H.G.Wells - War Of The Worlds - Original Broadcast 10.30.1938.mp3
54,2 mb
nu sharing in k...
[Dit bericht is gewijzigd door Netanyahu op 15-01-2003 03:25]
quote:Ja dat zou top zijn!
Op woensdag 15 januari 2003 03:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik vond die film idd erg lachwekkend
Maar Wells originele verhaal, muziek van Wayne, de ontwerpen die op de hoezen en in de boekjes van het album van de musical staan. zoiets?
Ik zie net dat er al wel een obscure low-budget film is gemaakt.
grappig
quote:Ja, sorry maar dat komt door mn grafische knobbel.. en dat deel in het boek bleef me lang bij zitten.. misschien maar eens een tripod met een 3d proggie modeleren
Op woensdag 15 januari 2003 03:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hmmm... klinkt misschien wel leuk, maar past toch niet echt in het beeld wat ik heb bij The war of the worlds. Misschien is het wel een actie verhaal, maar het verhaal van de mensen er omheen vind ik toch wat boeiender. Je moet wel de machines zien, maar niet te veel.
Toch denk ik dat het vooral de muziek is wat het voor mij zo geweldig maakt. Dus een film zonder de muziek erbij kan ik me ook niet goed voorstellen. Brave new world, Thunderchild, The spirit of men ... het hoort er allemaal bij voor mij!
en nee, niet de actie van matrix.. maar het concept van de functie van de mens voor de martians.. en agz de matrix ook zo'n soort concept gebruikte.. en visueel gezien kan war of the worlds, met hedendaagse technieken mooi in beeld/geluid gezet worden.. en dat geld voor vele onderdelen v/h verhaal..
quote:Dat is het Orson Welles hoorspel
Op woensdag 15 januari 2003 03:18 schreef Netanyahu het volgende:
Jullie bedoelen deze ?H.G.Wells - War Of The Worlds - Original Broadcast 10.30.1938.mp3
54,2 mb
En over die laatste hebben we het, hoewel alle andere inmiddels zijn aangehaald
1967 waarschijnlijk een remake, in de tijd van de Apollo's
quote:Jouw versie is dus die van Orson Welles, zie het jaartal en ja, die staat er ook tussen, 53.nog iets Mb
Op woensdag 15 januari 2003 03:30 schreef Netanyahu het volgende:
Zie je ook de versie die ik heb ?1967 waarschijnlijk een remake, in de tijd van de Apollo's
quote:Ik laat em staan tot morgenavond
Op woensdag 15 januari 2003 03:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Jouw versie is dus die van Orson Welles, zie het jaartal en ja, die staat er ook tussen, 53.nog iets Mb
quote:mee eens
Op woensdag 15 januari 2003 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Ikhou het voorlopig maar lekker bij de muziek van Jeff Wayne. Trouwens wel een cd die je niet heel vaak moet draaien vind ik. Zo eens in de maand ofzo, dan blijft het echt geweldig!
(overigens viel Mijnheer Wayne's versie van Spartacus weer heel erg tegen)
toch?
quote:Schitterend.
Op woensdag 15 januari 2003 03:10 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Dit lijkt toch nergens op!
*heeft de CD ook maar weer eens uit de kast getrokken
[Dit bericht is gewijzigd door lee_scratch op 15-01-2003 05:05]
Ik vond die film best aardig. Overigens... op IMDB staat een nieuwe versie voor 2004 aangekondigd (in production) met Tom Cruise als Producer. Nog wel erg onzeker allemaal.
Maar natuurlijk ook veel respect voor de Jeff Wayne versie...
Die Red Weed basslijn...
Ik kan horror films makkelijk trekken, maar Jeff Wayne's War of the Worlds geeft me nog steed een "unheimisch" gevoel...
Voor de onwetende:
Vroeger hebben het verhaal op de radio uitgezonden een soort toneelstuk, maar iedereen dacht dat het echt was en rende in paniek de straat op.
Raad eens wie die orginele uitzending heeft? Inderdaad, ik ja.
En een SF-b film? dacht het niet he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |