Mijn broer had vroeger de elpee en ik weet nog wel dat ik als klein meisje met de mond open uren naar de hoes kon kijken. Ik verzon er zelf hele verhalen bij en soms zo erg dat ik bang werd dat de wezen ook naar Nederland zouden komen.
Zelfs als ik hem nu hoor komen die gevoelens/herinneringen weer terug
Ik moet echt de CD kopen en eens kijken of het nog steeds zo mooi is
EN.................heeft WotW op Vinyl!
jipie!
Ik vind 't echt een meesterwerk... tijdloos goed...
Toen ik er voor 't eerst kennis mee maakte tijdens engelse les vond ik 't maar stom, maar ik ben nu erg blij dat ik dit prachtige werkje heb mogen leren kennen
Dit vond ik destijds wel weer een erg smeuig detail:
Voor de liefhebbers: Een paar jaar geleden is er een computerspel uitgebracht over de Jeff Wayne versie van WotW. Een beetje in RTS stijl. Heb em helaas in Nederland nooit kunnen vinden
Ook grappig om te weten : Een paar jaar geleden was ik in Woking, Engeland. Dat is in het gebied waar Jeff Wayne's versie speelt. Er stond dus ook een hele stoere Tripod voor ons hotel
Ik zal de foto nog eens opzoeken...
[Dit bericht is gewijzigd door ulaa op 16-07-2003 20:18]
quote:Patricia Paay
Op woensdag 16 juli 2003 19:08 schreef ulaa het volgende:
Ik weet enkel niet de namen van iedere persoon die er aan meegewerkt hebben.
Wel Jan Veen/ Peter Coelewijn/ ...?
verder geen idee.
wie kan mij helpen.
E mail ( info@free-floating.com)
En die film is best oke... Koele aliens.
quote:Heb jij de game ?
Op donderdag 17 juli 2003 13:20 schreef Shedfire het volgende:
Ik wil graag weten wat de namen zijn van de vier nummers die op Disc 2 (Alien) staan van het spel/game war of the worlds uit 1999.. het zijn allemaal remixen van de originele, alleen het vervelende is dat ze niet zeggen in het boekje welke...
Die van Disc 1 (Human) staan wel op internet, (fdb)
Mijn favoriet: farewell thunderchild.
mooiste muziekstuk in de geschiedenis, Jeff Wayne's War off the worlds
[Dit bericht is gewijzigd door EdjeScoupe op 17-07-2003 14:19]
quote:De film is vrij recentelijk op de DVD uitgebracht, althans, ik zag 'm op DVD. Zwart wit ja.
Op donderdag 17 juli 2003 14:05 schreef EdjeScoupe het volgende:
er is wel een film van het hoorpel wat in Amerika gespeeld is, heb deze film 1 keer gezien, en vondt hetm geweldig!, was wel zwart wit voor zover ik me herriner, ik hoop nog steeds deze film tegen te komen...
is die inmiddels ook uit op cd ofzo? lijkt me wel? : D
quote:In ieder geval speelt de musical van Jeff Wayne gewoon in Engeland hoor...
Op woensdag 15 januari 2003 03:10 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Jeff Wayne is een interpretatie, maar die pakt de sfeer wel geweldig goed. Die film die er ooit van is gemaakt komt niet eens in de buurt. Ik bedoel meer de setting en de tijd (Engeland aan het eind van de 19e eeuw) en dat soort. Zoals het boek dus.
En dan met echte Tripods!
Daar heb ik nooit iets over gehoord. Misschien dat iemand inderdaad meer weet?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:14 schreef MikeScott het volgende:
hoi alllemaal ik weet niet of dit forum nog actief is maar dat merk ik van zelf wel
ik ben een groot liefhebber van de war of the worlds ik heb de lp en master cd
en wat ik ook weet en dat is voor veel mensen een lichtpuntje dat er een echte film van is gebaserd op het album war of the worlds.
hij is ooit uitgezonde op veronica-tv toen nog op nederland 1 of 2 dat weet ik niet meer
het jaartaal weet ik wel 1978 op zondag midag
ik hoor wel of er iemand dat nog weet
ik ben benieuwd???????????/![]()
![]()
![]()
Dat is wel bekend ja. Maar ik begreep dat hij bedoelde dat er ook een tv versie van het album van Jeff Wayne is gemaakt. Dát lijkt me dus zeer interessant!quote:Op zondag 6 juni 2004 11:14 schreef fripper het volgende:
[afbeelding]
Er is in 1953 een film van gemaakt, maar ik heb hem nooit gezien.
(linkje)
De film draait sinds vandaag in de nederlandse bioscoop!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Er word nu ook een Film van gemaakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |