Toen ik mijn vrouw net leerde kennen was het vrij lastig voor haar om tijdens de sex klaar te komen. Dat leverde soms wel eens minder leuke situaties op omdat we beide dachten te weten wat de ander dacht en daar dan weer kwaad om werden. Tegenwoordig is het helemaal geen probleem meer, maar komt het best eens voor dat alleen zij klaarkomt of alleen ik.
Zuigen, kreng!
quote:Maar vind je dat alleen voor haar of geldt dat voor jezelf ook?
Op woensdag 15 januari 2003 01:48 schreef sineloco het volgende:
Orgasme is niet noodzakelijk.
quote:Zou jij het jammer vinden als ze niet altijd zou klaarkomen dan? Ik weet van mezelf dat ik het een heel mooi gezicht vind om eenvrouw te zien klaarkomen. Dus ik denk wel dat ik het jammer zou vinden als het niet zou gebeuren.
Op woensdag 15 januari 2003 01:54 schreef nightfly het volgende:
Ze zegt wel dat ze niet perse hoeft klaar te komen, maar ik weet dat ze het wel altijd wil.
quote:..of juist helemaal niet (willen).
Op woensdag 15 januari 2003 01:29 schreef marlins het volgende:
Volgens mij zit het ook meer in je hoofd, bij de vrouwen dan.. die kunnen soms TE graag willen (of denken te moeten) en dan lukt het niet.
quote:Mijn vrouw vingert gewoon tijdens het neuken, dus heeft daar geen probleem mee.
Op woensdag 15 januari 2003 02:00 schreef nightfly het volgende:
Euh, ik denk niet dat ik het jammer zou vinden als ze een keer niet zou komen. Kan gebeuren toch? Las ergens dat slechts 1/3 van alle vrouwen klaarkomt tijdens het neuken (de meesten komen alleen clitoraal klaar).
[Dit bericht is gewijzigd door Mabelh op 15-01-2003 09:12]
maar de stand kan evengoed vijf-nul eindingen, met nul voor mij..
En wat mn vriendin betreft, ze is (jammer genoeg) nog nooit tijdens de sex klaar gekomen, maar daar zorg ik meestal dan van te voren of erna voor. Zij vind t lekker, en ik vind t lekker om te zien! Als is het nog steeds geen vereiste, want er zijn keren dat t niet gebeurd.
quote:Natuurlijk is een orgasme niet noodzakelijk om van sex te genieten. Maar het is voor heel veel toch wel de piek op de kerstboom zeg maar. Volgens mij zijn het vooral de vluggertjes waarbij vaak de vrouw niet klaar komt. Misschien is dat ook de reden dat ik zelf niet zo van vluggertjes hou.
Op woensdag 15 januari 2003 09:50 schreef freud het volgende:
Orgasme is niet noodzakelijk om van de sex te genieten. Niet iedere vrouw komt klaar tijdens de sex, maar genieten doen ze er niet minder om. Het blijft leuk voor allebei om tegelijk klaar te komen.
Eigenlijk wil ik altijd een orgasme tijdens de sex, behalve als ik mijn partner alleen bevredig en mezelf ff oversla(ff klaarpijpen ofzo....).
Maarja ik ben dan ook "gezegend" dat ik geen problemen heb met orgasme's bereiken....
Is het een must?
Nee, niet echt, kan best een keertje overslaan.
Maar vaker als een keertje, nee dank je.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |