Niet te zuipen iddquote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
corona is ook bier
geen lekker bier, maar wel bier.
als het echt warm is buiten, en dat bier goed koud, dan kiep ik dat ook wel naar binnenquote:
Maar op zich is heel veel naar binnen te kiepen als het koud genoeg is.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt warm is buiten, en dat bier goed koud, dan kiep ik dat ook wel naar binnen
hoe kouder het is, hoe minder je het proeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar op zich is heel veel naar binnen te kiepen als het koud genoeg is.
Ja maar dan is alles lekker.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt warm is buiten, en dat bier goed koud, dan kiep ik dat ook wel naar binnen
alles is wel heel veel..quote:Op maandag 2 maart 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dan is alles lekker.
Daarom.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kouder het is, hoe minder je het proeft.
Lievquote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Een vrouw heeft net stiekem fooi in mijn jas gedaan omdat ze niet wild3 dat de keuken zou meedelen
was de keuken zo slecht dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Een vrouw heeft net stiekem fooi in mijn jas gedaan omdat ze niet wild3 dat de keuken zou meedelen
Niet manquote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedapest een Italiaan gesproken en nu moet ik tot volgende week maandag thuis werken![]()
![]()
ik heb wel een vrij slecht beeld over die hele zaak waar jij werktquote:
Echtquote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedapest een Italiaan gesproken en nu moet ik tot volgende week maandag thuis werken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |