abonnement Unibet Coolblue
pi_192301513
Boris Johnson en Till Lindemann hebben het ook alleen zijn dat geen BN'ers.
  maandag 30 maart 2020 @ 22:40:57 #127
490503 CashewLuv
Nootzakelijk
pi_192362437
Tim of Tom Coronal natuurlijk! Geen twijfel over mogelijk!

Het staat geschreven...

Ze hebben allebei altijd al goed hun best gedaan om de eerste te zijn..
History doesn't repeat itself, but it rhymes.
pi_192370180
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:24 schreef Eightyone het volgende:
Hier is er een. Josh Veldhuizen is iig min of meer bekend.

https://www.bd.nl/show/mo(...)-op-corona~a1bb552c/
Net uit pure verveling haar blog over Corona gekeken op youtube maar ik geloof daar dus echt helemaal niets van. Mens beweert positief getest te zijn nadat haar vriend per ambulance richting ziekenhuis ging en daar positief teste, gelukkig hun 2 jarige peuter negatief.
Ehm, blijkbaar worden als je BN'er bent wel opeens alle gezinsleden incl peuters preventief getest? (want niet in risicogebied geweest).
Bovendien stond ze in hetzelfde filmpje na een paar dagen beetje hoesten volop een flinke work out te doen op het balkon, best knap gezien de beschrijvingen van Corona patienten, zelfs bij de zgn milde symptomen. En haar per ambulance afgevoerde vriend die een beetje zuurstof kreeg toegediend en toen weer naar huis kon en zich beter voelde, wist niet dat dat ook al een behandeling voor Corona symptomen was. (zuurstof toegediend, niet beademing dus).
denk dat dit een overijverig marketing team was, ongetwijfeld doen andere BN'ers hier nu ook vrolijk aan mee, want het levert wel weer extra publiciteit op natuurlijk.
pi_192413490
Jan Smeets positief getest op coronavirus

quote:
De festivaldirecteur van Pinkpop maakt het ‘naar omstandigheden goed’

Jan Smeets, de 75-jarige directeur van Pinkpop, is positief getest op het coronavirus. ‘In verband met een infectie is Pinkpopdirecteur Jan Smeets onlangs voor een periode opgenomen geweest in het ziekenhuis van Sittard-Geleen’, laat Pinkpop-woordvoerder Niek Murray weten. ‘Daarbij is hij tevens, omdat hij vanwege zijn hartklachten en operaties in een risicogroep valt, getest op het corona virus. De uitslag was positief. In overleg met zijn artsen is ervoor gekozen om Jan te laten revalideren op een andere plek. Zijn situatie wordt nauwlettend in de gaten gehouden en hij krijgt alle hulp die nodig is. Indien er relevant nieuws is, laten wij dit weten en we hopen hierbij op begrip.’

In december van vorig jaar werd Smeets ook al opgenomen in het ziekenhuis nadat hij bij een media-optreden was flauwgevallen. Hij heeft meerdere hartoperaties gehad.
pi_192413623
quote:
Daarop verder gaan zet ik me geld op Mart Smeets of Rob de Nijs.

Iemand opperde een keer dat het virus er eerder al was en jules deelder de eerste bn'er was die ging.
Zou zomaar kunnen.
pi_192450820
Pink is inmiddels geveld (geen bekende Nederlander, wel een bekende Amerikaanse).

En Tijl ook. https://www.nu.nl/achterk(...)het-coronavirus.html
Somebody that I used to know
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:54:05 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_192451680
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
Pink is inmiddels geveld (geen bekende Nederlander, wel een bekende Amerikaanse).

En Tijl ook. https://www.nu.nl/achterk(...)het-coronavirus.html
En oud Tros presentator Bert Kuizenga en zijn vrouw hebben corona. Bert is inmiddels thuis maar zij ligt nog in het ziekenhuis volgens hun dochter..
pi_192451711
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
Pink is inmiddels geveld (geen bekende Nederlander, wel een bekende Amerikaanse).

En Tijl ook. https://www.nu.nl/achterk(...)het-coronavirus.html
Ik had gelezen dat Pink weer genezen is verklaard. Ze heeft ook een miljoen gedoneerd voor corona hulp geloof ik.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:58:14 #134
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_192451765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:53 schreef Nicksanders het volgende:
Die youp kan die straks weer (als die het overleeft) vertellen hoe erg het wel niet was.
Denk dat Corona hem slechter bevallen is dan Buckler, destijds.
pi_192452448
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:58 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Denk dat Corona hem slechter bevallen is dan Buckler, destijds.
:D
Somebody that I used to know
  zondag 5 april 2020 @ 00:13:37 #136
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_192455902
Peter Faber of Rob de Nijs.
  zondag 5 april 2020 @ 00:16:35 #137
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_192455932
Hoop dat Peter Beense het wel gaat redden, altijd in de kroeg hangen en zich suf peuzelen... dat kan niet goed gaan.
  zondag 5 april 2020 @ 00:22:21 #138
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192455996
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
Pink is inmiddels geveld (geen bekende Nederlander, wel een bekende Amerikaanse).

En Tijl ook. https://www.nu.nl/achterk(...)het-coronavirus.html
quote:
"Je bent traag, warrig, komt niet snel op namen of vergeet wat je aan het doen bent", vertelt Beckand. "'s Nachts word je badend in het zweet wakker, een enorme koortsgolf."
Ik heb dan dus waarschijnlijk al jaren corona
  Moderator / Miss SHO zondag 5 april 2020 @ 10:50:52 #139
22592 crew  Ole
pi_192459197
Gordon denkt direct dood te gaan als hij corona krijgt – Mediacourant.nl
Gordon denkt direct dood te gaan als hij corona krijgt
Geplaatst op zo 05 apr 2020 om 8:20

SBS 6-presentator Gordon denkt direct dood te gaan als hij het coronavirus oploopt. Dat zegt hij in gesprek met Privé TV. Gordon begeeft zich al een aantal weken zo weinig mogelijk onder de mensen, omdat hij vreest dat zijn lijf niet genoeg weerstand heeft tegen corona. “Ik ben heel erg voorzichtig, omdat ik een middel inspuit dat je immuunsysteem onderdrukt. Als ik het krijg, dan ben ik gewoon dood, klaar. Ik denk dat heel veel mensen gaan juichen dan“, aldus de 51-jarige entertainer.

Op dit moment woont Gordon weer in zijn huis in Blaricum, dat hij eigenlijk wilde verkopen. Dat is nog niet gebeurd. “Nee, gelukkig niet! Ik ben natuurlijk gezegend dat ik een huis heb met een eigen gym en een zwembad. Voor nu is dat natuurlijk fantastisch.”

Maar: “Het maakt met alle respect natuurlijk niet uit waar je zit. Het is fantastisch dat ik dit heb, maar het maakt het niet minder erg. Het is verschrikkelijk.”

Wat doet Gordon als hij buitenkomt? “Ik ben vanochtend nog een work-out gaan doen, ’s middags ben ik even in de buurt gaan wezen wandelen en dan kook ik.”

De angst zit er goed in bij hem. “Ik vind het wel heel erg eng. Als je de beelden ziet van die IC-documentaire van deze week, dan moet je wel slikken. Het is echt verschrikkelijk.”

Is Gordon helemaal alleen in zijn huis? “Nou, nee, niet echt, nee, dat valt mee. Vlak voordat die hele coronashit uitbrak ben ik gaan daten met iemand, dus dat is wel heel erg leuk.”

Ze wonen al samen. “Ja, we zijn bij elkaar, natuurlijk, we zijn samen. Ja, dat is heel leuk.”

Beau van Erven Dorens: “Ik neem aan dat het weer de liefde van je leven is?”

Gordon: “Ha ha ha. Wie weet, wie weet!”

Vorige week zei Gordon nog single te zijn: “Ik heb een heel vervelende tijd achter de rug met iemand die niet was wie hij was. Ik ben er klaar mee, ik blijf gewoon even lekker op mezelf!”

Gelukkig is Grindr nog niet in lockdown.

Foto: RTL

Dit bericht is geplaatst op 05-04-2020 at 8:20 in de categorie SBS. U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed. Klik hier om een reactie achter te laten.

Dit kan u ook interesseren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192569295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:53 schreef Nicksanders het volgende:
Die youp kan die straks weer (als die het overleeft) vertellen hoe erg het wel niet was.
nrc twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 13:30:00 Na dagen hoesten in het AMC, is @youpvanthek weer thuis. Wie of wat sleepte hem er uiteindelijk doorheen? "De mededeling dat het Songfestival niet doorging. Toen dacht ik: Dat is goed nieuws. Nu blijf ik nog even!"
https://t.co/4CnLuSF2Lk reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')