Vraag me af of daar nog vals positieven tussen zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef falling_away het volgende:
https://www.yahoo.com/new(...)0-000-031000719.html
South Korea has tested 140,000 people for the coronavirus. That could explain why its death rate is just 0.6% — far lower than in China or the US.
Kan je me nog eens uitleggen waarom dit slecht is?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 03:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doordat ze nogal veel mensen verbrand hebben?
Dus toch maar een griepje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef falling_away het volgende:
https://www.yahoo.com/new(...)0-000-031000719.html
South Korea has tested 140,000 people for the coronavirus. That could explain why its death rate is just 0.6% — far lower than in China or the US.
op zich niet, maar er zijn er meer verbrand dan gemeldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan je me nog eens uitleggen waarom dit slecht is?
Zouden die test veel false positives geven!?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Vraag me af of daar nog vals positieven tussen zitten.
Dat verandert toch niets aan dat de piek qua aantallen er wel is geweest?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op zich niet, maar er zijn er meer verbrand dan gemeld
die china nrs, was gewoon een model, geen echte cijfersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat verandert toch niets aan dat de piek qua aantallen er wel is geweest?
Zou goed kunnen, maar als het verbranden van lijken ook minder is geworden dan zegt dat toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die china nrs, was gewoon een model, geen echte cijfers
ja, dat de mensen op zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar als het verbranden van lijken ook minder is geworden dan zegt dat toch hetzelfde?
ja zeep het er maar inquote:Op maandag 2 maart 2020 17:55 schreef engine het volgende:
Het zal je maar gebeuren dat je zonder zeep komt te zitten
Inderdaad, Racing Point lijkt het vierde team te zijn in de F1 ineens.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:03 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Jij gaat de komende tijd heel erg schrikken.
Inb4 crash Strollquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, Racing Point lijkt het vierde team te zijn in de F1 ineens.
Sowieso lopen de sterftecijfers een week of 3 achter bij de infectiecijfers, dus daarom lijkt het best lang alsof er weinig aan de hand is maar ik zie bij beide landen signalen dat ze tegen de grenzen van hun ziekenhuiscapaciteit aanlopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Waar zijn de massagraven in Italie en Zuid Korea? Of komen die nog? We zouden daar nu ook al een veel hoger sterftecijfer moeten zien als dat klopt.
Moeilijk om dat precies te zeggen, maar in Italie hebben ze het over 10% IC, totaal opgenomen patienten zou 20% zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat is het percentage ziekenhuisopnames in zk en mensen die op de ic belanden?
quote:We have seen a very high number of ICU admissions, almost entirely due to severe hypoxic respiratory failure requiring mechanical ventilation.
The surge can be important during an outbreak and cluster containment has to be in place to slow down virus transmission.
We are seeing a high percentage of positive cases being admitted to our Intensive Care Units, in the range of 10% of all positive patients.
China omdat het daar begon, Italië omdat 80~90% van de besmettingen in Nederland daarvandaan komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:06 schreef woxxel het volgende:
Waarom horen we vooral over China, Italië en Nederland?
En niets over België engeland of Spanje?
Paniekgeilheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:22 schreef beantherio het volgende:
Het antwoord op de vraag uit de TT is natuurlijk "ja". N.a.v. het Corona-geneuzel is het me duidelijk geworden dat er zoiets bestaat als "paniek-geilheid". Mensen krijgen (blijkbaar) een knus gevoel van deze "crisis": lekker je afzonderen en mekaar online bang gaan zitten maken. Het voelt allemaal heel erg nep.
Corona leed dit kwartaal al 170 miljoen USD verlies dus grof geld lijkt me niet haalbaar. Dat eerste wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Afgelopen voorjaar had ik bij een Albert Heijn actie een Corona-strandlaken gekregen.
Zal ik hem voor het raam hangen om ongewenste gasten en hangjongeren weg te houden?
Of voor grof geld aanbieden op marktplaats?
Door het eerste maakt het tweede weer geldig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Corona leed dit kwartaal al 170 miljoen USD verlies dus grof geld lijkt me niet haalbaar. Dat eerste wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |