je zou ze de kost eens moeten geven. Zelfs bij banen die perfect geschikt zijn om van huis uit te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Bovendien bestaan er nog genoeg werkgevers die gewoon niet willen dat je thuiswerkt (ja, echt). Krijg genoeg dat soort opdrachten waarbij dat als voorwaarde wordt gesteld. Niet meer van deze tijd imo.
ja, dat is inderdaad zorgwekkend als dat zich zo snel verspreidt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat op een bevolking van meer dan 50 miljoen....
Testen ze de complete bevolkingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zuid korea test iedereen dus zorgt wel voor realistische cijfers.
Toch wel 0.0016% van de bevolkingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad zorgwekkend als dat zich zo snel verspreidt.
Stap naar je directeur toe en zeg dat jij wel thuis gaat werken als collega's die ogenschijnlijk ziek zijn het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier tegenover mij zit iemand te hoesten, snotteren en heeft koorts. Maar gewoon komen werken hoor. 3 collega's hebben hem er al op aangesproken dat hij naar huis moet, de directeur zegt ik heb liever dat je onnodig een week thuis zit dan dat het hele bedrijf straks plat gaat.
En gewoon komen werken hoor. Wat een lamzak ben je ook dan he. Sowieso moeten zieke mensen gewoon thuis blijven. Jezelf op de borst slaan dat je niet zomaar thuis blijft, vervolgens 3 man aansteken die zich wel ziekmelden. Flikker gewoon op en ga thuis op de bank zitten of thuis werken wat mij betreft.
Een mooi voorbeeld van hoe het denken uit de hand loopt inderdaad. Ik heb hier zelfs iemand hardop af lopen vragen hoe het dalijk moet als 'hij van zijn fiets valt' (i kid you not)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was wel een nieuwsbericht, maar ik heb niemand er druk en paniekerig over horen doen en al helemaal geen extra forum op FOK!: https://www.ad.nl/binnenl(...)door-griep~ae9c3a30/
[..]
Bijna 60 doden per dag in die periode. Ik zag geen tabellen met: doden vandaag in Drenthe 3, Friesland vandaag 3, Zeeland 4, Zuid-Holland 8, Noord Holland 12, Brabant 15 etc etc. Laat staan met dat er een mevrouw uit Diemen ziek is geworden.
Ja, dat worden er toch steeds meer,quote:
quote:
Ja dit. Wat een eencellig organisme die collega.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stap naar je directeur toe en zeg dat jij wel thuis gaat werken als collega's die ogenschijnlijk ziek zijn het allemaal niet zo serieus nemen
Ze gebruiken daarvoor waarschijnlijk geen kant en klare kitjes maar een qPCR.quote:
Je kan je afvragen wie je meer betrouwbaar vindt. Je ziekenhuis of een bron op internetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:49 schreef Coeus het volgende:
Ik kreeg zojuist een mail van het ziekenhuis waarin oa staat dat het virus maar enkele minuten op harde oppervlakken overleeft.
Volgens mij is deze informatie onjuist en na enig googlen lees ik dat het virus enkele uren tot 9 dagen kan overleven.
Heb ik het nu verkeerd of verstrekken ze onjuiste informatie?
Korea is wel serieuze shit. Die zijn meer rigorous dan enig ander land buiten China. In de westerse wereld zou het dus veel slechter kunnen worden dan dit zodra de ziekte goed op gang komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:49 schreef NaturalScience het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 02:16:01BREAKING: South Korea reports 477 new cases of coronavirus and 6 new deaths, raising total to 4,812 cases and 34 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Dat zijn 851 nieuwe cases in 7 uur tijd.....twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:32:18BREAKING: South Korea confirms 374 new cases of coronavirus; total of 5,186 cases https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Hoe weet je dan of de cijfers realistisch zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:55 schreef _I het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ze hebben ook geen restricties voor testen.
Valt wel mee toch? Gisteren nog bij 1 Vandaag dat mensen goed reageren op de aanwijzingen vanuit de overheid. Ja je hebt mensen die extra gaan hamsteren, maar ook dat is slechts een klein percentage van de bevolking.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:33 schreef KingRadler het volgende:
Status NL
Zieken: 18
Doden : 0
In Paniek: ontelbaar
Nou nou volgens iemand anders hier in dit topic is het land zuid Korea al verlorenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk? Iets wat we hier niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |