Ik heb wat gemist. Wat gaan ze precies opvoeren dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef PimD het volgende:
* kick
Afgelopen week de 6 CD + 1 DVD Box gekocht... Super om al die alternatieve versies te horen met andere zangers, teksten en muziek ;w
Deze week gaat in Engeland de tour beginnen, met Jeff Wayne die de boel dirigeert en Justin Hayward als speciale gast. Ze hebben een tripod van (ik geloof) 25 meter hoog, Richard Burton hologrammen etc ;w Komt in het najaar ook een dvd/tv-special van uit. Ben benieuwd, zou erg gaaf zijn als ze ook naar Nederland ofzo komen, maar dat zal er wel niet in zitten. Ben bang dat we het met de DVD zullen moeten doen
Ik heb nooit geweten dat zoiets is uitgebracht, dus ik ga meteen op zoek. Thanksquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef PimD het volgende:
* kick
Afgelopen week de 6 CD + 1 DVD Box gekocht... Super om al die alternatieve versies te horen met andere zangers, teksten en muziek ;w
Deze week gaat in Engeland de tour beginnen, met Jeff Wayne die de boel dirigeert en Justin Hayward als speciale gast. Ze hebben een tripod van (ik geloof) 25 meter hoog, Richard Burton hologrammen etc ;w Komt in het najaar ook een dvd/tv-special van uit. Ben benieuwd, zou erg gaaf zijn als ze ook naar Nederland ofzo komen, maar dat zal er wel niet in zitten. Ben bang dat we het met de DVD zullen moeten doen
Misschien interessant?quote:Wikipedia schreef het volgende:
In 2004, Jeff Wayne and Ollie Record Productions began work on an animated CGI film version of his Musical Version of The War of the Worlds, scheduled for release in 2007.
volgens bol.com moet de DVD op 25 januari verkrijgbaar zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:22 schreef PimD het volgende:
Is de moeite waard, die box! Ik denk dat je 'm voor rond de 70/80 euro wel moet kunnen vinden.
De DVD van de toer is inmiddels ook uit in Engeland, maar is voor zover ik weet nog niet te krijgen in Nederland.... Binnenkort maar eens online bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |