Aangenaamquote:
Ja wel hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
redelijk nieuwe woning zou wel een leuke nieuwe stap zijn. jij niet ?
Nee Mario, jij zegt dat iemand een vieze taktik heeft en dan vraag ik wat jouw taktik is en dan geef je het antwoord dat je geblokkt wordt?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en selten dome vraag, ik will er niet geblokkt werden hoor
ja daar kann ik niks voorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Mario, jij zegt dat iemand een vieze taktik heeft en dan vraag ik wat jouw taktik is en dan geef je het antwoord dat je geblokkt wordt?
bedankt manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hoor
Ben ik blij om is je gegunt vriend
Belachelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hij heeft ze er zelf uitgehaald nadat dat vanmiddag besproken is in de DTS.
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5401 coronasexquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik was er niet bij.. en weet alleen de afspraak met SwJ..
tnx.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5401 coronasex
Vanaf post 3
Ja ik heb het gelezen, vind het een achterlijke beslissing..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lees maar mee
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5401 coronasex
Vanaf post 3
Dat is jammer dat je toen niet online was om je zegje te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen, vind het een achterlijke beslissing..
Ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is jammer dat je toen niet online was om je zegje te doen.
mij interesseerde het niet om erin te staan maar ik vond het wel aardig om de UIen te zien qua kleurtjes in de OPquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is jammer dat je toen niet online was om je zegje te doen.
Fijne nacht.. welterusten hoop ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:28 schreef madam-april het volgende:
Mijn batterij is leeg, fijne nacht nog
Aanvulling voorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:28 schreef engine het volgende:
Ander onderwerp zou ondertussen niet erg zijn
Trusten, hoop dat je een beetje slapen kanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:28 schreef madam-april het volgende:
Welterusten en een pijnvrije nacht!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:28 schreef madam-april het volgende:
Weltrusten aprillieeequote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:28 schreef madam-april het volgende:
doet het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Aanvulling voor
http://wiki.fok.nl/index.php/DodeTopicSpel
Wat is deze nou weerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Aanvulling voor
http://wiki.fok.nl/index.php/DodeTopicSpel
Bij mij ook niet, en heb cookies afgekocht voor een euro in de maand. Geen reclames tussendoor ikquote:
Nee heeft te maken met inlogtijd e.d.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, en heb cookies afgekocht voor een euro in de maand. Geen reclames tussendoor ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |