abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28406352
War of the Worlds
Ik vind het van kleins af aan geweldig.
Thunderchild en het basloopje bij het opendraaien van de cylinder zijn mijn favorieten.
Mijn onmuzikale persoontje kan het zelfs op basgitaar spelen.
pi_28406582
ik dacht altijd dat wotw een klassieker was die iedereen kent.. valt dus vies tegen.

die b-film is geweldig. de muziek van jeff wayne ook!
pi_28461755
Na aanleiding van de topic ben ik hem ook eens gaan luisteren. Prachtige muziek.. zeker weten. Ik zet het te luisteren en mijn broertje van 6 kwam de kamer in lopen. Hij was gewoon helemaal stil mee aan het luisteren. Hij vond het ook mooi
pi_29016151
Ik zoek dus de nederlandse versie van deze musical.. Ik kan er nergens wat over vinden, alleen dat hij door veronica is uitgezonden..

Wie kan mij er aan helpen of heeft er meer informatie over?
Als het hier niet kan mail dan even: henkiespankie@quicknet.nl
Neuj
pi_29058255
De Nederlandse versie is wat minder dan het origineel van Jeff Wayne, ik heb hem volgens mij ergens op de pc staan.
pi_29059906
Het is voor een maat van me.. Hij is niet zo goed in Engels en wil hem het laten horen voordat ik hem de film ga laten zien (anders krijg je weer allemaal vragen )

Als jij hem hebt dan hoor ik het graag!!
Neuj
pi_29110633
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they said.
Yes, the chances of anything coming from Mars are a million to one.
But still, they come…
pi_36866344
* kick

Afgelopen week de 6 CD + 1 DVD Box gekocht... Super om al die alternatieve versies te horen met andere zangers, teksten en muziek ;w

Deze week gaat in Engeland de tour beginnen, met Jeff Wayne die de boel dirigeert en Justin Hayward als speciale gast. Ze hebben een tripod van (ik geloof) 25 meter hoog, Richard Burton hologrammen etc ;w Komt in het najaar ook een dvd/tv-special van uit. Ben benieuwd, zou erg gaaf zijn als ze ook naar Nederland ofzo komen, maar dat zal er wel niet in zitten. Ben bang dat we het met de DVD zullen moeten doen
Nee.
pi_36866461
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef PimD het volgende:
* kick

Afgelopen week de 6 CD + 1 DVD Box gekocht... Super om al die alternatieve versies te horen met andere zangers, teksten en muziek ;w

Deze week gaat in Engeland de tour beginnen, met Jeff Wayne die de boel dirigeert en Justin Hayward als speciale gast. Ze hebben een tripod van (ik geloof) 25 meter hoog, Richard Burton hologrammen etc ;w Komt in het najaar ook een dvd/tv-special van uit. Ben benieuwd, zou erg gaaf zijn als ze ook naar Nederland ofzo komen, maar dat zal er wel niet in zitten. Ben bang dat we het met de DVD zullen moeten doen
Ik heb wat gemist. Wat gaan ze precies opvoeren dan?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_36866804
Het hele album he

Is nog weinig over bekend (de premiere is overmorgen geloof ik, de 13e ofzo). In ieder geval doet Jerry Wayne (Jeff's vader) en Anna Wayne (Jeff's dochter) mee. Z'n dochter als Beth, z'n vader doet neem ik aan het NASA epilogue zoals op de LP.
Nee.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:38:04 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44831698
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef PimD het volgende:
* kick

Ik heb nooit geweten dat zoiets is uitgebracht, dus ik ga meteen op zoek. Thanks
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44841160
Is de moeite waard, die box! Ik denk dat je 'm voor rond de 70/80 euro wel moet kunnen vinden.

De DVD van de toer is inmiddels ook uit in Engeland, maar is voor zover ik weet nog niet te krijgen in Nederland.... Binnenkort maar eens online bestellen
Nee.
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:59:10 #173
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_44842244
quote:
Wikipedia schreef het volgende:
In 2004, Jeff Wayne and Ollie Record Productions began work on an animated CGI film version of his Musical Version of The War of the Worlds, scheduled for release in 2007.
Misschien interessant?

[ Bericht 5% gewijzigd door Dickbride op 29-12-2006 23:15:27 ]
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_44842995
Ik heb de DVD van het concert in Engeland al gezien ( even gedownload om te kijken of het wat het is)
En ik kan hem iedereen aanbevelen, hij is meesterlijk.
Gewoon een muzikaal hoogstandje en perfect gespeeld en uitgevoerd.
Helaas heeft mijn versie geen DTS track ( wel DD5.1 )wat de orginele wel heeft zodat het nog mooier klinkt.
( Hij is zelfs nederlands ondertitelt )
Ik wil hem eerdaags wel gaan bestellen maar dan wel de dubbeldvd met veel extra's over de totstandkoming van dit project.
Ook is al bekent dat hij in december 2007 weer een tour doet in engeland, en ik wil hier echt bij zijn indien mogelijk.
Meer informatie is te vinden op http://www.thewaroftheworlds.com/
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:00:33 #175
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_44846140
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:22 schreef PimD het volgende:
Is de moeite waard, die box! Ik denk dat je 'm voor rond de 70/80 euro wel moet kunnen vinden.

De DVD van de toer is inmiddels ook uit in Engeland, maar is voor zover ik weet nog niet te krijgen in Nederland.... Binnenkort maar eens online bestellen
volgens bol.com moet de DVD op 25 januari verkrijgbaar zijn
At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:02:21 #176
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_45090608
We hebben vandaag kaarten besteld om 22 december2007 in Londen naar de live musical van The War Of The Worlds te gaan!! Jiipppiieeee!!! Mijn jaar kan niet meer stuk!!!!
It's all a blur!!!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:46:21 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45092206
Als je een creditcard hebt is de dvd te bestellen bij play.com

http://www.play.com/DVD/D(...)Edition/Product.html

Ze hebben een 2 disk versie en ook een 1 disk versie. Prijs ligt tussen de 10 en 15 euro. Verzending is gratis bij play.com
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 7 januari 2007 @ 04:03:51 #178
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_45101154
Thanx voor de info, maar we hebben de hele dvd al op een andere manier bemachtigd.....
It's all a blur!!!
pi_45104952
Ik heb de DVD ook gedownload, en moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel aan vindt. Het is allemaal perfect gespeeld en gezongen, en het ziet er allemaal super uit. Maar het is me net iets té perfect.
Nee.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:02:34 #180
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_45105272
Mja denk dat als je in de zaal zit het echt wel kippevelmomenten heeft. Lijkt me erg machtig om zo een keer mee te maken......
btw, met dolby 5.1 is het toch echt wel een cool geheel.....

Komt trouwens een cgi-film van Jeff wayne zelf in 2007, ben erg benieuwd...
It's all a blur!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')