot DWDD :P
Heldin! Was ook mijn plan, tot er dus een wél kwalitatief goede versie beschikbaar was.
Mijn vlees is zwak :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191827716
Ja hoor, dus toch nog vroegtijdig gelekt _O-. Ik ga het lied iig bewust niet opzoeken en laat me graag vanavond verrassen, al heb ik het gevoel dat dit hem niet gaat worden.....

Ik moet ook toegeven dat ik nu al teleurgesteld ben als ik de reacties lees. Ik verwacht ook echt niet elk jaar dezelfde reacties als op Arcade, maar wat ik op internationale fora lees is best negatief muv Wiwibloggs. En het is dus toch weer een ballad. Daar is niets mis mee, want niet elke ballade is hetzelfde, maar ik had gehoopt dat we meer iets in de stijl van Shake up this place of Dance with me zouden krijgen bijvoorbeeld. Dat spreekt mij meer aan. Maar goed, als dat er niet tussen zat houdt het al snel op. Ik hoop alleen niet dat we de komende jaren maar ballads blijven sturen, wordt wel erg eentonig.

Gatverdamme. Wat een tegenvaller lijkt dit te gaan worden.
~The present is all there is~
pi_191827726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef grazz het volgende:
Ja hoor, dus toch nog vroegtijdig gelekt _O-. Ik ga het lied iig bewust niet opzoeken en laat me graag vanavond verrassen, al heb ik het gevoel dat dit hem niet gaat worden.....

Ik moet ook toegeven dat ik nu al teleurgesteld ben als ik de reacties lees. Ik verwacht ook echt niet elk jaar dezelfde reacties als op Arcade, maar wat ik op internationale fora lees is best negatief muv Wiwibloggs. En het is dus toch weer een ballad. Daar is niets mis mee, want niet elke ballade is hetzelfde, maar ik had gehoopt dat we meer iets in de stijl van Shake up this place of Dance with me zouden krijgen bijvoorbeeld. Dat spreekt mij meer aan. Maar goed, als dat er niet tussen zat houdt het al snel op. Ik hoop alleen niet dat we de komende jaren maar ballads blijven sturen, wordt wel erg eentonig.

Gatverdamme. Wat een tegenvaller lijkt dit te gaan worden.
Je gaat verrast worden denk ik. :)
pi_191827734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Je gaat verrast worden denk ik. :)
Ga ik janken of tanzen? Of beide :P
~The present is all there is~
pi_191827737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef grazz het volgende:
Ja hoor, dus toch nog vroegtijdig gelekt _O-. Ik ga het lied iig bewust niet opzoeken en laat me graag vanavond verrassen, al heb ik het gevoel dat dit hem niet gaat worden.....

Ik moet ook toegeven dat ik nu al teleurgesteld ben als ik de reacties lees. Ik verwacht ook echt niet elk jaar dezelfde reacties als op Arcade, maar wat ik op internationale fora lees is best negatief muv Wiwibloggs. En het is dus toch weer een ballad. Daar is niets mis mee, want niet elke ballade is hetzelfde, maar ik had gehoopt dat we meer iets in de stijl van Shake up this place of Dance with me zouden krijgen bijvoorbeeld. Dat spreekt mij meer aan. Maar goed, als dat er niet tussen zat houdt het al snel op. Ik hoop alleen niet dat we de komende jaren maar ballads blijven sturen, wordt wel erg eentonig.

Gatverdamme. Wat een tegenvaller lijkt dit te gaan worden.
Ik zou eerst zelf gaan luisteren. Je hebt zeker op escforum gekeken? Enige plek tot nu toe waar iedereen elkaar napraat en mega negatief is.
pi_191827742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:15 schreef grazz het volgende:

[..]

Ga ik janken of tanzen? Of beide :P
Wat jij wil. Alles kan. _O-
pi_191827762
Oh Radio 2 heeft het nummer weer verwijderd. Wat een bende :+
pi_191827766
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Je kan op rapporteer drukken naast quote.
Oh ja dat wist ik niet. Thanks. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')