Wat wel dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:01 schreef roos94 het volgende:
Vind penetratie over het algemeen niet interessant. Het stimuleert niet echt iets, zeg maar.
Ja niet echt. Ligt ook wel aan standje. Als je op je arm duwt voel je ook iets, maar het is niet perse boeiend of zo. Het stimuleert de clit niet.quote:
Ligt eraan waar je die lul plaatst .........quote:Op maandag 2 maart 2020 19:19 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoe het als vrouw voelt om een lul in je te krijgen.
Wat voel je bij een ejaculatie?
Boven!??quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:24 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen nieuwsgierig naar de beleving van de temperatuur. Toen ik voor het eerst mijn pener in een vagijn propte moest ik heel even verrast het besef laten doordringen dat de liefdesgeul van een vrouw natuurlijk lekker boven lichaamstemperatuur zit, en dat moment vergeet ik niet meer. Werkt dat bij het eerste ontvangst van een pielemuis ook zo?
Haha, wat een vergelijking ook...maar dat kan, niet iedere vrouw is hetzelfde gelukkig.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja niet echt. Ligt ook wel aan standje. Als je op je arm duwt voel je ook iets, maar het is niet perse boeiend of zo. Het stimuleert de clit niet.
Tuurlijk telt de vorm en grote zeker, niet perse dat het ene lekkerder is dan het andere, maar je merkt natuurlijk wel verschil. En daardoor vergelijk je het eigenlijk wel ja, maar ik denk dat dat ook deels onbewust is. En ja, ik vind het fijn dat een man door mijn toedoen klaarkomt, de ander laten genieten is toch de helft van het genot, tenzij het te snel gaat en hij het niet afmaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:14 schreef einzeinz het volgende:
BV. de vorm? Doet dat iets in de vorm van beleving?
Wat voel of denk je als die penis bij je naar binnen schuift. Voelt het warm? hard? zachtaardig? Voelt elke man hetzelfde of voel je toch verschil? Vergelijk je als vrouw ook met een andere piemel (van eerder bedpartner)?
Als een man klaarkomt, vind je dat dan fijn dat jij de rechtstreekse oorzaak bent? Voelt het warm, vol, ...?
Wauw goed stukjequote:Op woensdag 4 maart 2020 10:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hoe de ejaculatie voelt verschilt per man en per moment.
Het is niet zozeer het spuiten dat je voelt, maar het net daarvoor nog wat harder worden en het 'kloppen' van de pik.
Je voelt de spanning die oploopt zeg maar en het stuwen. De aanloop naar is het duidelijkste.
Sommige hebben dat meer dan anderen en dat loopt niet gelijk op met hoe krachtig ze spuiten.
Heb mannen gehad waarvan ik weet dat ze niet ver/krachtig spoten, maar van wie ik hun klaarkomen in me heel duidelijk voelde en mannen waarvan ik weet dat ze wel ver/krachtig konden spuiten waarvan ik hun orgasme amper voelde.
Het ver/krachtig spuiten is vooral visueel erg prettig. Als het buiten je gebeurd. In je is de man waarbij je die spanning en dat kloppen voelt het lekkerste. Waarbij er net dat beetje extra is rond het orgasme.
Het gevoel van geneukt worden laat zich lastig beschrijven.
Als het goed is ben je dan al zo geil dat nadenken niet echt aan de orde meer is
Je voelt hem in je komen, dat eerste stukje is echt heerlijk. Je voelt hem je openen en vullen. En als hij in je blijft en daar beweegt ben je gewoon alles kwijt.
Ik kan het gewoon niet analystisch beschrijven.
Je voelt hem in je, maar dat gevoel gaat verder dan dat alleen.
Bij langzaam en plagerig bouwt een spanning op tot het bijna ondragelijk is. Daar vasthouden of net een klein beetje meer veroorzaakt een explosie.
Bij directer harder zit het richting kan ik niet verdragen aan, aan de goede kant dan ervan. En dan vaagt alles uit in genot.
Ja! Dit!quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hoe de ejaculatie voelt verschilt per man en per moment.
Het is niet zozeer het spuiten dat je voelt, maar het net daarvoor nog wat harder worden en het 'kloppen' van de pik.
Je voelt de spanning die oploopt zeg maar en het stuwen. De aanloop naar is het duidelijkste.
Sommige hebben dat meer dan anderen en dat loopt niet gelijk op met hoe krachtig ze spuiten.
Heb mannen gehad waarvan ik weet dat ze niet ver/krachtig spoten, maar van wie ik hun klaarkomen in me heel duidelijk voelde en mannen waarvan ik weet dat ze wel ver/krachtig konden spuiten waarvan ik hun orgasme amper voelde.
Het ver/krachtig spuiten is vooral visueel erg prettig. Als het buiten je gebeurd. In je is de man waarbij je die spanning en dat kloppen voelt het lekkerste. Waarbij er net dat beetje extra is rond het orgasme.
Het gevoel van geneukt worden laat zich lastig beschrijven.
Als het goed is ben je dan al zo geil dat nadenken niet echt aan de orde meer is
Je voelt hem in je komen, dat eerste stukje is echt heerlijk. Je voelt hem je openen en vullen. En als hij in je blijft en daar beweegt ben je gewoon alles kwijt.
Ik kan het gewoon niet analystisch beschrijven.
Je voelt hem in je, maar dat gevoel gaat verder dan dat alleen.
Bij langzaam en plagerig bouwt een spanning op tot het bijna ondragelijk is. Daar vasthouden of net een klein beetje meer veroorzaakt een explosie.
Bij directer harder zit het richting kan ik niet verdragen aan, aan de goede kant dan ervan. En dan vaagt alles uit in genot.
Meh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie dat jullie wijven het weer heel lastig vinden om het te omschrijven zonder in elk geval een beetje over je gevoelens te praten, stuitend is het, gewoonweg stuitend.
Vraag het dan nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie dat jullie wijven het weer heel lastig vinden om het te omschrijven zonder in elk geval een beetje over je gevoelens te praten, stuitend is het, gewoonweg stuitend.
Uhu...want een drol gaat ook erin en eruit, daar heb je ook een voorspel mee en zorgt ervoor dat je je genoeg op je gemak voelt....quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:46 schreef LeesFoknl het volgende:
En anaal, hoe voelt een lul dan voor een vrouw?
Hetzelfde als een drol?
![]()
![]()
Dat is veel nauwer dan vaginaal, zit bij de eerste paar stoten vaak op de grens van pijn en genot. Bij langer stoten is het intens veel genot. Veel sterker gevoel dan vaginaal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:46 schreef LeesFoknl het volgende:
En anaal, hoe voelt een lul dan voor een vrouw?
Hetzelfde als een drol?
![]()
![]()
Ja, kan ik beamen, behalve dat laatste stukje. Dat ligt volledig aan mijn en zijn stemming en de tijd die we hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is veel nauwer dan vaginaal, zit bij de eerste paar stoten vaak op de grens van pijn en genot. Bij langer stoten is het intens veel genot. Veel sterker gevoel dan vaginaal.
Maar dat komt wellicht ook omdat ik anaal veel opwindender vind dan vaginaal.
Als er weinig tijd is begin ik sowieso niet aan anaal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:06 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ja, kan ik beamen, behalve dat laatste stukje. Dat ligt volledig aan mijn en zijn stemming en de tijd die we hebben
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is veel nauwer dan vaginaal, zit bij de eerste paar stoten vaak op de grens van pijn en genot. Bij langer stoten is het intens veel genot. Veel sterker gevoel dan vaginaal.
Maar dat komt wellicht ook omdat ik anaal veel opwindender vind dan vaginaal.
Een lichaamsdeel dat een beduidend hogere temperatuur heeft dan je 'core body temperature'!?quote:
Kutkoorts. Ook wel vaginaverhoging genoemd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een lichaamsdeel dat een beduidend hogere temperatuur heeft dan je 'core body temperature'!?
Een neveneffect van de Sjinahoest!?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kutkoorts. Ook wel vaginaverhoging genoemd.
Nee, een vagina is op lichaamstemperatuur, een piemel gebruikelijk niet (steekt uit en wijkt dus een paar graden af).quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een lichaamsdeel dat een beduidend hogere temperatuur heeft dan je 'core body temperature'!?
Ja, ik weet. Maar ik heb mijn tokus dan ook nog nooit in een vagina van 45 graden gestoken. @Marsenal wèlquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, een vagina is op lichaamstemperatuur, een piemel gebruikelijk niet (steekt uit en wijkt dus een paar graden af).
Dit plaatje laat dat effect zien: [ afbeelding ]
lol watquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar ik heb mijn tokus dan ook nog nooit in een vagina van 45 graden gestoken. @:Marsenal wèl
Een half graadje zou je nooit voelen. Het moet echt een stuk warmer zijn wil je het verschil voelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol wat
45 graden, ‘beduidend hoger’, deze dingen heb ik nooit gezegd.
In mijn beleving was het altijd een half graadje warmer, maar misschien is dat niet waar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |